středa 26. října 2016

Bucket List 3

Ahojky

Jsem tu s další pěticí svých životních přáních. Upřímně musím říct, že se mi dost daří si je zatím plnit - přesně jak jsem si řekla (i když mám pár asi nesplnitelných nebo těch, které budu moct zhodnotit až na konci života, ale o těch až jindy), ovšem jak si je tak hezky plním, tak také koukám, že mi seznam narůstá :D Takže jsem asi rozběhla nekonečný kolotoč - něco si splním a další 3 nové věci mi přibudou - záhada ☼ Asi je to tím, jak stále objevuji nové a nové věci, které bych chtěla zkusit a tím, že si něco splním, si dodám odvahy a chci víc a víc (jo, jsem strašně zechtěná* - jak by řekl můj přítel).

No nebudu to už okecávat, tady je třetí pětice :)

1. Tažní psi - strašně ráda bych si to chtěla zkusit, musí to být paráda (alespoň myslím). Samozřejmě neplánuji, že bych si pořídila smečku psů, odstěhovala se Aljašku a začala tohle provozovat, ale v rámci nějakého zážitku by to bylo super :)


2. Pohladit si šelmu - samozřejmě myslím spíše mládě, ne dospělého jedince, při představě jak skočím do lvího/tygřího výběhu mě jímá spíš hrůza než radost a asi bych si ani nic nepohladila. Ovšem zážitek by to byl asi na celý život - šlo by jen o to, jak dlouhý by ten život byl :D (pardon, trocha černějšího humoru)


3. Navštívit Barcelonu - tak tenhle bod už mám splněný - jupijej, ale jsem absolutně příšerná a vůbec si toho nevážím - chtěla bych tam ještě jednou, jet tam na víc dní a projít si jí pořádně. Já tam byla jen na jeden den, jeli jsme tam sami s přítelem vlakem, když jsme byli ve Španělsku na dovče a letovisko jsme měli poblíž. No a jeden den je málo, navíc jsme ho skoro celý strávili v mořském akváriu (ne že by to nebylo skvělé, bylo to úžasné, byli tam žraloci a rejnoci a ryby - překvapivě), ale chtěla bych vidět i všechny ty stavby atd. co jsme neviděli. Každopádně si ale Barcelonu mohu škrtnout (i když tam stejně pojedu znovu) :D 


4. Aqua zorbing - o obyčejném zorbingu už jsem psala a také už jsem na něm byla, ale já bych chtěla (zase to slovo chtít- no, v článku podobného typu se mu asi nevyhnu) zkusit i ten vodní zorbing - abych měla komplet, ne? :D

5. Naučit se střílet z luku - jasně, kdo by tohle chtěl, když umí střílet z pistole :D ale mě to přijde strašně krásné - mít ten luk a trefovat se do terče. Takové hodně románové ... Robin Hood, Legolas (to není ten nejlepší "román") ale určitě mě chápe, je to něco jiného než zbraň a taky mi to připadá elegantnější - ne, nevím proč ;)


Máte Vy nějaké podobné přání? Podělte se se mnou o něco :)

*Zechtěná znamená, že toho chci moc, stále mi přibývají věci co chci a potřebuji :D

10 komentářů:

  1. v ten nafuknutej "guly" som už bola a teda druhý krát by som tam nešla - vydržala som tam asi minútu a už som odtadiaľ musela ísť preč lebo sa mi tam nedalo dýchať :D nikdy viac! inak super plány dúfam, že sa všetky splnia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě se podobné aktivity zamlouvají, tak myslím že se mi to bude líbit. Díky 🙂

      Vymazat
  2. Jéé, tak to jsou krásný přání! :) Věřím, že si je všechny splníš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Barcelonu som nedávno navštívila (čoskoro bude z nej článok na blogu) a je to naozaj nádherné mesto s úžasnou atmosférou!:) a malého levíka by som si aj ja rada popestovala ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také se mi v Barceloně moc líbilo, proto bych tam ráda jela znovu 🙂

      Vymazat
  4. Super plány, do Barcelony bych taky moc chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad se tam podíváš, je to opravdu nádherné město 😉

      Vymazat
  5. Veľmi pekný článok :) Úprimne žiadnu zo spomenutých vecí som vo svojom bucket liste nemala (možno je to ale tým, že som nad tými vecami ani nepremýšľala :D) ale tie psie záprahy a water zorbing vyzerajú fantasticky, to by som si chcela skúsiť aj ja! :D Barcelonu ti závidím, tá musí byť tiež nesmierne krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ano, Barcelona je krásné město :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥