sobota 15. února 2014

Kurz hubnutí

Jak jsem již psala, začala jsem chodit na kurz hubnutí, něco se mi na něm líbí, něco naopak vůbec.

Plusy:
- cvičení, které se mění a dáváme s při něm opravdu do těla
- 2 hodiny povídání o zdravém životním stylu, rozebírání jídla, cvičení a tak dále
- kolektiv, navzájem se podporujeme, jsou tam lidé kteří mají stejný problém
- když jsem pod dohledem, víc se snažím

Mínusy:
- každý týden vážení, podle mě by váha neměla být to hlavní, to by měli být spíš centimetry
- k večeři by neměli být žádné přílohy, což mou osobu mate, protože dřív jsem chodila k jedné poradkyni a ta říkala že by se neměli vyřazovat, jen si dát k večeři jejich malou porcičku

Takže, občas mě něco dost mate, někde se píše že přílohy mohou být i k večeři, někde že vůbec, tady se furt vážíme, ale svaly přece taky něco váží, člověk si pak přijde blbě, když má třeba na váze o nějaké to deko víc, ale sám ví že hubne (já se doma pouze měřím, zajímají mě centimetry). Asi by to chtělo všechno zkusit a vidět co pomáhá každému jednotlivci, takže uvidím a hlavně se budu řídit svým tělem a tím co ono chce :)

Jak to máte vy? Jedete na cm nebo kg? Dáváte si přílohu k večeři nebo ne?

6 komentářů:

  1. Ta váha je dost divná že se řeší. Sama jsem při začátku cvičení nejdříve přibrala několik kilo (svaly, ale přitom centimetry ubývaly).. až později časem jsem teprve začala shazovat na váze. A rozhodně váha není vůbec hlavní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám, takže si z té váhy zkouším nějak nic nedělat

      Vymazat
  2. Určitě jsou centimetry mnohem důležitější! :) A přílohu k večeři jím, souhlasila bych s tou poradkyní, jen se nepřecpávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ne si naložit plný talíř masa a př.bramor, rýže a trochu zeleniny, ale taky si přílohu dávám, navíc když jsem v práci, tak ani normální oběd nemám, tak to bych už přílohu nejedla skoro nikdy :)

      Vymazat
  3. Upřímně mi přijdou takovéto kurzy zvláštní, mně osobně tohle povídání o problémech nepomáhá, spíš mi to vadí, ale hlavní je, že se tam líbí Tobě. Asi bych si spíš zašla za výživovou poradkyní a sestavila s ní jídelníček a zařadila k tomu cvičení nebo sport, který mě baví, jinak jsem svoje tělo tak moc nikdy neřešila do hloubky, takže nevím. Když se snažím trochu zhubnout pro lepší pocit, tak jím celkově méně a večeře jím menší a většinou jsem se řídila váhou, oblečením a jak moc se "líbím" nebo ne v zrcadle :D Na druhou stranu nikdy se mi nestalo , že bych přibrala takové množství svalů, že by mi stoupla váha ale ubyly centimetry, Asi je to prostě individuální. :))) Držím palce!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě pomáhá, za výživovou poradkyní už jsem byla, chodila jsem tam dost dlouho, cvičila a nijak mi to nepomohlo, takže zkouším zase něco jiného.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥