středa 1. září 2021

Střípky ČERVENEC & SRPEN 2021

 Ahojky :) 


prázdniny za mnou a nový školní rok přede mnou. Je to k neuvěření (tohle používám poslední dobou docela často), ale ve škole už jsem začala pátý rok. Strašně rychle to uteklo, přitom mi to přijde jako včera, kdy jsem nastupovala - pamatuji si ten den, to ráno, jak jsem tam přišla, zástupkyně mě vedla do kabinetu, po cestě jsme potkaly kolegyni a tak si mě převzala ona a odvedla mě tam, jak jsem se se všemi seznamovala a bylo to pro mě nové, bála jsem se abych něco nezvorala, té zodpovědnosti a prostě všeho. Moje první takové opravdovější zaměstnání na HPP. A ono už je to pět let. To jako fakt? Kam ten čas zmizel :D
Ale dost o práci, jdeme se ohlédnout za prázdninovými měsíci roku 2021. 

ČERVENEC

Konečně jsem po 2 letech čekání a průtahů podepsala kupní smlouvu na můj byt, který jsem v tom okamžiku začala nabízet na prodej :D


Vydali jsme se na výlet na chaloupku na sloupku u Chotěšova




A taky procházku okolo přehrady, odměna byla vážně sladká - zmrzlina z Kolombina a ten spodní kopeček (měli jsme stejný) byl máta s čokoládou a nikdy jsem snad nic lepšího neměla





Nehtíky jak lentilky


Moje první zpověď a svaté přijímání 


Marek Ztracený stál za to




Když si dvě Terky vyrazí ven: nejlepší pizza v Da Pietro a trocha popíjení :) 




Večer na pohotovosti - a byl to vážně super zážitek. Přišla jsem cca ve 20:00 a odcházela v 1:30, to se vyplatí, ne? Absolutně jsme nechápali ten systém, kdy někdo vyšel a pak se hodinu, hodinu a půl absolutně nic nedělo. Kdyby tam někdo byl, tak to chápu, tohle už šlo trošku mimo mě


Rozlučka



Dva dny před svatbou jsme s holkama vyrazily na Terrazu, ten výhled je parádní (a to jídlo taky) :)



Svatba ❤


Mini líbánky v Praze. Bydleli jsme v hotelu Neruda, hned pod hradem, takže když jsme se vraceli, měli jsme to vždycky do pořádného kopce :D 
Byli jsme se podívat například na Neviditelné výstavě, já už tam kdysi byla a bylo to super, tak jsem vzala i Honzíka a také jsme se šli podívat do "Světa medúz", užívali si zase jiné město a tak podobně :)
























Vyzvedli jsme si oddací list


Sjíždění řeky na raftu, na poslední fotce je v dálce vidět hrad Rabí




SRPEN

Holky, jsou to prostě lásky 





Příbory, zlaté 💛


Naše svatební album (no, to jedno, máme ještě další)


Čekání na snídani - tedy na volné místo, tak jsme si šli to čekání zpříjemnit do jiné kavárny, kde jsme si dali výborné latté, ale ta snídaně ve Walterovi, mňam, no a pak jsme se vydali do kukuřičného bludiště :) 






Kino a film "Matky", vážně jsem se hooodně nasmála a po filmu skvělá večeře v Delish



Skoro do konce jsem se opravdu bála syčící paní


Takové letní pohodové dny a nové botičky






Chodské slavnosti a Vavřinecká pouť. KO - NEČ - NĚ






Prima Fresh Festival 









Davídkovo koření, doporučuji 


Výlet s neteřemi a maminkou - ZOO Plasy s minigolfem (byla jsem první, jupí 🥇), oběd jsme si daly v Knížecím pivovaru v Plasech a byla to vážně paráda a po obědě jsme se ještě zajely podívat na Mariánskou Týnici, která leží pár kilometrů od Plas















Grilování 



Autíčko a já jsme konečně spolu: na jaře se auto porouchalo a já s ním pak už nechtěla moc jezdit, jelikož se s ním něco děje čím dál častěji, tak zůstalo doma u rodičů a měla ho mamka, my si sem zatím vzali náhradní auto, které ale řídil Honzík (náhradní auto je manuál, já mám automat a s manuálem nerada jezdím), jenže Honzík odjel zase pracovně pryč, tak jsme je zase prohodily a zatím si spolu jezdíme hezky.
Já svoje auto hrozně miluju, dostala jsem ho za promoci, je to moje první auto, ale bohužel už mu je nějakých 19/20 let, takže i když je na jeho věk v dobrém stavu, s těmi častějšími opravami už se musí trochu počítat a já s ním nechci úplně jezdit nikam daleko, takže si budu brzy kupovat nové auto a tenhle brouček u nás zůstane na doježdění. Upřímně mi ale bude hrozně chybět, mám k němu opravdu vřelý vztah


Návrat do práce - přípravný týden


Sraz s kamarádkou po sto letech. Vyzkoušely jsme nový podnik Da Pietro Grill, je to hned vedle Da Pietro Pizza (což je jedna z nejlepších pizz vůbec a v Plzni za mě bezkonkurenční jednička), v Grillu mají například burgery a street food a je to stejně úžasné jako pizza vedle


Tohle tričko mě dokonale vystihuje 


T&T opět venku, Plzeňka Plzeň, film Deníček moderního fotra a koktejly (jako skoro vždy) :D




Největší láska a moře pusinek


Moje všechno, neumím si to bez nich představit, pomáhají mi překonávat smutek po Míně, který je i skoro po roce neuvěřitelně velký a jsou to prostě úžasné a milující bytosti, každý den s nimi je radost a jsem za ně nesmírně vděčná. Jestli jsem si dřív myslela, že kočky jsou odměřené a já nevím jaké (myslím před Mínou, ta byla taky úžasný miláček), tak ty naše to vyvracejí, jsou neustále u mě, mazlí se a schválně by mě nesekly snad ani ve snu. Mína se občas nechala vyprovokovat (za to jsem si ale mohla sama, věděla jsem, že jí nemam šahat na ocas a bříško, nesnášela to :D), těmhle dvěma ale nevadí nic, Golda dokonce miluje drbání bříška a Daisy je takový pejsek, dává pac, aportuje... no je s nimi sranda :D Prostě ten dokonalý pocit, když cítíte tu nekonečnou lásku, když víte, že vás to stvoření miluje a je mu jedno, jestli jste tlustí, hubení, jestli máte vysokou školu nebo učňák... miluje vás pro to, jak se k němu chováte, jací jste, hodně lidí by se to od nich potřebovalo naučit



Snídaně v Le Frenchie :)




24 komentářů:

  1. Mňam, samé dobré veci a tie zmrzliny...
    Zaujal ma svet medúz, to muselo byť super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, svět medúz je vážně super, klidě by mohl být větší :)

      Vymazat
  2. Koukám, že jsi měla povedené léto plné zážitků a tak to má být! Krásné fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik krásných výletů, akcí, zážitků, míst, jídla😍 Do světa meduz se chci někdy taky podívat, protože mě to hodně fascinuje a máš naprosto boží kočičky❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět medúz můžu rozhodně doporučit a děkuju :)

      Vymazat
  4. Stihla jsi toho za prázdniny opravdu hodně :). Ta chaloupka vypadá hodně zajímavě. Na Neviditelné výstavě jsem také byla. Moc se mi tam líbilo. S tím autíčkem to máme podobné. Je starší než já (je mu 25 let), ale také ho mám strašně ráda a za nic bych ho nevyměnila. <3 Je to srdeční záležitost :)
    Měj úspěšný nový školní rok! Kdy začínáš? Já až na konci září

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já už začala, pracuji na ZŠ ;)

      Vymazat
    2. Jee, opravdu? Já studuji Učitelství 1. Stupeň :)

      Vymazat
    3. Jojo, já pracuji jako vychovatelka a asistentka :)

      Vymazat
  5. Super článek :) Mám teď chuť skoro na všechno jídlo, co jsi fotila!:D

    OdpovědětVymazat
  6. To byly prima prázdniny.
    Přeju příjemná školní rok

    OdpovědětVymazat
  7. Měla si teda prázdniny plné skvělých zážitků! :) Na film matky se taky strašně těším, chci ho vidět :D. A držím palce, ať to v práci ve škole hezky jde :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti bude líbit, je opravdu super :D děkuju :)

      Vymazat
  8. Skvělej článek, určitě si měla krásné prázdniny. ♥ Taky píšu blog, najdeš tu inspiraci na chutně recepty, střípky ze života a tipy na výlety. Budu ráda když se staneš pravidelným čtenářem, případně zanechás komentář. ♥ fitfoodhealthy95.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek.. :) měla jsi hezké prázdniny.. Btw.. Já taky pracuju jako vychovatelka a asistentka.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už z fotek je vidět, že letošní léto jsi si užila naplno a tak to má být! Skvělé zážitky a vzpomínky 🤗 a hlavně co jsem koukala, tak samé dobré jídlo, až jsem dostala na něco chuť 😅🙈.

    OdpovědětVymazat
  11. Téda, to jsi měla pořádně nabyté prázdniny! Měla jsi čas si vůbec odpočinout? :D Všechny jídla vypadají naprosto luxusně! A mini líbánky jste měli moc krásné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥