sobota 20. prosince 2014

Holiday, Christmas & New Year Eve Inspiration

Máme 20.12., takže si spousta lidí užívá prázdniny/dovolené, blíží se Vánoce a po nich se můžeme těšit na Silvestra :)  proto jsem pro Vás, jako každý rok, připravila malou inspiraci, která se Vám, jak doufám, bude líbit. Jsou to jako vždy kombinace/věci, které se mi líbí - prostě můj styl -> tzn.prázdninový "pohodový", Vánoční "slavností" a Silvestrovský "třpytivý" :D nebo tak by se to alespoň dalo shrnout ;)

Mám tuhle dobu strašně ráda, asi je to i tím, že pro mě jsou opravdu Vánoce svátky klidu a ne stresu, razím heslo: proč si přidělávat stres z něčeho co nemůžu ovlivnit. Ano, peče se cukroví a já ho peču ráda, ale může se i koupit, obchoďáky jsou plné, ale to přeci vím, takže buď vyrazím do malých krámků okolo, nebo si toho nevšímám (stejně s tím nic neudělám) atd. atd. ... proto si to mohu opravdu užít a to je dle mého hlavní :) Doufám že i vy si užíváte, odpočíváte a máte se fajn ♥

Holiday:
- Jak jsem napsala, prázdniny si užívám, oblékám se pohodlně, trošku Vánočně/zimně, piju kakao se šlehačkou, jím dobroty, čtu si, koukám na pohádky, pálím svíčky a tak dále :)

Miluji svetry s Vánočním či zimním motivem

A také zbožňuji teplé, veselé, ponožky ;)
Christmas:
- Ke Štědrovečernímu stolu se oblékáme slavnostně/ji. Tento zvyk mám moc ráda, přidává to tomu takovou hezkou atmosféru :)





























New Year Eve:
- Nevím proč, ale Silvestr mám spojený se třpytkami - asi kvůli ohňostroji ☺ vždy mám na sobě alespoň jeden blyštivý kousek. Letos tedy ještě vůbec nevím v čem půjdu, ale zatím je čas a možná stihnu i nějaký menší nákup kde něco ulovím ;)






























Jak se těšíte Vy? Co plánujete na Silvestra?

18 komentářů:

  1. To jsou nádherné koláže a všechno to oblečení bych hned brala :). My budeme mít akci s kamarády
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tenhle rok chtěla vyhnout infantilnímu oblečení se sobama, sněhulákama a podobně a stejně jsme si nakonec tričko se sobem koupila:))

    Jinak ty vínové a béžové šaty co jsou v poslední koláži, co si obléct k večeři jsou opravdu krásné:)

    Tak přeji co nejkrásnější Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si ho chtěla koupit záměrně a nakopak jsem si ho, ještě, nekoupila :) Děkuju. Tobě taky nej nej nej Vánoce :)

      Vymazat
  3. wow tak tieto sú perfektné :O ani by som si nevedela vybrať :)

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, koláže se ti opravdu povedly, musela si si s nima dát velkou práci :)

    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snažila jsem se je poskládat co nejlépe, takže mě tvůj komentář moc potěšil :)

      Vymazat
  5. Ten bílý svetřík se sobem na druhém obrázku je fakt sladký, ten bych si hned koupila :D :))))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí a nebo ten s medvědem na prvním obr. bych taky hodně brala :D

      Vymazat
  6. Všetky tie šaty sú úplne úžasne- hlavne modré a červené trblietavé :D koláže sa ti fakt podarili :)

    katherines-glitter-circus.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. what an inspiring post! lovely!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá nádherně, jedno lepší jak druhé <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥