pondělí 21. března 2016

Bucket List :)

Ahojky :) znáte Bucket list? Je to vlastně seznam toho, co chcete v životě udělat. Já také takový seznam mám - dost dlouhý, se sepisováním jsem začala už před delší dobou, něco už mám splněno, ale mnoho věcí mám ještě před sebou a já je chci začít pomalu plnit. Jistě se mi nepovede splnit všechno, ale snad to bude většina. V poslední době zkouším mnoho nových věcí, jsem v období, kdy stojím na okraji propasti jednoho svého velkého snu, snažím se ho zachránit, ale možná se to nepovede ... proto jsem se rozhodla začít pořádně žít, zkoušet nové věci, chci se naučit být pozitivní a hlavně se chci přestat bát. Spoustu věcí jsem nezkusila - i když to není takový problém, kvůli strachu, ten mě hodně brzdil nebo někdy stále brzdí, ale já se ho pomalu zbavuji a doufám že se mi podaří ho stále překonávat. Myslím si, že právě překonávání strachu nás posiluje, už to, že se pokouším svému strachu postavit, mi dává energii a když se to pak povede je to paráda :)

Dřív jsem se třeba strašně bála jezdit ve městě, pak jsem to prostě udělala a ona je to brnkačka, nebo se bojím zkoušet různá jídla, s tím jsem teď také přestala, no tak mi to když tak nebude chutnat, můžu si vzít mini kousek, můžu to vyplivnout (samozřejmě v soukromí), ale proč to nezkusit? Taky jdu strašně nerada do nových situací - když nevím co mě tam čeká, jak o tam chodí atd. z toho mám fóbie :D já racionálně vím že se mi nic nestane když něco popletu nebo když se zeptám, ale znáte to, ne všechno ovlivníte. No a toho se pokouším zbavit, tedy já si myslím že se toho nikdy nezbavím, je to prostě ve mě, ale pokusím se těm novým situacím nevyhýbat, prostě do toho chci jít, sice mě to bude stát nervy, ale pak ten pocit úlevy když "to zvládnete" je prostě super :)

Proto se s Vámi chci o svůj Bucket list podělit a budu moc ráda když mi dáte vědět co byste v životě chtěli zkusit nebo udělat vy :)

První pětka:
1. Naučit se nový jazyk - nejlépe nějaký neobvyklý, nemyslím tím angličtinu ani němčinu, ale nějaký jiný než které se běžně učíme :)


2. To je celkem jasné a velmi snadné, ale i tak se mi to strašně líbí :)


3. Hrát paintball - tento bod už mám splněný, ale bylo to super a ráda si to zopáknu :)


4. To bych opravdu potřebovala a v nejbližší době se do toho dám, třeba mi to pomůže ;)


5. Jojo, tak tenhle bod už je na cestě ke splnění, mám podanou přihlášku, učím se na testy a tak dále :) Snad se mi zkouška povede, mám jí na konci května ;)


18 komentářů:

  1. Mám něco podobného na blogu napravo v menu. :) Ale píšu si tam spíš krátkodobější cíle a sny, maximálně na 10 let dopředu, než na celý život. A už se mi to krásně plní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, já dělám jak krátkodobé, tak výhledové, když mě něco napadne tak mám sešit, kam si píšu wishlist a také bucket list ;)

      Vymazat
  2. Bucket list mám taky, ale nějak se mi furt nedaří a přání neubývají

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, to ti držím palce! Možná ti to nakonec určitě pomůže v zachránění snu - aspoň já si to myslím. Člověk se musí přeladit na pozitivní věci, bavit se, užívat si, smát se a potom se nemůže je tak stát, aby se něco pokazilo, naopak - přitahuje samé super věci a je i potom mnohem snazší něco zachránit. Tak ti držím palce, ať vše dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, také si to myslím. Děkuju :)

      Vymazat
    2. Není zač :) a s meditací ti držím palce! Pro mě začátky byly děsně těžké, dělalo mi děsný problém se soustředit a dostat se do toho, ale je to jenom o cviku :)

      Vymazat
    3. Pro mě budou určitě taky, neumím totiž vypnout, proto se to tak moc chci naučit, abych měla chvíli klid :D

      Vymazat
  4. Držím palce nech sa ti všetko splní. :) Niekedy som tento bucket list alebo before i die mala niekde napísané. Myslím, že je to dobrá vec ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, mě to třeba i ukazuje co jsem chtěla i dřív a co teď, ataky mám dobrý pocit když něco splním :D

      Vymazat
  5. Paintball jsem hrála jednou a už nikdy víckrát to hrát nechci :D abolutně mě to nezaujalo a nevím, co na tom všichni vidí :D každopádně ty ostatní věci bych tak zařadila na svůj Bucket list :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co na tom vidí, někoho to prostě baví, je jasné že to nezaujme všechny, každý jsme přeci jiný a to je jedině dobře :)

      Vymazat
  6. Super článok, dúfam, že sa ti podarí si to všetko splniť čo najskôr :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja sa dlhšiu dobu plánujem naučiť taliančinu, ale nejako si na to neviem vytvoriť nikdy čas :/ Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky můj problém, čas, ale snad se někdy najde :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥