neděle 18. prosince 2016

Bucket List 4

Ahojky ☺

Dnes jsem tu s další pěticí ze svého Bucket Listu. Zrovna před chvilkou jsem si na něj napsala další dvě nové věci, které bych zkusit - jupí :D No nedá se nic dělat, zase čím víc věcí tam je, tím větší mám šanci že se mi něco z toho splní :) Taky mám zrovna v troubě perníčky a krásně to tu voní, i když je s tím mega práce - nebo spíš, ta ještě přijde, protože se mi pečou části na perníkovou chaloupku ;) 

1. Navštívit Niagarské vodopády - podle mě to musí být prostě úplně úžasný zážitek a já bych je chtěla alespoň jednou v životě vidět


2. Hollywood - když už budu v té Americe :D tak bych mohla popojet a podívat se do Hollywoodu a na chodník slávy, to by bylo bájo


3. Plavat s delfínem - jo, nemam ty přání vždycky úplně malý :D Delfíny už jsem na živo viděla několikrát, ale plavat s nimi, to je můj sen ♥ 


4. Bungee jumping - tohle už je trochu reálnější, nebo je to reálnější alespoň v dohledné době, protože jet do Ameriky a procestovat jí od Kanady až na jih USA je sice nákladnější sen, ale rozhodně ne nesplnitelný, ovšem určitě to nebude tak hopem, což BJ být může a taky snad bude. Chtěla bych na něj jít příští nebo přespříští rok, mám toho totiž na rok 2017 naplánováno tolik, že nevím jak budu stíhat, ale doufám že budu a že si splním všechno co chci. BJ chci skočit už dlouho - a stejně dlouho se k tomu odhodlávám, mističky vah už ale stoupají a strach pomalu porážejí, takže doufám že si tenhle sen už brzy splním. A ano, jsem blázen, mám ráda adrenalinové věci. 


5. Vlastnit auto - tak tenhle sen mám splněný, nebo tak napůl, mám auto, které mám strašně ráda a je to můj broučínek - no řekněte, kdo nemiloval svoje první auto? Ale můj sem je mít Mini Cooper v červené barvě nebo VW Beetle (taky v červené). Tak uvidíme, snad jednou, ale svoje autíčko miluju a je úplně nejkrásnější a nejlepší, i když je to stříbrný Peugeot 😃


10 komentářů:

  1. pekné sny, snáď ti všetky vyjdú :) Chodník slávy by som si aj ja rada pozrela ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Pri Nijagarskych vodopadoch som bola a je tam naozaj krasne, navstivit Hollywood by so rada aj ja a po vlastnom auticku tuzim tiez uz dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po autíčku naštěstí už netoužím, maximálně po tom abych měla tu značku, ale to už je takové navíc

      Vymazat
  3. Plavanie s delfínmi by som chcela zažiť aj ja, musí to byť nádherný zážitok! Do Ameriky by som sa aj ja chcela ísť pozrieť, no oveľa viac ma lákajú severské krajiny - najmä Škótsko a Nórsko <3
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme rády podobné věci, taky chci do severských zemí :)

      Vymazat
  4. Přijde mi super si takový věci sepsat, vždycky dospěju k tomu, že je toho tolik, co bych chtěla :)Niagarské vodopády bych chtěla vidět i já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho už mám asi dobré dvě stovky, ale nevím to přesně, po stovce jsem přestala počítat :D

      Vymazat
    2. Tak ja úprimne ešte neviem čo by som chcela od nového roka, ale jedno je isté, že by som hodne veľa vecí chcela zmeniť :) a jednou je možno aj to, že by chcela vidieť aj trocha svet :) no uvidíme čo s toho nakoniec bude :)

      Vymazat
    3. Tak snad to co budeš chtít vyjde :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥