sobota 20. července 2013

Cvičím, cvičíš, cvičíme :)

Momentálně cvičím především podle Cassey, Jessici Smith a XHIT Daily. K tomu jsem si přidala 30ti denní výzvu na zadeček a ode dneška i 30ti denní výzvu na břicho.

Cassey je úžasná, cvičení s ní je vždycky zábavné, líbí se mi ty její řeči okolo :) Objevila jsem jí na jednom blogu, kde se  o ní psalo, tak jsem si hned klika na odkaz blogilates a byla nadšená. Videa jsou zábavná, navíc dělá různé programy apod. Já si před nejdřív dám posilování a vybírám si z hromady videí, které tam má (WORKOUT VIDEOS => BODY FOCUS) tam už si můžete vybírat podle partií, které chcete procvičovat, pak si dám nějaké kardio (najdete pod WORKOUT VIDEOS => SERIES => POP CARDIO)


ABS = bříško
ARMS & UPPER BODY = ruce a horní polovina těla
BACK = záda
BUTT = zadeček
LEGS & THIGHS = nohy a stehna
OBLIQUES = šikné svaly
TOTAL BODY = celé tělo
STRETCHING  = protahování

Já se vždycky snažím procvičovat co nejvíc partií to jde. Začínám horní polovinou těla, poté se přesunu na nohy a zadeček, následně se zaměřím na břicho a nakonec se protáhnu. Většinou mi to dá okolo 30-40 min.
Hodně dobré je se u ní zaregistrovat, chodí vám pak měsíční plány na mail.

 Cvičení s Cassey prokládám cvičením ze stránky XHIT Daily a jessicasmithtv's channel. Tyhle videa mají taky hodně co sebe, baví mě, nejsou jednotvárná, můžu si vybírat z množství videí a procvičovat to co chci a potřebuji. Dříve jsem cvičila s Jillian Michaels, ale to mě brzy přestalo bavit, bylo to jednotvárné a pro mě, po čase i nudné, dělat skoro pořád to samé, proto jsem byla tak nadšená když jsem objevila tyhle stránky :)) Tím samozřejmě nechci říct že by to byla špatná trenérka nebo tak něco, ale každému prostě vyhovuje něco jiného, sto lidí, sto chutí a mě Jill prostě nevyhovovala i když si myslím že spousta lidí s ní dosáhla úžasných úspěchů :)

Jak jsem již napsala v úvodu, cvičím také 30ti denní výzvu na zadeček, dnes jsem na 20 dnu a mám odpočinek, ale již zítra mě čeká 180 dřepů! a ode dneška také začínám s 30ti denní výzvou na bříško, tak jsem zvědavá, jestli to ponese nějaké ovoce, Musím říct že výzva na zadeček, nebo pro mě spíš na stehna, mi opravdu pomohla, na zadečku zatím takové výsledky vidět nejsou, ale musím říct, že na stehnech ano, jsou pevnější, hezčí a to mi dodává sílu a motivaci pokračovat :)
Navíc od úterka začínám běhat, zlanažila jsem kamarádku, tak se do toho pořádně obujeme, už se moc těším.

A co vy a sport, blogilates, nebo máte jiné favority?

4 komentáře:

  1. taky teď cvičím podle Cassey:) ale ty její stránky jsou hrozně nepřehledný a barevný:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, hodně barevný, ale přijde mi, že to k ní trochu patří (k povaze a tak) Já se zaměřuji hlavně na ty videa a pak se občas koukám na ty kalendáře a tak, tam se to dá najít ještě docela dobře :D

      Vymazat
  2. Taky cvičím s Cassey, i když teď v létě tomu moc nedávam no :D

    OdpovědětVymazat
  3. Uf, cvičení, v tomhle vedru mi to zrovna 2x nejde, spíš sebou plácnu u vody a konec akce :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥