neděle 10. července 2016

Bucket List - iPhone

Ahojky :) dnes tu mám další update svého BL, tedy Bucket Listu :) Konkrétně jde o to, že jsem si splnila jedno přání z minulé pětice a koupila jsem si nový telefon, přesněji iPhone. Již minule jsem se zmínila, že jde o materiální přání, ale to podle mého názoru není na škodu, myslím si, že i takováto přání jsou důležitá a já jsem přešťastná že jsem si toto přání mohla splnit. Nový mobil už jsem potřebovala, ale nebyla jsem si jistá, zda si pořídím zrovna iPhone, i když jsem se do jednoho krasavce strašně zamilovala, ale znáte to, ta cena ... jenže pak se stalo několik událostí, které vyústily v to, že jsem si telefon mohla koupit a tak jsem do toho šla. Upřímně, trochu jsem se bála, protože jsem byla zvyklá na něco jiného, ale to byl také jeden z důvodů, proč jsem chtěla iPhone = abych zkusila něco jiného. Všichni chválili rychlost, že se neseká atd. a to můj telefon dělal strašně, někdy mě prostě vykopnul ze stránky kde jsem byla, sekal se (což bylo nejlepší na hovorech, když nejde zavěsit nebo zvednout hovor) atd.

No k jádru věci, pořídila jsem si iPhone SE rose gold (to by ode mě nikdo nečekal :D) v 64 GB verzi. Do mého starého telefonu se nevešlo nic (no dobře, něco jo, ale bylo toho hooodně málo), takže jsem si řekla, že když už, tak už a zainvestuju do větší paměti.
Také jsem se rozhodovala mezi 6s a SE, ale nakonec zvítězilo SE a to kvůli několika důvodům. Tak za a) je levnější, telefon byl ve slevě a vyšel mě na necelých 16 tisíc, a jelikož jsem si nebyla jistá zda mi bude iOS vyhovovat, nechtěla jsem rovnou vyhazovat přes 20 tisíc za něco co by se mi nelíbilo, prostě obezřetnost, za b) je menší, a já ty dnešní ohromná pádla nemusím, někdy to už vypadá jako by člověk telefonoval z tabletu a to se mi nelíbí (samozřejmě je mi jedno pokud to někdo má a líbí se mu to, ale pro mě je to prostě ne-e), můj starý mobil měl 4,3 a SE má 4,0 což není takový rozdíl a za c) má skoro všechno co má 6s, ano nemá 3D touch a tak dobrý přední foťák, ale jinak je to zmenšenina 6s. No a kvůli těmto a dalším drobným věcem jsem se rozhodla pro iPhone SE ;)

Telefon nemám doma ještě ani 14 dnů a už ho miluju - zatím se neseká, jede, nevyhazuje mě odnikud :D, reaguje rychle atd. Upřímně jsem ale zažila i horké chvíle - především první den :D Já jsem taková "konzerva", alespoň v něčem a co znám a je zaběhlé, to mám ráda a nerada to měním. Na Sonym jsem měla na první stránce velké hodiny a dole trvalou lištu se 4 aplikacemi, nad nimi jsem měla ještě další 4 nejpoužívanější aplikace, to tady nešlo, no děs ... nakonec jsem to vyřešila tak že tedy nemám mega hodiny, ale nahoře mám na první stránce ty 4 nejpoužívanější aplikace a dole na té stálé liště mám to co jsem měla i v Sonym. Další na co jsem si nemohla zvyknout bylo, což souvisí i s těmi velkými hodinami, že nemám widgety. Věděla jsem že nebudou, ale že mi budou tak chybět, to jsem teda netušila. No a taky mi zpočátku trochu vadilo ovládání. Musím říct, že ten první den, než jsem si zvykla, než jsem to udělala tak aby to bylo alespoň trochu podobné, než jsem to celé prostě pochopila a zpracovala, jsem byla na pokraji zoufalství :D nebo alespoň skoro. Říkala jsem si že jsem blbá, že takhle to nepůjde, že se vrátím k androidu, ke svému vlastnímu starému telefonu, že jsem si to neměla kupovat ... bylo toho hodně. Ale jakmile jsem si zvykla, což bylo jen pár hodin, ale i tak, tak jsem úplně obrátila a telefon bych teď neměnila ani za nic ♥

Takže si můžu odškrtnout další položku na svém Bucket Lisku, jupí :)

Co materiálního (nebo prostě cokoliv) udělalo v poslední době radost Vám? 






13 komentářů:

  1. Jů, super, že jsi si splnila přání a že jsi s mobilem tak spokojená :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u mě jsou to boty a ..... kabelka....ta nejvíc ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. priznám sa, že tiež by som chcela iphone, avšak, je mi lúto toľko peňazí dať za mobil, teraz budem kupovať bicykel za takú sumu, a to aspoň viem že efektívne využijem :D no hold..možno raz budú peniaze na zvyš aj na jabĺčko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě. Já taky nejdřív nechtěla dát tolik peněz, ale jelikož toho mam v mobilu hodně a čato ho používám, chtěla jsem něco co využiji a nebude se sekat atd.moje nervy mi jsou docela vděčný 😄 Jinak taky šetřím na kolo, tak to možná budeme mít v jiném pořadí 🙃

      Vymazat
  4. Jééééé :D hele já jsem iOvce, ale taky jsem měla před iPhonem adroida a velký hodiny na první stránce a widgety ... taky jsem se nechtěla vzdát, ale má touha zvítězila a tak to taky netrvalo víc než pár hodin a už nikdy nechci nic jinéého :) takže ti úplně rozumím a gratuluju k novému krásnému růžovému přírůstku ať se Vám spolu daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že v tom nejsem sama, ale kdyby to šlo, ty velký hodiny bych uvítala i teď :D Díky ;)

      Vymazat
  5. IPhone zrovna nie je moja šálka kávy, lebo na prácu potrebujem BlackBerry, ale úplne zbožňujem Macbook Air. Dopriala som si ho minulé Vianoce a stále ho zbožňujem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasné že každému vyhovuje něco jiného, já bych teď nedala iPhone ani ntb Lenovo, ten je pro mě nej 😉

      Vymazat
  6. Iphone je kámoš. Kdybych si měla koupit SE, tak asi taky beru rose gold ("O můj bože, ona má SE! 5S se totiž rose gold nedělá! Ona je tak boží a tak aktuální!"
    Já bych Iphona už nevyměnila, no. Jednou si zvykneš a už nechceš nic jinýho.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už asi taky ne, zatím mi vyhovuje nejvíc ze všech mobilů :D no i když moje stoletá Nokie ¨, jedna z těch prvních se starým hadem by to možná taky vyhrála :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥