neděle 4. července 2021

Svatební přípravy

Ahojky :)


svatba se rychle a nezadržitelně (snad) blíží a já se rozhodla sepsat pár vět o tom, jak to u nás probíhalo a přidat pár fotek z těch posledních několika měsíců. Musím říct, že i když jsme na to měli více jak rok, stejně se to neobešlo bez pár komplikací. Celkově mě to ale hrozně bavilo a baví a věřte, že stále není konec a já se do 24.7. nezastavím, je to neuvěřitelné, ale stále chybí spousta drobností, například na schůzku s floristkou jdu až 7.7. :D
A u té floristky můžu rovnou začít. Já totiž měla schůzku už v zimě, vše vypadalo dobře, paní byla milá, ochotná a do týdne jsem měla dostat cenový rozpočet, což se nestalo. Tak jsem chvilku počkala a pak jsem napsala, bylo mi odepsáno že měla covid (což chápu), ale už na rozpočtu pracuje a budu ho mít do večera ... no, stále nic, opět jsem chvilku vyčkávala a psala znovu. Na svůj poslední mail už jsem odpověď nedostala a tak jsem hledala dál, až jsem našla, bohužel čas na schůzku je až teď a já se jen modlím, aby to bylo vše v pořádku - na hledání někoho dalšího už není úplně čas. 

Vrátím se ale na začátek - vždy jsme věděla, že se chci vdávat v Kladrubském klášteře, byla jsem tam jako malá s maminkou a babičkou a už tehdy jsem pronesla, že tam se jednou vdám. Stal se z toho můj sen. Babi byla hodně věřící, vodila mě do kostela (ne násilím, chtěla jsem s ní chodit) a její vliv + tohle místo se spojilo v to, že se mi můj dětský sen skutečně splní a obřad, církevní, proběhne tam. Je to skutečně nádherné místo a okouzluje mě stále stejně. 
Zamluvení Kladrub byla úplně první věc, kterou jsem na svatbu zařídila. 



S hostinou jsem si trochu lámala hlavu, chtěla jsem jí v Plzni na jednom konkrétním místě, ale náš datum už měli obsazený, takže jsem dumala a dumala až jsem na to přišla, hostina bude na mém nejoblíbenějším místě - doma. Mám štěstí, že máme vážně mega zahradu a dá se to uskutečnit. Tímhle rozhodnutím padla i starost s tím, kde většina hostů přenocuje, protože tak 85% hostů je z místa odkud pocházím, 10% z okolí a jen 5% potřebuje někde přespat, což jsme zařídili lehce, obráceně by to byl docela ranec :D
Sehnali jsme tedy párty stan, s podlahou, osvětlením, baldachýnem, stoly, židlemi ... no prostě se vším a bylo to. 

Dalším bodem byl catering, po několika rozpočtech a emailech jsme našli ten náš - úžasného pána, který měl super poměr kvalita - cena. Ovšem vše neskončilo růžově a díky koroně nám zkrachoval a my museli začít hledat dál - v KVĚTNU. Tak tohle byl ten pravý očistec, většina obsazená, další měli vždy nějaký problém atd., až jsme konečně našli jednu restauraci v Horšovském Týně, která dělá i catering a pro ty nebyl problém nic a měli volno. Ještě jsme si tam zajeli na jídlo, abychom ochutnali a bylo rozhodnuto. Jupí jej. 


V určitou chvilku se nedalo dělat nic než nakupovat dekorace a další propriety, což mě vzhledem k tomu, že jsem si chtěla nechat šaty šít, trošku stresovalo, ale užila jsem si i tohle. Po chvilce jsme měli z bytu jedno velké skladiště, tak jsme to začali vozit domů a velké skladiště je teď z mého pokoje :D Minulou sobotu už jsme začali i skládat a kompletovat věci a je to ještě horší než to bylo :D ale to se vydrží.

Co mě opravdu potěšilo, byl nový polaroid, mám mini, ale chtěla jsem větší a konečně jsem měla záminku pro to, abych si ho koupila. Na svatbu se přece hodí spíš ten větší, no ne? 😀


Doufáme v teplo ...


A tady je ukázka toho, že ne vždy se vše povede na první dobrou - zde šlo konkrétně o kartičky na prskavky, nejenže přišlo místo J&T J&M, ale ještě tam byl rok 2020 ... naštěstí brzy přišly opravené :D Jinak vše ostatní dorazilo jak mělo a bylo to jen malé škobrtnutí :)




Hry, kráječ na dort, spousta papírového nádobí na raut, dekorace a odvoz skladiště 





Župánky mi udělaly mega radost


A cedule taky - uvítací tabule, zasedací pořádek, čísla na stoly, tabulka ke knize hostů a do fotokoutku, na sladký bar atd. - máme je ze svatbomilka


Kompletujeme :)



Fotka je z první schůzky s naší choreografkou :) Chodíme na lekce tance na náš první tanec, je to docela záhul naučit se to a jít v rytmu, ale baví mě to moc a doufám, že se nám tanec na svatbě povede na jedničku. 
Chodíme ke skvělé Lence do studia Dance by lion's a co je nejlepší a ani jsme to dopředu nevěděli, je, že tohle studio je dvě minuty chůze od našeho bytu :) 


Prstýnky, ze kterých jsem velmi nadšená - vybráno jsme měli hned, pan zlatník byl milý, ochotný a celkově super přístup. I samotné prstýnky byly vyrobené docela rychle a cena taky super. Já původně chtěla jen zlatý kroužek jako má přítel, aby byly stejné, ale když jsme to zkoušely, tak úplně neladil se zásnubním a já je chci nosit spolu, takže nakonec mám úzký s diamanty a přítel hladký.
Máme je odtud :)


Takhle jim to po svatbě bude spolu slušet


Oblek jsem byla vybírat s přítelem a nakonec má krásný, tmavě modrý oblek s hnědými doplňky (boty, pásek). Paní v obchodě byla velmi příjemná a oblek je vážně super, ale ukážu vám ho až pak :)


A teď já - začnu u podvazku, který jsem vybírala opravdu hooodně dlouho. Procházela jsem všemožné stránky, instagramové účty, fler ... prostě na co si vzpomenete a i když se mi jich spoustu líbilo, žádný nebyl ten pravý. To se ale změnilo ve chvíli, kdy jsem zabrousila sem a já konečně našla ten svůj, vysněný :)



Jo boty, s těmi byla a je potíž, lodičky mi prostě na noze nedrží, jen ty opravdu výjimečné (a ty jsou černé a hýčkám si je už pár let), je jedno jestli zkusím 39, 39,5 (když mají) nebo 40, většina lodiček se mi prostě vyzouvá, takže mám boty na svatbu troje (zatím). Tyhle nádherné lodičky na obřad a pak kecky, no a na první tanec ještě jedny obyčejné bílé s páskem  :D ještě si budu jedny lodičky zkoušet, jestli to náááhodou neklapne, ale když ne, tak neva, bot na svatbu mám dost :D




Šaty (i závoj) mám ze salonu sponsa v Praze. Paní musím vychválit až do nebes, jelikož se mnou měla neuvěřitelnou trpělivost. Jela jsem si tam vyzkoušet šaty, protože je i šijí (jinak v Kaznějově u Plzně mají i půjčovnu), chtěla jsem vědět které mi sednou a tak, vyzkoušet víc střihů. Šaty jsem skutečně vybrala hned ten den na místě, pak jsem tam ale druhý den volala a měnila jsem je na jiné a pak jsem tam volala znovu a měnila jsem je na úplně jiné, které jsem chtěla ještě upravit podle sebe :D vše brala s humorem a lehkostí a nic nebyl problém, za což jí patří můj vděk. A jelikož už jsem byla na zkoušce ušitých šatů, tak můžu říct, že jsem udělala dobře, protože ty, co jsem si nakonec vybrala a upravila, jsou přesně ony ♥


Já si prostě nemůžu vybrat z toho co už je, takže i oznámení jsem si nechávala předělávat k obrazu svému, ale vyšly nádherně. Máme zlaté - zlaté tahy, trhané zlaté okraje a s ručně nanášenou bílou barvou. Jsou dokonalé a já je miluji. Dávali jsme je v košilce s pečetí a nevěstiným závojem v tmavě modré obálce :)
Máme je z trumade 💙



Žádný z odkazů není na spolupráci, to bych vám dala vědět, jen chci doporučit úžasné lidi a jejich práci :)


30 komentářů:

  1. Panebože, to je všechno tak krásné!!! Místo, šaty, dekorace,.. a ty župánky a boty (oboje) jsou boží! Přeji ať vše běží podle tvých představ. Mimochodem, když se chceš vdávat v klášteře, musíš být pokřtěná??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ano, musím být pokřtěná, na církevní svatbu v ŘKC musí být alespoň jeden, ale my jsme s přítelem křtění oba :) dokonce jdeme v pátek ke zpovědi a já k prvnímu svatému přijímaní, což být nemusí, ale faráři se to tak líbí :D

      Vymazat
  2. Tento príspevok je dokonalosť. Až mi slzička vybehla. neviem sa dočkať, kedy sa takto budem chystať ja. Všetko je mooc krásne, držím palce aby vám to vyšlo podľa vašich predstáv♥ Och a tie topánky! Odpadla som


    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a doufám že si to jednou taky užiješ, protože i přes komplikace a covid mě to hrozně baví :)

      Vymazat
  3. Kladrubský klášter je krásné místo na svatbu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak držím palce, nech všetko dopadne podľa predstáv...
    Prstene sú krásne, ale prvý sa nosí snubný a potom obrúčka :-)))
    A kláštor je nádherný, super miesto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tomhle se vedou debaty a někdo je řadí chronologicky a jiní zase podle důležitosti (tedy snubní blíž k srdci), což se dá i dohledat všemožně na netu. Osobně je mi to jedno a ať si je každý nosí jak se mu to líbí, mně se to víc líbí takhle 😉

      Vymazat
  5. Týjo, tak vůbec nevím, co mám okomentovat dříve! :-) Tyhle články mám moc ráda a panebože ty prstýnky? Nádherný i ten zásnubní! Woow! A ty dekorace? Moc krásný, rozhodně se nechám inspirovat... tohle mám fakt moc ráda. Neumím si představit, jaké zařizování to musí být, fuu. A ten klášter? Ten je nádherný a nedivím se, že je to tvůj sen. S babičkou jsem to měla úplně stejně. Byla věřící a já jí vždycky tak ráda sledovala a do kostela chodila, ačkoliv sama věřící nejsem. :-) A ty pozvánky? Krásně udělané a zabalené! Wow. A ten podvazek a ty boty? A co teprve ty šaty? Woow, líbí se mi hodně ty levé, to je takový můj styl.. na tohle se jednou těším! Fakt krásný a děkuji za tento článek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem ráda že si ti článek líbí :) Ony oboje šaty jsou si dost podobné, i ty co nakonec budu mít, oboje jsou třpytivé, ale na těch bílých je to vidět spíše na sluníčku, u těch vlevo to díky barvě vynikne i uvnitř/v šeru, ty bych jinak také měla stejně bílé a byly to to ty první které jsem "vzala", pak jsem to měnila na ty vpravo a nakonec bude mix obou :D

      Vymazat
  6. Páni, oči přechází... a ty boty!!! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Jenom waw. Je vidět, že sis dala se vším opravdovou práci. Nádhera :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Máte to všechno moc krásně vymyšlené <3. Hlavně si to užijte :).

    OdpovědětVymazat
  9. V Kladrubském klášteře to vypadá opravdu nádherně! S tou floristkou je škoda, že to nevyšlo, ale snad na po druhé už to klapne! Musí! :-). Přeji ať vše vyjde a klapne na jedničku a svůj den si tak užijete 🤗. Jinak musím říct, děkuji za inspiraci, kde jsi so pořizovala, nechala vyrobit a táák 🙂, třeba jednoho dne taky využiju nebo se nechám inspirovat 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to klaplo a floristku máme, uf 😊 moc děkuju

      Vymazat
  10. No, nevím. Trochu mě ty přípravy spíš děsí. Tolik času, peněz, povinností, starostí! Ale asi to stojí za to. Zpečetění lásky je krásný. A sorry, ale ty boty s kamínky? Nádherný!!

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud na to někdo není tak to asi ke zděšení je 😂 ale já to miluju a baví mě to 😊

      Vymazat
  11. Tyjo, to vypadá, že budeš mít svatbu vyladěnou do posledního detailu :) Ať se svatba vydaří ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je jedním slovem nádhera! Určitě to bude nezapomenutelný zážitek a přeji, ať se vše vydaří podle představ. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já v to doufám, hlavně v hezké počasí 😂

      Vymazat
  13. Snad vše klaplo dle přání! Letos jsem vdávala nevlastní ségru, svědčila jí a pomáhala s organizací - je toho na svatbu tolik! Obdivuji každého, kdo se z toho nezblázní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše klaplo ❤️ Já si to zařizování docela užívala, dala bych si to znovu 😄

      Vymazat
  14. Krásné přípravy. Jde vidět, že sis dala záležet. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Klášter je naprosto úžasný. Věcičky taky, máš skvělý vkus. Ty boty - wow :O takové jsem ještě neviděla, paráda! To muselo být strašně moc zařizování, klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥