sobota 2. února 2013

Fifty shades of grey

Fifty shades of grey; Padesát odstínů šedi od E L Jamesové

Stejně jako spousta dalších jsem i já zatoužila přečíst si tuto vychvalovanou knihu. Všude jsem četla jen o tom jak se úžasná, skvělá, bezkonkurenční ...
... bohužel mě dost zklamala, asi by tomu tak nebylo kdybych na ní neslyšela chválu až do nebe, tudíž jsem čekala něco naprosto úžasného, skvostného, převratného, prostě jsem měla přehnané představy. Kniha není špatná, ale na to jak byla "vyvýšená" podle mě nemá.
V některých částech je nudná, hodně věcí se opakuje, jako kdyby autorka neměla fantazii, naopak mi přijde že má omezenou slovní zásobu.
Kniha ale nemá jen zápory, je to super oddechová četba, při které nemusíte moc přemýšlet, odpočinete si a jde přečíst rychle, i když její obsah 600 stránek by se dalo určitě zkrátit, možná by se tak předešlo onomu nudnému opakování se. Toto je ale samozřejmě můj názor :)


Přesto jsem ráda že jsem knihu přečetla a mám jí ve své knihovničce alias knihovně :D

A jak se kniha líbila Vám? Četli jste jí nebo se na to chystáte? A pokud jste jí četli, přečtete si i další díl?



1 komentář:

  1. Další díl číst určitě nebudu, nepřečetla jsem dokonce ani tenhle díl, bylo to strašně nudnýýýý

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥