úterý 17. prosince 2013

Christmas & New Year Inspiration - Fashion

Inspirace na Štědrý večer: 
Na Štědrý večer se u nás doma vždy společensky oblékneme a upravíme. Já si každý rok výjimečně beru šaty, které jinak moc nenosím, ale na Vánoce si to užívám :)



Inspirace na Silvestra/Nový rok:
Já ještě ani nevím, kde na Silvestra budu, zda někde venku nebo doma, ale i tak se hodlám nějak pěkně a třpytivě obléknout :)



Co si na Štědrý den a Silvestra vezmete vy?
Oblékáte se slavnostně nebo jste na Štědrý den v domácím oblečení?


12 komentářů:

  1. Wow, to je fakt nádhera! Chtěla bych ke všem těm šatům ještě odkazy kde je koupit :D Ikdyž je pravda, že inspirace je hlavní a podle toho už si pak něco najdu. Třeba zlaté šaty bych si mohla pořídit :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkazy najdeš tady: http://terezas2.polyvore.com/, ale většinou je to všechno z ciziny, ale v New Yorkeru měli zlatý peplum top :)

      Vymazat
    2. Děkuji :) Nj, stejně vždycky skončím u nákupů v H&M nebo New Yorkeru :D

      Vymazat
    3. Já tam taky většinou skončím, ale občas dělám výjimky :D

      Vymazat
  2. Kdybych šla na Silvestra do společnosti, tak bych si rozhodně vzala šaty z druhého obrázku - červeno- zlaté, ale jelikož budu na Silvestra s přáteli na chatě bude to něco pohodlnější - jeansy a pěkné tričko - svetřík :)
    Moc krásné oblečení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já bych si právě ráda pořídila na Silvestra něco zlatého, buď budu doma a na ohňostroj půjdu do města nebo v té hospodě, každopádně bych snad blbě nevypadala :D

      Vymazat
  3. Nádhera, strašně se mi líbí ty modré šaty :-) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, hned bych to všechno zkoupila :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sme na tom stejně, akorát chybí ty možnosti :D

      Vymazat
  5. Ty druhé Silvestrovské outfoty se mi líbí, vybrala bych si

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥