pondělí 29. dubna 2013

Nemoc :(

Moc se omlouvám že tu poslední dobou nic není, ale v minulém týdnu jsem toho měla hodně a v sobotu večer mě bohužel skolil nějaký bacil, je mi opravdu zle, zatím je asi nejhorší žaludeční nevolnost a bolest hlavy. A právě kvůli bolesti hlavy se na PC nemůžu pomalu ani podívat, protože když to udělám je mi ještě hůř, asi za to může to co elektronika vyzařuje. Doufám že to brzy přejde a já budu moct přidávat naplánované články, už mam rozepsaný článek o Přátelích a taky se chystám na report z minulého týdne, který si zatím připravím na papír, abych se počítači vyhnula.

Snad mi bude za pár dní lépe, vy se zatím mějte krásně, skládejte básně a ať Vás nějaký bacil taky nedostane :) Přeji Vám krásný zbytek týdne a doufám že jste si patřičně užili víkend ☺♥



2 komentáře:

  1. To je smůla, snad se ti brzy udělá lépe :))

    OdpovědětVymazat
  2. Snad ti bude brzo lépe =)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥