úterý 14. května 2013

Seznam cvičebních přání :)

Už nějakou dobu cvičím, nejprve jsem cvičila 30 day shred s Jillian Michaels, ale musím říct, nic moc. Asi jsem ta výjimka, které její cvičení tak zázračně nepomohlo, tím ovšem nechci říct že by mi nepomohlo vůbec, jen jsem čekala víc, po tom jaké fotky před a po jsem viděla všude na internetu. Takže jsem odcvičila celých 30 dní, zdravě jedla, ale žel bohu, měla jsem cca 6 cm dole v různých partiích, ale zázrak se nekonal, nebylo to na mě totiž vůbec vidět :D Zkoušela jsem pak ještě cvičit jejích 6 week six pack, ale moc mě to nebavilo, abych byla upřímná, ani 30 day shred mě nenadchlo, tedy zpočátku ano, ale zábavné to bylo tak první 3 dny prvního, druhého a třetího lvl, potom jak už se to stále opakovalo mě to bavilo méně a méně. Nejsem moc člověk který má rád stereotyp ☺

Nechtěla jsem se ale vzdát, takže když jsem objevila videa Jessici Smith na youtubku, neváhala jsem a dala se opět do cvičení, zatím mě to drží a pokouším se s ní cvičit každý den, nebo alespoň ob den. Ten "vynechávací" den, kdy s ní necvičím, si dávám alespoň 10 min. posilování apod., prostě abych měla alespoň každý den nějaký pohyb :) Líbí se mi že má víc videí, které nejsou stejné a můžu si je tak různě kombinovat - podle toho na jakou partii se chci zrovna zaměřit nebo na co mám zrovna náladu, určitě doporučuji se na její videa juknout ;)
Pak taky občas cvičím podle videí, které najdu na blogilates

A teď k mému seznamu přání:
1. Sportovní podprsenka od H&M
2. Bobble láhev
3. Švihadlo Reebok
4. a 5. Činky Reebok
6. Taneční kalhoty Plume
7. Bory Reebok

Nevím jak je to možné, ale i když se na růžovou moc nezaměřuji, tohle mi vyšlo skoro celé do růžova :D 

Také cvičíte? A pomáhá Vám to?

3 komentáře:

  1. Snad se ti něco z toho splní :) Jinak také cvičím, chodím pravidelně do fitka

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si něco z toho pořídíš, ty boty jsem taky chtěla, ale jsou strašně drahé :) Já cvičím taky s blogilates, jsou tam skvělá videa a typy :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych měla začít cvičit =/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥