pátek 7. června 2013

Kecací TAG :)

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Moje vlasy jsou od přírody vlnité, jako malá jsem měla krásné prstýnky, bohužel postupem času to zmizelo a vlasy se už jenom mírně vlní, což mě mrzí, radši bych měla kudrnaté vlasy které jsem měla, nebo úplně rovné :D Takže teď si vlasy žehlím a nebo kulmuji :)

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi? 
Ano, vlasy si barvím a ke kadeřníkovi chodím cca jednou za 3 měsíce :)

3. Nosíš ten samý účes každý den,  nebo si s vlasy vyhraješ?
Jak kdy, často nosím vlasy jen tak rozpuštěné, ale někdy mám náladu a vlasy si každý den upravuji - nejčastěji je zaplétám do copů, dělám si drdol a podobně ☺

4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i zimě?
Nehty si lakuji i zimě :)

5. Děláš si vlastní manikúru a pedikúru nebo chodíš do salónu?
Dělám si jí sama, v salónu jsem na tomhle ještě nikdy nebyla, ale docela bych to chtěla vyzkoušet, alespoň manikúru :)



6. Jak často měníš laky na nehtech?
Na nehtech na nohou jednou za měsíc, tam mi lak vydrží celkem dlouho. Nehty na rukách si moc nelakuji, spíše výjimečně, na nějakou příležitost, i když laků vlastním docela hodně  :) Nelakuji se kvůli svým nehtů, mám je křehké, často se lámou a lak to většinou ještě zhorší, i když mohu říct že teď co používám Biosil se to docela zlepšilo, ale radši to ještě nechci pokoušet :)

7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš? 
Podle toho kam se chystám, nejčastěji tak 20 minut, když jdu na důležitou schůzku tak přes půl hodiny

8. Líčíš nejprve oči, nebo si dáváš jako první make-up?
Nejprve make-up (pokud ho chci zrovna použít), opačně mi to přijde nerozumné

9. Sbíráš make-up nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Make-up si kupuji jen když ho potřebuji,  výjimečně si ho koupím když ještě mám ale nějaký jiný se mi zdá lepší

10. Jak často nosíš umělé řasy?
Umělé řasy nenosím, moje vlastní jsou dost husté a dlouhé, takže umělé nepotřebuji, i když už jsem si je také koupila a čekám na příležitost kdy je vyzkouším :D

11. Líčíš se každý den?
Ne, když chci být celý den doma sama nebo jsem nemocná, nelíčím se

12. Líčíš se i v případě, že jsi celý den doma s rodinou?
Ano, pokud mě má někdo vidět, nalíčím se, ale většinou použiji pouze tužku na oči a řasenku :)

13. Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
Ne, bez minima (pro mě tužka na oči a řasenka) bych si připadala jako nahá, no a kdo (kromě různých exhibicionistů apod.) by chtěl chodit venku nahý, že? :D

14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Momentálně dva :) Jako chudý student si nemohu dovolit kupovat často drahé výrobky a když peníze mám, radši si koupím oblečení :D

15. Plánuješ si denně oblečení?
Ne, každý den určitě ne. Oblečení si plánuji když mám důležitou zkoušku nebo něco jiného, jinak se až ráno rozmyslím co si vezmu na sebe

16. Jak často střídáš kabelky? 
Minimálně, vždycky si jednu oblíbím a tu pak nosím skoro furt :D

17. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Vstávám různě, pokud musím, vstávám brzo, ale nejčastěji okolo 10-11 a spát chodím dlouho, málokdy je to dříve než po půlnoci, nejčastěji okolo 1-2 hodiny ráno, jsem prostě noční sova a dříve neusnu :)

18. Jak často/kdy cvičíš?
Tak 3x týdně a většinou odpoledne, okolo 16 hodiny

19. Pravák/Levák?
Jsem pravačka, ale některé věci zvládám si levou - rýsování, lehčí obrázky a především stolování; vidličku mám v pravé ruce, nůž v levé (nevím proč, ale obráceně mi to prostě nejde :D) a polévku jím také často levou rukou :)

20. Jak jsi vysoká?
Vysoká bych tomu neříkala, spíše malá :D Měřím 166 cm

21. Kolika mluvíš jazyky?
Dvěma - česky :D a anglicky

22. Kolik máš zvířat?
Dvě - kočičku Mínu a pejska Ňufíka :)

23. Čteš komentáře a blogu?
Ano a moc ráda, ráda na ně i reaguji, bohužel si jich moc neužívám, což mě mrzí :)

24. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Jak kdy a jak u čeho :D

25. Jak jsi přišla na název blogu?
Nijak složitě - Smile jako úsměv, ráda se směji, mám ráda srandu atd. a Thess - no jako já, jsem Tereza, ale radši mám svoje jméno v cizím jazyce (Tess, Thess atd.)

5 komentářů:

  1. Tak 166 by mi stačilo, já mam přes 150 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Projevuje se nějak na tvých vlasech ta úprava (žehlení, kumování, barvení jak jsi psala) a pomáhá to stříhání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Projevuje se to třepením konečků a lámáním občas, ale to stříhání konečků na to působí, u mě, přímo zázračně, takže si na svoje vlasy nemůžu stěžovat. Celkově myslím, že moje vlasy hodně dobře snášejí co všechno jim dělám a vypadají na to opravdu hezky, což slýchám i od kadeřnic :)

      Vymazat
  3. Ty jo, já u kadeřníka už nebyla pěkně dlouho. Vlasy si stříhám i barvím sama .. :) A husté a dlouhé řasy Ti závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nechala stříhat zrovna včera :) Děkuju, taky jsem ráda že svoje vlastní řasy mám dost husté, akorát jim vždycky musím "pomoc" aby byli vidět, protože jsem blondýnka, tak je mám světlejší :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥