sobota 8. května 2021

Střípky BŘEZEN & DUBEN 2021

 Ahojky :)


to to zase uteklo a dva měsíce jsou pryč, ani nevím jak. Měla jsem toho teď opravdu hodně a spíše to nabírá na obrátkách, než že by se polevovalo. Svatba je za necelé tři měsíce a hromadí se to, co musíme udělat a stihnout, objednat, vyřešit ... zvlášť když vypadl catering, který bohužel "nepřežil" tuhle dobu. Nedá se nic dělat, ale je to dost komplikace, v okolí kde máme hostinu zase tolik firem co by dělali catering není a tak hledáme a hledáme a obvoláváme a obvoláváme. Teď se jdu ale vrátit k minulým měsícům a začneme pěkně od března. 

BŘEZEN

Březen začal krásným počasím, škoda že moc dlouho nevydrželo :D



Nejoblíbenější snídaně :)


Holky byly na kastraci, naštěstí to obě zvládly dobře. 
Tahle fotka je po přívozu domů, obě byly ještě dost unavené a musely být v teple, takže jsem je zachumlala a vesměs to takhle bylo i druhý den. Třetí a čtvrtý den už to bylo lepší a pátý už řádily jako vždycky. Jsem moc ráda, že nám je veterinář dal už probuzené, Mínu nám totiž dali spící a jak se probouzela doma a byla úplně mimo, bylo to dost těžké a tohle bylo rozhodně lepší


Odměna byla samozřejmostí


Oblečky naštěstí snášely skvěle :D


Přišla nám nová postel, jupí :)



Kočičí chňapky pro kočičí mámu 🐱


Po vyndání stehů 


Konečně nám přišly pozvánky 🥳




Pod tou dekou je schovaná Daisynka, musela ještě jednou na veterinu, ale naštěstí je vše v pořádku :)


Dostala jsem od Honzíka kávovar, jen tak. Mám úžasného muže ♡





Nový hrneček ... zase :D


Příprava na Velikonoce 


DUBEN 

Kvůli zavřeným okresům jsme nejeli na Velikonoce domů, ale zajíček si mě našel i v Plzni. A holkám taky něco donesl :)






Zastavila jsem se u Snílka ☕


Nové a moje momentálně nejoblíbenější tričko :)




Faency Fries má rozhodně nejlepší hranolky 🍟


Jsem trošku blázen, no ...



Frenchie otevřelo novou pobočku na náměstí, takže jsme šly s kamarádkou hned první den otevření a dobrůtky si vzaly do parku 



Nehtíky


Balila jsem svatební oznámení 


Jack, pejsek neteře, kterého jsem s další zvěří od ségry často hlídala, nás bohužel po těžké nemoci opustil, tak už se s Mínou honí tam nahoře 


Delish 🍔


Nové botky, ručně malované s kočičkama a mám tam zakomponované i iniciály všech svých kočičích lásek 





Šla jsem si pro párky ...


KO - NEČ - NĚ ... zkouška svatebních šatů a ty moje vysněné už se šijí :) 



Svatební botky číslo dvě 


Dárky pro holky, jen tak, z lásky







Župánky jsou už taky doma


Muselo to přijít, nový mobil - SE začalo vyvádět příšerné věci, extrémně rychle se vybíjel, měl 100% a za 10 minut najednou 45% a to jsem s ním nic nedělala, vyhazoval mě z hovorů, aplikací, nebylo v něm slyšet, takže jsem už ani nemohla telefonovat apod. Opravovat ho už nemělo moc smysl, jelikož šlo o více různých problémů a tak jsem se rozhodla pro novou lásku



22 komentářů:

  1. To jsou krásné kočičky, je super, jak se spolu takhle válely a že vše zvládly v pořádku :)
    A všechny ty dobroty, hned bych si dala makronky, mňam!

    Jinak pokud chceš, aby ti vydržela v telefonu baterka v co nejlepší kondici co nejdéle, je třeba se o ni trochu starat, moc hezké video o tom má Petr Mára na youtube, sama to praktikuji a všem říkám a využívám i jinde než na telefonu a jde to znát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky se takhle válejí furt.

      Viděla jsem to, ale telefon už byl na tom prostě celkově špatně a kondici jsem měla výbornou, takže to asi nebylo jen baterkou, ale spíš celkovým stavem.

      Vymazat
  2. Aaaa, kočičky jsou tak rozkošný<3
    Jinak, co se týče toho mobilu, tak mám asi taky už čtvrtej iphone a před ním dopadly stejně. Vždycky odešla po čase baterka. :--) Nakonec jsem to vyřešila tak, že jsem si v Sapě za pár kaček nechala baterku vyměnit, ale nakonec brzy odešly tak jako tak, asi předzvěst, takže je dobře, že máš nový za mě.

    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky 😊 Tak jak píšu, tam nebyl problém jen s baterkou ale celkově - utnul sám hovor, nebylo v něm slyšet volajícího atd., kdyby šlo jen o baterku tak jí vyměním

      Vymazat
  3. Pozvánky a svadobné oznámenia vyzerajú nádherne 😍😍 A kočičí chňapka je úžasná 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi krásný duben a věřím, že kávovar ti udělal radost! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky a chlapa závidím. Môjho ani nenapadne žeby mi niečo kúpil :D

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  6. I když letošní březen a i většina dubna byly divné měsíce, vypadá to, že sis je užila. Ať vám odsejpaj přípravy na svatbu...

    OdpovědětVymazat
  7. Jooo škoda, že to hezký počasí nevydrželo :D Jinak co říkáš na Půlnoční slunce? :) A krásný hrneček do sbírky!

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to šílené množství chyb super, samotný příběh se mi moc líbil, víc než samotné Stmívání

      Vymazat
  8. Já jsem skoro celý březen byla pozitivní v karanténě, takže já během března nedělala skoro nic :D ten hrníček a i tričko s malým princem jsou naprosto dokonalý! Můžu se zeptat, odkuď tyto věci máš? :) Jinak s tím cateringem mi je to líto, je to hrozný, ale aspoň pořád máte nějaký čas na to sehnat nějaký jiný. Ukážeš nám pak svatební šaty? :) Kávovar jen tak pro radost, to je od něj moc hezké <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrníček i tričko jsou od mojí tatérky - https://www.tattooadel.cz/. Čas by byl, ale jak bohužel píšu, u nás skoro žádný není, natož volný, takže čekáme na vyjádření poslední možnosti a pak nevíme. Svatební šaty ukážu po svatbě, chodí mi sem i přítel :D Kávovar si hodně užíváme, takže super dárek :)

      Vymazat
  9. To musí být krásné zařizovat si svatbu a zvlášť když se to začíná rozvolňovat a hlavně spousta věcí začíná být možných. Jinak moc pěkný článek, mám takové ráda.

    Somethinghibgbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je i není, občas je to stres, jako s cateringem, ale je to i hodně zábavy :D

      Vymazat
  10. Boží! Máte krásná svatební oznámení, mám z toho radost. A taky mám chuť na ty makronky a hranolky, ah!:D

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, vždy koukám, kolik se toho stihne stát za tak krátkou dobu :). Vypadá to na krásné měsíce a přeji hodně štěstí se svatebními přípravami :). Taky nás to čeká :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥