neděle 5. září 2021

Bucket List No.1

 Ahojky :) 


bucket list - dříve jsem si psala seznam toho, co bych někdy chtěla udělat, mít, zažít a pak si odškrtávala věci, které už jsem si splnila. Bylo toho ale moc a moc a já v tom začala mít bordel, proto jsem se rozhodla pojmout to jinak. Ustanovím si deset věcí a až je splním, najdu si dalších deset věcí. Jasně, osud to může chtít jinak a něco, co bych chtěla, zažiju předtím a nebudu to mít zrovna na seznamu, ale to nevadí, holt se z toho stane jedenáctá/dvanáctá položka... ale těch deset aktuálních věcí se budu pokoušet splnit alespoň v horizontu jednoho roku, abych s tím moc dlouho neotálela. Je tedy jasné, že si tam třeba teď nedám domeček, když vím, že teď to prostě nejde a budu na něj čekat ještě pár let (pokud nevyhraju v loterii :D), ale budu se tam pokoušet dát věci, co v současné chvilce alespoň trošku možné jsou. 
Je pravda, že covid to může zkomplikovat, především cestování, ale budu se snažit ze všech sil a uvidíme, co se stane :) Některé věci jsem dělala i několikrát nebo bych se je klidně ráda zopakovala, ale splněné už prostě jsou a nebudu je tam dávat 2x a víckrát. 

Spoustu věcí už mám samozřejmě splněnou, za což jsem hodně vděčná - například vzít si opuštěné zvířátko, vdát se, pohladit si lvíče, vidět Londýn, Big Ben a studia Harryho Pottera, mít tetování, zbrojní průkaz, hrát pantball/laser game, zkusit horolezeckou stěnu, jít na virtuální realitu, dělat kompars na divadle a tak dále, vyjmenovat všechno by bylo na dlouho, takže jdeme rovnou na první desítku :)

1. PIKNIK
Taková prostá věc a přesto jí pořád nemám splněnou. Dlouho mi chybělo "vybavení", tedy nějaký super proutěný košík s nádobím, to už ale neplatí, protože jsme ho dostali mimo jiného od sestry jako svatební dar. Musím vám ho pak někdy vyfotit, je boží a to byl jen jako doplněk, aby do něj mohla dát blahopřání, víno a únikovou hru :). Než manžel přijede ze služební cesty už na to asi úplně nebude počasí, ale na jaře ještě koupím nějakou pěknou piknikovou deku a vyrazíme :)


2. NÁVŠTĚVA KOSTICE 
Je u nás v ČR, tak to snad nebude takový problém si tam někdy zajet na výlet, nebo ještě lépe na víkend a rovnou to spojit i s dalšími místy a památkami.


3. OŠETŘOVATEL
Chtěla bych si vyzkoušet, jaké je práce v ZOO, stát se na pár hodin ošetřovatelem a poznat, co všechno se děje tam, kam normálně nesmíme.


4. BAREVNÝ BĚH 
Jako, já moc neběhám, no moc, vůbec, tak bych asi měla začít a trochu trénovat, abych pak nemusela celou trasu jít, ale chtěla bych to hrozně moc zkusit :D


5. BUNGEE JUMPING
Na jednu stranu to chci hrozně moc vyzkoušet, na druhou se strašně bojím :D


6. PSÍ SPŘEŽENÍ 
Hlavně kdyby bylo na sněhu, to by byla paráda. Vím, že se dá jet i s kolečkama a i to beru, ale ten sníh by byl takové plus :) Jenže poslední zimy ten sníh moc nebyl, takže uvidíme.


7. SPOLEČNÉ STAVĚNÍ SNĚHULÁKA
Toho velkého, jak jsme v Plzni, tak si vždycky v parku uděláme takového mini, ale chtěla bych společně postavit opravdu normálního, velkého sněhuláka... takže ten sníh už potřebuji 2x, děkuji :D


8. RANDE NA LEDĚ
Nebruslila jsem už hodně dlouho, což je velká škoda (zvlášť když mám nové brusle), nebaví mě to totiž moc uvnitř haly a venkovních kluzišť se nám tady nějak nedostává, ale holt si zajedeme do Prahy, tam jich mají dost a to by bylo, abych si to nesplnila.


9. LET BALÓNEM 
Prostě to vypadá nádherně.


10. PAŘÍŽ
Můj další sen, který už mám hodně dlouho, bohužel teď to moc nešlo a úplně se mi nikam nechce, když se pravidla mění z minuty na minutu, tak uvidíme, budu se snažit si to do toho roku splnit jak jen to půjde :)


Jaký je nějaký váš sen?

30 komentářů:

  1. Moc pěkný plán, asi se inspiruji a zkusím se něčeho takového také držet.
    Jinak je super kolik a jaké věci už máš splněné. Ve většině se shodujeme, ale já jich mám splněných daleko méně a některé stále čekají.
    Další přání jež máš jsou moc fajn, opět bych se s tebou shodla a to na všech.
    Tak přeju ať se ti to povede a splníš si je. :)
    Moc pěkný článek. Super. :)
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak výčet splněných je opravdu minimum, to by bylo na samostatný článek a jsem ráda že jsem si toho už hodně splnila. Na tuhle desítku se těším moc 😊

      Vymazat
  2. Krásné sny, přeji, aby se ti splnily :)!
    Psí spřežení jsem zažila, ale bohužel na blátě. Chtěla bych i na sněhu. Bungee jumping bych nedala :D let balónem jsem dostala k narozeninám, moc se na to těším :) Paříž, tam bych se taky ráda podívala <3 další velký můj sen je Sydney :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné sny, přeji, aby se ti splnily :)!
    Psí spřežení jsem zažila, ale bohužel na blátě. Chtěla bych i na sněhu. Bungee jumping bych nedala :D let balónem jsem dostala k narozeninám, moc se na to těším :) Paříž, tam bych se taky ráda podívala <3 další velký můj sen je Sydney :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, omylem se to odeslalo 2x

      Vymazat
    2. V pohodě :) Díky. Do Sydney bych se jednou taky ráda podívala :)

      Vymazat
  4. Já moc neplánuji a beru, co přijde :). Ale to bude věkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, že je to věkem, mamka je taky plánovací a má to právě po své mamince, tedy mé babičce, která byla taky taková

      Vymazat
  5. Pěkná přání :) Držím palce, aby se ti je podařilo splnit :) Můj sen je znovu navštívit Norsko a tentokrát se podívat až úplně na sever :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné sny, snad se všechny vyplní :) Mnohé máme společné,třeba let balónem, spřežení, ošetřovatel v zoo :) Já mám hlavně cestovatelské a bláznivé sny. Třeba te´d po jedné akci jsme si řekly, že chceme zkusit sehnat skákací hrad pro dospělé...takže šílenost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem zažila a nijak šílené mi to nepřišlo, spíš normální, dospěláci taky rádi blbnou :D

      Vymazat
  7. Moc hezký list :-) V Kostnici jsem byla a popravdě není to nic moc. Nadchlo mě to víc, když jsem byla menší.. je to zajímavé místo, ale pro příště mi stačí jen fotky :-D Tak snad tobě se tam bude líbit. Mimo jiné... barvám neutečeš je hustý! Nejspíš se zaregistruji! :-) Do Paříže bych také chtěla, snad se nám zadaří :-D Piknik jsem si také splnila, už jsem byla minulý rok a bylo to fakt moc fajn. Nevím, proč to nepodnikám častěji :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Páriž, Dom, Londýn..to sú moje najväčšie sny

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že vypsat si pouze 10 věcí je ideální :). Máš moc hezké sny a přeji, aby se ti všechny splnily :).

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné sny! Máme dost podobné. Tak doufám, že se nám vyplní. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super plány! Na barevný běh už se taky dlouho chystám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Piknik taky miluju, ale i mně vybavení dělalo problém. Teda stále dělá. :D
    Barevný běh mám už za sebou.. musím říct, že to byla sranda, ale moc jsme toho, se ségrou, neuběhly. Hodně jsme chodily. :D
    Do psího spřežení bych asi nešla, mně by bylo pejsků líto. :D :D I když vím, že je to asi baví. :D
    Rande na ledě je tutovka.. bruslení miluju. A s chlapem by to bylo skvělé. :D
    A v Paříži jsem byla už dávno, se školou a moc si ji už nepamatuji.. Takže klidně bych tam jela znova. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji bruslení, je škoda u nás žádné venkovní kluziště není, venku se mi to líbí o moc víc :)

      Vymazat
  13. Krásné plány, přeji ty, aby se ti všechny splnily 🤗🌟. Barevný běh jsem vždy chtěla zažít a když byla u nás v Praze možnost, přihlásila jsem se a běžela, pak jsem běžela ještě další dva roky 🙂. Na bugngee jump by mě nikdo v životě nedostal 😄😅, toho se strašně bojím, i když mi výšky nedělají problém. V Paříži jsem sice byla se školou na poznávacím zájezdu, když jsme jeli do Anglie, ale moc ráda bych se tam ještě jednou podívala ❤.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, na BJ jsem zvědavá, jestli vůbec skočím 😂

      Vymazat
  14. Přeji ti hodně štěstí a ať se ti veškeré plány a sny podaří naplnit! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Držím palce ve splnění tvých snů! :) My jsme byli letos na Barvám neutečeš a je to super. Akorát ty barvy z tebe slezou až tak za týden, nejde to úplně umýt :D a piknik je super záležitost! Škoda, že letos ho už nestíháte :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥