pondělí 1. května 2023

Střípky DUBEN 2023

 Ahojky :)


tak jak se vám líbil duben? Mně moc, konečně bylo pár dní super teplo, snad v tomhle bude květen ještě lepší - i když straší zimou. Já si užila pár super akcí a také bezvadné Velikonoce, které si od rok od roku víc užívám a letos se mi povedlo nalézt pár tradic, které chci do našich Velikonoc určitě zařadit a už se těším na příští rok, kdy to snad zase o trošku víc vyšperkuji. 
Jediné co mi duben trochu zkazilo, jsou zuby, stále nechtějí dát pokoj a potáhne se to ještě přes květen, tak jsem zvědavá, zda to květnem bude končit, nebo budu řešit zuby jetě v létě. Rozhodně si tím ale nenechám nic kazit a užívám si i tak.

Hned první dubnový den přijely neteře a šly jsme do Jump arény :)


Golda a tašky/krabice... to je její :D


Velikonoční trhy


A po návštěvě trhů jsme si zašli sednout do Nykty's - mají super latté a ještě lepší limonády :)




Daisy pomáhá za všech okolností - pac na to 🐾



Pečení jidášů. Ještě před pečením jsem byla cvičit, domů přijela okolo 17:30 a teprve pak se dala do pečení - shrnu to, pekla jsem je do noci :D


Ale nenechala jsem si ujít příležitost sníst jednoho k snídani za svítání ☀


Nejlepší kavárna s výhledem na Plzeň - Terraza


Výborné jídlo z Pivstra a k tomu velikonoční pivo 


Miluju, už aby bylo tepleji - pak budou i domácí a ty jsou vždycky nejlepší 🍓


Plzeňské historické podzemí za svitu baterek byl super zážitek :)



Nadílka od zajíčka


Zuby si nedají pokoj, tak jsem se byla podívat na naší zubní pohotovost. Ach, ty zážitky :D


Doma u rodičů jsem si zařídila svého broučka 


Po vyřizování ve spořitelně jsme si s manželem skočili na něco dobrého do kavárny 🍰



Pouť u sv. Jiří a mega vata 


Já je zbožňuju 💕


Na návštěvě doma - zase jsem musela k zubaři 😕




Moje mazlinky 💖




Konečně se zase alespoň na chvilku udělalo hezky, tak jsme vyrazili do přírody a za odměnu jsme si pak dali zmrzlinu 🍦





Po srazu s kamarádkou jsem vyrazila do knihkupectví pro novou Kim - to byla nutnost :)


Větrník z Myšáka je ten nejlepší, co jsem kdy měla 


A začetla jsem se také do téhle knihy a našla tam spoustu zajímavých poznatků 


S kamarádkou K. jsme zašly do Coffee Parku a bylo to super + jsme zjistily, že pořádají i brunche, tak musíme někdy zajít :)


Konečně jsem si pořídila odžmolkovávač a je to ta nejlepší věc 😄


29.4. jsme se vyrazili podívat na plzeňský festival vína a pak si ještě sedli nedaleko na kafčo :) 




Poslední dubnový den bylo nádherné počasí a taky super akce Den ve vzduchu, kam chodíme snad každý rok a pokaždé je to báječná akce, ani letos to nebylo jinak a parádně to završilo celý duben :) 















Co Váš duben?


34 komentářů:

  1. Jé, máš krásné kočičky <3 A souhlasím, taky jsem ráda, že už je konečně aspoň sem tam hezky, byť v tom dubnu to bylo ukázkově aprílové a člověk nevěděl, co ho přes den vlastně čeká :D S pečením dopadnu taky obvykle podobně - přes den moc aktivit, takže se peče do noci. Hlavě cukroví je v tomhle strašné. Listopad je pro mě období s nejmenším množstvím spánku, ale aspoň je ta odměna fakt dobrá :D a jidáše vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) U mě to naštěstí byly jen ty jidáše, jinak moc nepeču, spíš výjimečně nějakou buchtu nebo někomu dort na oslavu, ale třeba cukroví vůbec, to mám vždy od mamky :)

      Vymazat
  2. My sme si vlastne celkom podobne. Tento mesiac som aj ja bola v jump aréne, keď som bola na 5 dní v Poľsku. Taktiež som bola aj na cukrovú vatu, keď bol Deň otvorených dverí na mojej bývalej základnej škole. Na leteckých dňoch som síce nebola, ale takisto to s rodinou milujeme. Pravidelne už od mojich 11 - 12 rokov chodíme na SIAF u nás na Slovensku a taktiež aj na Dní NATO v Ostrave.

    OdpovědětVymazat
  3. taková krásná a velká cukrová vata... už se těším u nás na pouť, až si dám také :D doufám, že už bude lépe... nemusí být teplo, ale ať hlavně neprší, ať můžeme chodit na procházky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ani jsem tak velkou nečekala, ještěže jsme na ní byli dva :D a s počasím souhlasím, nevadí zataženo, ale nemuselo by neustále pršet, tak snad, už se těším, až vytáhnu šaty :)

      Vymazat
  4. Krásné foto z krásných dubnových akcí (až na toho zubaře). Ty dvě poslední fotky jsou TOP)))
    Přeji hezký květen, ale předpověď zatím fakt nic moc. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky. Těším se na pouť, jestli teda vyjde. Už dva roky se snažím dostat manžela na pouť a nějak to nikdy nevyjde. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak snad to vyjde, nás ještě určitě čekají v létě Chodské slavnosti v Domažlicích a pak v září pouť u našich, tam také doufám v hezké počasí, minulý rok pršelo :)

      Vymazat
  6. Hezké shrnutí měsíce, který byl určitě moc fajn (až na ty zuby tedy). Vatu bych si dala taky - už jsem ji neměla hrozně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuby jsou prevíti. Ty dokážou potrápit. Přeju ti, aby se co nejdříve umoudřil.
    A máš moc roztomilé kočičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi krásný duben 🌸. Jsem ráda, že už se venku pomalu otepluje a vše se začíná zelenat, je to hned o něco veselejší 🙂. Na Velikonoce jsem také pekla, upekla jsem velikonoční linecké, mazanec a perníková vajíčka 🙂🐰.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to na krásný duben :). Knížku Pravda o cukru jsem také zaznamenala, že už je přeložená do češtiny, ale zatím jsem ji nečetla. Každopádně autorku znám a nějaké její hacky využívám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autorku také právě znám a netrpělivě jsem čekala na překlad, protože tak dobrá v aj bohužel nejsem, abych dala knihu v originále :D

      Vymazat
  10. Tak cukrovou vatu vidím na fotce po opravdu dlouhéé době. :D A stále nechápu, že to může někomu chutnat. :D :D Miluji sladké, ale tahle na první dobrou strašně umělá věc jde úplně mimo mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že normálně, tak jako spoustě lidem chutná něco, co já nejím, třeba ryby/mořské plody, každý má jiné chutě, takže podle mě není moc co chápat :D

      Vymazat
  11. Pestrý duben jsi měla :).
    Takhle k večeru mi nedělají moc dobře obrázky s dobrotami, vlastně mi nedělají dobře ani přes den. Potřebuji dát pár kilo dolů a s tímhle to jde fakt blbě :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Duben, plný skvělých zážitků :) My o Velikonocích byli na víkend v Českém Krumlově, zahráli si první únikovou hru, kterou jsme statečně zdolali, navštívili v Litomyšli Lázně ducha a jeden víkend jsem měla pracovní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Veľkonočné trhy som vôbec nestihla a je mi ľúto, že som ich vynechala. :) Veľkú Noc sme strávili doma a až na konci apríla sme boli na Slovensku. Celkovo bol apríl pre mňa chudobný na zážitky. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Úplne zbožňujem tvoje mačičky! <3 Sú rozkošné <33 Mimochodom, zaujala ma aj tá kniha o cukre, som zvedavá, čo na ňu povieš :)

    OdpovědětVymazat
  15. V Daisy máš tedy opravdu super pomocnici! :) Jinak krásné shrnutí, nejvíce mě zaujaly velikonoční trhy!

    OdpovědětVymazat
  16. Máš moc krásné Jiáše. :) Něco takového jako den ve vzduchu bývalo i dříve v Brně, ani nevím, proč se to zrušilo...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké shrnutí měsíce, měla jsi krásné jarní dny a ty jidáše se ti povedly. :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥