sobota 6. května 2017

Random DUBEN

Ahojky 👍


Tak duben byl opravdu aprílový, alespoň u nás :D střídavě krásně a pak najednou napadl sníh a za chvilku bylo zase krásně ... a tak pořád dokola . Aprílové počasí jak vyšité, ale doufám, že květen už takový nebude. nebo minimálně že už nebude sněžit - už mám totiž přezuté gumy :D deštíky a bouřky mi nevadí, ty já mám naopak ráda - hlavně když usínám :D 

No a vrhnu se na fotky. Tenhle koláč už jste mohli vidět v receptu, takže prostě boží tvarohový koláč


A jedny snídaňové výborné palačinky ze špaldové mouky


Jojo chybí mi dost vitamínů apod.


Zase trochu jiné doplňování vitamínů


Mína se pase


Když bylo počasí na zmrzku :D


S maminkou na kafíčku




První letošní "kraslice"



A je to tu zase - škola, studuji teď něco nového, ale o tom příště ;) ale školu máme krááásně v parku



Krásná kniha, zatím tedy nevím jestli jí v blízké době využiji, ale je to super nápad a já jsem ráda že jí mám a ještě jak to posílají ♥




Pýcha a předsudek a zmzka



Učím se



Na hemošku a pak čekání na výsledky u kafíčka



Od maminky pohled


Dělají silnici ... už hrooozně dlouho


Na návštěvě u ségry a k tomu Elísek belísek


Ale ta moje je stejně nejlepší


Taky milujete vošouchy?


Velikonoce v plném proudu




To býval mlýn





A moře pažitky



Zajíček přišel :D








Tulipány, jedny z mých nej kytek





Procházka v lese


Plzeňská pouť u Sv. Jiří







Doma na pohodu




A zase trochu sněhu ...


... ale opravdu jen trošičku



7 komentářů:

  1. Já doufám, že už sněžit nebude :))

    OdpovědětVymazat
  2. To s tím sněhem mě rozsekalo! :D Já také miluju tulipány! <3 A jinak koukám, že jsi toho v dubnu zažila opravdu hodně! <3
    Super fotky! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mnoho skvelych fotiek ;)
    pozyvam ta na moju giveaway, budem rada ak sa zucastnis.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo proč na tenhle článek koukám hladová? :D teď mým ještě větší hlad :D ale krásné fotky :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  5. Pobavil mě sněhulák :D
    Moc hezké fotky, jsem ráda, že já se na Velikonoce vyhnula hromadě sladkostí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ty zákusky... hned bych si nějaký dala :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥