úterý 24. ledna 2017

Bucket List 5.

Ahojky 😊


Jsem tu s další pěticí svých přání ;) Tentokrát jde o docela lehce splnitelná přání, tak snad si je taky brzy splním :D Ne, na některé budu potřebovat čas, na jiné finance, ale rozhodě to není nijak nesplnitelné, některé vyloženě lehké, takže už se těším až si tyhle přání splním :)

Tak, tohle je další pětice: 

1. Piknik na jaře - stačí jen koupit piknikový koš, počkat na jaro a bude to ;) Jediné co je mi líto, že u nás není takový trend chodit na parku, sednout si do trávy a relaxovat. Když jsem byla v Londýně, bylo to prostě úžasné, takhle se mi to líbí. I když musím říct, že co jsem si všimla u nás, přeci jen už se to trošku rozmáhá. Ale já bych stejně chtěla na piknik někam ven do přírody, na louku nebo na nějaký palouček u lesa/v lese :)


2. Naučit se hrát na klavír - tak na tomhle už pracuji a jsem za to moc ráda, hodně mě to baví :) Bude to běh na dlouhou trať, ale nevadí, i ta cesta stojí za to 


3. Vzít si opuštěné zvířátko - tak, a tohle si můžu odškrtnout. Jupí. O Míně (naší kočičce) mluvím docela často a ano, ona je to opuštěné zvířátko. Přítel jí našel jako úplné miminko na ulici, byla opuštěná, vychrtlá a vypelichaná, ale i přesto bylo vidět, že z ní bude nádherné stvoření. Já v té  době chtěla kočičku (chtěla jsem psa, ale toho jsem nechtěla tahat do bytu) a tak nám jí vzal a já jsem straaašně ráda že jí máme, větší lásku jsem si ani nemohla přát. Takže - SPLNĚNO



4. Navštívit Paříž - prostě srdcovka, někde v přáních mám také navštívit - projet Francii, ale Paříž je kapitola sama o sobě :) 


5. Spát pod hvězdami - joo, to je to z jednodušších přáních a já už se díky tomu těším na léto, až bude pořádné teplo (jinak ty vedra moc ráda nemám, ale k tomuhle bude ideální) a my si s přítelem uděláme romantickou noc pod hvězdami 



Prozraďte mi nějaký Váš sen ;)

14 komentářů:

  1. Jéé, taky se na podobný článek chystám..Hra na piáno je úchvatná, tak držím pěsti, ať se ti to povede ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, na článek se budu těšit

      Vymazat
  2. Podobný články mám moc ráda, protože mi připomenou, co chci já :) Z tvého se mi líbí ten piknik, který plánuju roky :D Z mého se mi splnilo jet lyžovat konečně, chtěla bych začít více tančit, možná i v nějakém kurzu a jet na výlet úplně někam do neznáma vlakem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já piknik taky plánuju dluho 😄 nechápu co mi na tom tak trvá. To je dobře s tím lyžovánim a držím palce v tom ostatním 🙂

      Vymazat
  3. Hezky list, taky bych rada navstivila Francii konecne, snad brzy !
    LUCY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky doufám že už to bude brzy 🙂

      Vymazat
  4. Skvelé priania. Prajem nech sa ti všetko splní :)

    OdpovědětVymazat
  5. nech sa ti to splní! :) Dúfam že nás budeš priebežne informovať :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvele, ze sa zacinas ucit hrat na klaviri. Je pravda, ze je to na dlhu cestu a je potrebne aj cvicit a celkom sa tomu venovat, ale vysledok stoji za to :) (ak by si sa s niecim ohladne klavira potrebovala poradit, kludne sa opytaj, ja som vystudovala klavir na VSMU v Blave). A moje predsavzatie (skor ako sen) je naucit sa anglictinu, ale som strasne nejazykovy clovek, takze je to tak trocha problem :(
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky dost nejazykový člověk :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥