úterý 23. července 2013

Okamžiky z léta

Nedávno jsme si zajeli do Německa na nákupy, jelikož to máme docela blízko a dá se tam toho sehnat hodně a občas za lepší ceny než tady, například arašídové máslo mě vyšlo na 40 Kč :)) Navíc když jsem uviděla olej ve spreji, zatoužila jsem ho vyzkoušet, neb jsem o něm na zahraničních blogech hodně četla, a je skvělí, jídlo není tak mastné :)



Pokouším se pomáhat ...


Miluji letní ovoce, doma se nám letos urodilo spoustu třešní a takhle to pak vypadá ... ☺

Třešničky

Mňam

Trochu jsem si zafotila :)






Něco pro mou maličkost, úžasně vonící sprchové mýdlo od Dermacolu, chystám se koupit si i další vůně, jsou vážně úžasné a výborná mňamka ze sušenek, do kterých jsem se úplně zbláznila :)

Ta vůně :)

Zamilovala jsem se ♥


4 komentáře:

  1. Dala bych si tu nutelu, a ty třesně :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ty třešničky vypadají báječně ;) to sušenkový máslo je báječný

    OdpovědětVymazat
  3. Nutella♥ Jinak super :)))
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥