pátek 10. června 2016

Bucket List 2

Ahojky :) dneska jsem tu s další pěticí věcí, kterou mám v bucket listu. Nedávno jsem si udělala zbroják, který v něm byl také, tak to snad tak půjde i s dalšími věcmi :) Budu ráda když se podělíte o něco, co byste chtěli Vy :)

Druhá pětka:
1. Laser game - strašně se mi to líbí a snad už si i s příteli brzy zahraju :) už sme k tomu měli blízko, bohužel jeden člen se nám zranil, takže jsme to odložili, ale po prázdninách už to snad vyjde ;)


2. Zorbing - tak tohle přání už mám splněné, na zorbingu jsem byla už v roce 2009, dostala jsem to jako dárek k 18tinám, ale jelikož narozky mám v zimě, šli jsme (já a švára) až v létě po nich. No, bylo to úžasný a já bych si to klidně zopakovala :)


3. Studia Harryho Pottera - no já myslím že se nic jiného čekat nedalo :D


4. Tanec s otcem na svatbě - to je takové moje tajné přání, sice se ještě nechystám vdávat, ale vím že až to jednou nastane, ráda bych si s tatínkem zatančila, bohužel on na to moc (čti vůbec) není, tak musím doufat, že se mi ho podaří přemluvit, až ten čas nastane :)


5. iPhone - takové materialistické přání, ale ne vše může být jen o zážitcích (alespoň u mě ne) a jelikož mi mobil poslední dobou trochu (hodně) zlobí, koukám po nějakém novém telefonu :) do jednoho jsem se úplně zamilovala, ale nevím jestli nám naše láska vyjde :D




6 komentářů:

  1. Laser game je super věc! :D .. Ale nikdy jsem neměla možnost zažít ten zorbing, jaký to bylo? :)
    Jinak tanec s tatínkem je podle mě přání každý nevěsty, která má s taťkou hezkej vztah. Tak snad ti to jednou vyjde. :)
    A Harryho Pottera nechám radši bez komentáře. Jinak bych se tu rozvášnila a nešlo by mě zastavit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No takhle :D jako skoro každý takový zážitek to trvá jenom chviličku, ale bylo to super. Vlezeš do té koule, tam tě připásají a pak prostě pustí z kopce, pocity se těžko popisují, taková lepší centrifuga - prostě se točíš. Špatně nám nebylo naštěstí ani jednomu, užili jsme si to, určitě doporučuji někdy zkusit :)
      Jo tak to máme s Harrym společné :D

      Vymazat
  2. Mám rada bucket list ! :) Máš krásne priania

    OdpovědětVymazat
  3. Svet HP v Orlande by som aj ja veľmi chcela navštíviť, prechádzať sa tadiaľ a predstavovať si, že som súčasťou niečoho, o čom som ako dieťa (a aj teraz) snívala ♥ a zatancovať si s mojim tatinom na mojej svadbe túžim aj ja, už vidím, ako sa na nej rozplačem od šťastia:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla vidět studia v Londýně :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥