pondělí 4. února 2013

Úžasné e-shopy ♥

Mám pár opravdu oblíbených e-shopů. Prvním z nich je mixit, mají veliký výběr, vždy si nakombinuji to co mi chutná, dodávka je rychlá a skvěle chutná :)
Hrozně se mi taky zalíbila stránka tvořílci, koupila jsem tam toho už hodně, mají totiž úžasné věci, já největší radost měla z barev svítících ve tmě, se kterými se dají vyrobit skvělé věci.
A jako poslední je to Crazy Rumors, jejich balzámy miluju, teď momentálně používám s perníčkovou příchutí, který je z limitované edice, vlastně jsem se celkově zbláznila do perníkových příchutí, třeba latté s touhle příchutí si v posledních dnech dopřávám často, dokud ještě je :) Pokud kávu s touto příchutí také milujete mohu ještě doporučit stránku která prodává příchuť do kávy (příchuť do kávy), pak si tuhle dobrůtku můžete dopřávat celoročně. Příchutí mají samozřejmě víc, vybere si určitě každý ♥

1 komentář:

  1. Ty crazy rumors vypadají opravu skvěle a mají super příchutě :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥