pátek 9. května 2014

Co teď "páchám"?

Když jsem viděla na blogu Mojetělo tenhle tréninkový plán, rozhodla jsem se dát Jill :D ještě jednu šanci ☺
Jak jsem už v minulosti několikrát psala, s Jillian se mi necvičilo dobře, protože se dlouho opakovalo jedno a to samé cvičení, což mě unavovalo a nebavilo :) Tenhle plán je sestavený z vícero jejích programů, takže se neopakuje a každý den tedy děláte něco jiného, což mě baví, proto chci velmi poděkovat autorce tohoto plánu :)
Zcela upřímně, po prvních dvou dnech mě nohy bolely tak, že mi dělalo potíže i sednout si na záchod, opravdu, bylo to strašné utrpení (a k tomu jsem ještě na nohou musela pak stát v práci, což bylo přímo vražedné), v nejhorších bolestech (což bylo při jakémkoliv pohybu nohou, i když jsem se v noci chtěla otočit v posteli) jsem si říkala, že to nedám, že v tomhle stavu přeci nemůžu odcvičit třetí den, ale přemohla jsem se, třetí den jsem odcvičila a kupodivu to mé nohy nesly statečně, dokonce bolely méně než před tím :D Takže pokud to chcete zkusit, musíte se některé, samozřejmě ne všechny, připravit na bolestivé začátky (já to dopředu nevěděla, možná to bylo lépe :D) ráda bych napsala že to určitě pomáhá/pomůže, ale ještě nejsem ani já u konce, tak sama nevím jak na tom na konci budu, zda bude "něco" vidět, či nikoliv, ale tím rozhodně nechci říct, že by to nemělo smysl, smysl to určitě má, i kdyby to nepomohlo na postavu, pomůže to na dobrý pocit, zdraví atd. ;)

Tady je ten plán:
(z blogu mojetelo.blogspot.cz)


6 komentářů:

  1. To vypadá jako moc pěkný tréninkový plán. :-) Řekla bych že výsledky se určitě dostaví, protože Jill vážně umí a její cvičení jsou účinná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ní už právě cvičila a nedostavilo se nic, ale to se cvičení stále opakovalo, tak jsem zvědavá na tohle ;)

      Vymazat
  2. O Jill jsem slyšela už hodně chvály, tak jsem taky zvědavá na výsledky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a hlavně proto, že mě poprvé "zklamala" (není myšleno doslovně) :D

      Vymazat
  3. Držím palce, těším se na výsledky ! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥