neděle 3. února 2013

Sukuba

Sukuba od  Richelle Mead je kniha o Georgině Kincaidové, která žije v Seattlu. Pracuje v knihkupectví, miluje knihy Setha Mortensena, ráda se baví s přáteli a její život se zdá být normální, až na jednu maličkost, žije už několik stovek let, je totiž sukuba.
Sukuba je nadpřirozená bytost, která umí měnit podoby a svádí muže, aby si doplnila energii. Do města přijíždí její oblíbený spisovatel, který má se svou knihou vystoupit v knihkupectví, ve kterém Georgina pracuje. Postupem času se do sebe zamilovávají, jejich vztah je ale plný překážek, nemohou se intimně sblížit, aby ze Setha nevysála život, k tomu se přidávají nadpřirozené podivnosti, které se ve městě začínají dít. Pár tak musí překonávat spoustu překážek.
Jak jejich láska skončí? A mohou překonat překážky které mezi nimi stojí?
Kniha má několik dílů, snad se na konci dočkáme happyendu :)




Sukuba 5 by měla vyjít v březnu letošního roku

Já tyhle knihy miluju, zalíbila jsem si je hned od prvního dílu a stále to pokračuje. S Georginou prožívám všechny radosti, ale i trápení, nemohu se dočkat dalšího dílu :)
Autorka Richelle Mead napsala již sérii knih Vampýrská Akademie, kde jsem si jí velice oblíbila, byla jsem proto zvědavá jaký bude její další počin a mohu říct že Sukuba mě rozhodně nezklama :)

2 komentáře:

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥