čtvrtek 6. června 2013

Jak se plní seznam cvičebních přání ...

Ano, tak bych označila to, co se stalo v posledních pár týdnech :)
Po tom, co jsem si ujasnila svůj seznam cvičebních přání, se mi dvě z nich po pár dnech splnila. Jako první to byla bubble láhev a další boty na cvičení reebok, ze kterých jsem opravdu nadšená. Jsou lehké, dobře drží nohu a skvěle se mi v nich cvičí, navíc byli v akci za 699 Kč, což mě potěšilo, jak jinak, samozřejmě :)
Brzo už bych také měla mít sportovní podprsenku, pro kterou si chci co nevidět skočit, i když tím si stále nejsem jistá, rozhoduji se jestli si mám nejdřív koupit tepláky na cvičení, nebo sportovní podprsenku, no, uvidíme :)

Na švihadlo s počítadlem a činky si ještě budu muset počkat, činky mě nijak nepálí, mám svoje, sice jenom 0,5 Kg, ale zatím stačí, nemají ale úchytky, se kterými se cvičí lépe. Ale myslím že do konce prázdnin už budu mít svůj seznam celý :)
A co vy, cvičíte?

Botičky :) :)

+ bobble láhev




5 komentářů:

  1. Ty boty vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat
  2. A jak si s lahví spokojená? Taky uvažuju o její koupi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s ní moc spokojená, nemůžu si jí vynachválit :)

      Vymazat
  3. Ty boty vypadají krásně, jinak já cvičím, nebo se o to spíš pokouší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já cvičím jednou týdně, ale chtěla bych častěji

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥