pondělí 1. března 2021

Střípky - ÚNOR 2021

 Ahojky :)


je to tady, únor je za námi a tím i poslední zimní měsíc a jaro přichází. A že to skutečně venku tak vypadá. Nejkratší měsíc roku mi utekl hrozně rychle, čekala jsem až přijede přítel domů a 19.2. jsem se konečně dočkala, jupí. Poslední týden tohoto měsíce jsem byla nemocná a zrovna začlo být krásně, což je pak dost k vzteku, ale neměla jsem covida, skolila mě "obyčejná" viróza. Ale tak jsem si únor užila, líbilo se mi jak krásně zimní většinu doby byl a to čekání na přítele něco své kouzlo, jako takové čekání na Ježíška. 
Dnes tady bude pořádná nálož kočiček, takže se připravte, Golda nám to odstartuje a jdeme na to :) 


Strašně dlouho jsem jí sháněla - mám totiž Bajky i Famfrpál ve starém přebalu a mně to musí všechno ladit, nesnáším když to není tak "jak to má být", takže jsem neustále koukala jestli někde nebude. Zrovna tahle jediná, co mi chyběla, totiž nikde není a když je, stojí nehorázné peníze (a Bajky i Famfrpál normálně jsou, grrr), takže když jsem objevila tuhle za pár stovek, hned jsem objednávala, bohužel popisek na antikvariátu nebyl nic moc a já po rozbalení zjistila, že má papírové desky. Papírové!!! Je mi jedno že jde o dotisk prvního vydání, protože mi to samozřejmě neladí, moje Bajky i Famfrpál jsou v tvrdých deskách, ach jo ... 



Čas čarodějnic. Koukáte taky někdo? 




Práce, práce. Na blogu, psala jsem článek, ale je dost osobní a nevím, jestli někdy spatří světlo světa :) 


Večer s kamarádkou a burger z DELISHE nesměl chybět, mňam


Vzpomínka na "single" Valentýn 



Holky si novou hračku zamilovaly 


Kočka dřezová :D Daisy miluje tekoucí vodu a vodovodní kohoutky, hodně. 


Moje úchylka došla naplnění, když jsem měla zase štěstí a narazila znovu na Fantastická zvířata A POZOR, tentokrát mají tvrdé desky. Takže je mám dvakrát. No neva :)


Náš Valentýn s přítelem, tady moc fotek nemám, ale užili jsme si ho skvěle - to, že jsme zase spolu, že spolu můžeme mluvit z očí do očí. Smáli jsme se, povídali si, užívali si pohodu a samozřejmě jedli. Opět tu nejlepší snídani na světě. 




Dorazily svatební lodičky. Jsem z nich nadšená, miluju je ♥



Všechny tři lásky spolu



28. února měla Goldinka svátek, takže dostala nějakou drobnost a my jsme se šli pak projít, já konečně mohla po nemoci ven a bylo nádherně :) A za odměnu jsem si odnesla něco dobrého domů :)




Co Vás únor?

30 komentářů:

  1. Ta fotka číči ve dřezu je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Za chvilku máme mít také svatbu a ty lodičky mě naprosto nadchly... :O Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zamilovala už do fotky, ale naživo jsou ještě lepší :)

      Vymazat
  3. Miluju ty fotky s kočkama! A ty svatební lodičky? no panebože <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, přítel se mi furt směje že je neustále fotím 😄

      Vymazat
  4. Mňam nejvíce mě zaujal ten hamburger! :D :D Já jsem prostě na jídlo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji tvoje kočičky <3 Ta ve dřezu mě dostala :D. Jinak jde vidět, že sis únor hezky užila, i když si dlouho byla bez přítele.. Líbí se mi, že jste Valentýna oslavili i později, až jste byli spolu :).

    OdpovědětVymazat
  6. wou tie svadobné lodičky súú náádherné!!! o nich treba samostatný post :) a mnam makronku by som si hneď dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O lodičkách bych asi neměla až tak co psát, ale určitě budou v nějakém svatebním článku

      Vymazat
  7. Ta valentýnská snídaně vypadá naprosto luxusně, mňam! A svatební boty jsou hrozně krásné, já bych se na nich ale asi zabila... :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně naštěstí podpatky problém nedělají :)

      Vymazat
  8. Měla jsi hezký únor, já polovinu měsíce strávila doma a březen tak snad bude lepší. :D Na jaro se moc těším. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, i když stále doufám že se ta situace zlepší a ono je spíš furt horší

      Vymazat
  9. Přesně tu rybí dečku má naše potvora taky! :D A ta hračka s míčkama? Máme obdélníkovou a je to nejvíc oblíbená! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle už je naše několikátá, hrozně jí cupují :D

      Vymazat
  10. To vypadá jak hranolky z KFC :D i kdyby nebyly, tak jsou super přesně v tomhle složení :) Jinak je fajn, že jste toho Valentýna nějak oslavili alespoň takto dodatečně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou z KFC, jsou z FF a jsou milionkrát lepší :)

      Vymazat
  11. Tvoje mačičky sú také krásne ♥ Inak a discovery of witches som nepoznala, ale celkom ma to zaujalo, takže ďakujem za tip ♥

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky a kočičky, ty se mají přímo skvěle :) Jinak parádní lodičky a tip na seriál, ten se taky vždycky hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, kvůli kočkám už se mi okolí směje, že to je horší jak s dítětem :D

      Vymazat
  13. Svadobné lodičky sú úplne že WAU, prekrásne! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  14. Ty svatební lodičky jsou absolutně top! byla bych z nich úplně nadšená jako ty :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥