pátek 9. července 2021

Výstava Bylo Nebylo

 Ahojky :)


ve Forum Karlín probíhá nádherná výstava Byla Nebylo Van Gogh, Monet, Renoir...  a já vám jí musím moc a moc doporučit. Pokud jste viděli upoutávku na iMucha tak je to něco trochu podobného. 
Zde je o výstavu impresionistů a některých jejich děl, která se promítají do prostoru, k tomu hraje krásná hudba a vzniklá tak ojedinělý zážitek, kdy máte možnost to dílo vidět v úplně jiném měřítku, světle, do detailu. Vlastně se do něj úplně ponoříte a je to vážně krása. 
Jsou k vidění díla Renoira, Signace, Van Gogha, Degase, Moneta a Kubišty


Auguste Renoir - maloval krajinky, společnost nebo třeba ženy. Já znám jeho Tanec v Bougivalu díky Gilmorkám, kde byl v díle o živých obrazech :)




Paul Signac - tečky, tečky. Jinak jeho díla byla opravdu krásná, já znám hlavně lodě a plachetnice



Vincent Van Gogh - asi můj nejoblíbenější malíř, jehož díla byla na výstavě, miluji dílo Hvězdná noc a jemu podobné. Jinak to je ten, jak si uřízl ucho. Dokázal ale malovat a vytvořit spoustu děl ve velmi krátkém období - během zhruba 10 let vytvořil okolo 900 maleb a 1100 kreseb. Za života nebyl uznávaný a slávy se dočkal až po smrti. Taky určitě spousta zná jeho obraz se slunečnicemi.






Edgar Degas - rád zobrazoval pohyb, maloval baletky nebo také koňské dostihy




Claude Monet - můj asi druhý nejoblíbenější malíř z této výstavy. Já znám především jeho obrazy leknínů, mostů a vodních ploch apod. Jeho obrazy ve mě vždy vyvolávají úsměv, hřejí mě na srdci a dodávají mi energii.
A jeho jméno zaznělo v Titanicu :)




Bohumil Kubišta - český malíř, ale dle mého spíše kubista a asi jako jediný se mi nikterak nelíbil. Obecně se mi kubismus nikterak nelíbí, takže to bude tím, prostě mám radši právě například impresionismus, ale kubismus se svými různými úhly je na mě asi už moc moderní :D



Tohle se mi jen prostě líbilo, s výstavou už to nemá co dělat :) 



18 komentářů:

  1. Zajímavý tip na výstavu. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavá a pekná výstava :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky a výstava :) Páni, já už jsem dlouho na žádné nebyla, takže bych hned šla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle fotek vypadá výstava moc hezky, to by se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna v pátek jsem na jedné výstavě byla, ale šlo o fotografie přírody. I tahle vypadá krásně a určitě to byl hezký zážitek. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Videla som mnoho videí a fotiek na sociálnych sieťach, muselo to byť naozaj skvelé a jeden z unikátnych zážitkov :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá krásně, viděla jsem to na Instagramu snad u každého a přijde mi že jsem jediná, kdo tam nebyl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, nebyla, z mého okolí tam třeba nebyl nikdo :D

      Vymazat
  8. Musím se přiznat, že já ještě na žádné výstavě nebyla.. Ale vypadá to hezky, takže bych určitě zašla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je krásná a hlavně zajímavá výstava :)

      Vymazat
  9. Krásná výstava. :)Jinak no vidíš, já Gilmorky hltala a viděla jsem je několikrát a obrazy mám také ráda, ale malíře si nepamatuji.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ano, hrozně se mi to líbilo a uvítala bych něco takového i reálně u nás 😄

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥