neděle 27. listopadu 2016

New in

Ahojky :)

Nakupilo se mi tu trochu víc věcí, a tak jsem se o ně s Vámi chtěla podělit, musím říct, že jsem trochu propadla Primarku a dost jsem nakoupila, no ale to uvidíte ;) Některé věci jsem si ale koupila už v létě, není jich moc, proto by to nevydalo na samotný článek, protože v létě jsem radši utrácela za výlety a zážitky než za hmotné věci :) 

První věcí je kryt na iPhone - můj první kryt vůbec 


Domů mi přišel balíček se skvělou zapékací miskou




Drogerkové nákupy - laky a dvě rtěnky v rose gold balení od Rimmel


A k tomu pár dalších drobností :)


Parfémem jsem si udělala velikou radost


Svetřík na podzim a tričko s roztomiloučkýma plameňákama ♥



Konečně jsem vyzkoušela La Roche - Posay


Příprava na podzim a Halloween



Utěrky ♥


Nemám tak velký nákup, jen jednu velkou věc + jednu malou, ale byl to úžasný kup - lucernička, který byla zlevněná na božskou cenu :)



Skládací koš na špinavé prádlo :D


S Verčou jsme jednou takhle vyrazily do Olympie :D
Já si ze Sephory odnesla řasenku od Too Faced




No a v Claire´s jsem si koupila další kryt, Verča deštník a jelikož byla akce 2+1 zdarma, vybraly sme si set náramků - jeden "zlatý", druhý "stříbrný" s klíčem a zkratkou BFF. Já mam rádoby zlatý :)



Plátno na můj Halloweenský nápad a Labello neon



Moje asi první věc od NYX



Nejskvělejší - diář Filofax z limitky, v rose gold barvě 💓




Zase Primark - kosmetická taštička a super teplá šála



 Na mojí suchou pleť jsem se rozhodla použít novou Neutrogenu, k tomu krém na paty a dvě dobrůtky


Asi největší jednorázový nákup - opět Primark 😆
Rose gold kleštičky na řasy


Bezvadné hrnečky :)


Tenhle jeden je v setu s mini marshmallow a rozpustnou čokoládou, navíc ve skvělé dárkové krabičce, kterou jsem si nechala :)






Druhý vyloženě Vánoční - zlatý s bílými vločkami a nápisem Jingle all the way



Júú Harry Potter věci - mikča a legíny


Slavnostně přísahám že jsem připraven ke každé špatnosti



Mickey na spaní


Něco pro přítele :D


A to jsem byla s Lenčou venku a přinesla jsem si tenhle boží prstýnek a něco od NYX





Co nového jste si pořídili Vy a měli z toho největší radost?

12 komentářů:

  1. všetko tak krásne veci! :) NYX, ten svietnik, obaly na mobil...a ten diár! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) z diáře jsem taky nadšená, tedy, jako že všeho :)

      Vymazat
  2. Utierka s unicornom je TOP TOP TOP! :) a aj veci z Primarku sú pekné, dúfam, že sa tam už konečne dostanem :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je bezvadná, mám jí strašně ráda, ta je taky z Primarku, mají tam prostě super věci :)

      Vymazat
  3. Tolko veciciek, uplne super su :) hlavne ten ruzovy obal je rozkosny :) aj ten sveter a tricko, ach ja som v primarku este nebola, musim to niekedy konecne zmenit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, růžový obal nosím právě teď, i když by to chtělo nějaký zimní/vánoční už 😉 Primark doporučuji, úplně jsem se zamilovala ❤️

      Vymazat
  4. Jůů to je ale věciček! :D Pořád jsem rolovala a rolovala a stále nebyl konec! :D Tys už měla Ježíška, ne? :D :)
    Na mém blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo, tak se určitě Ty i Tvoji čtenáři koukněte, ať si třeba uděláte radost ještě před Štědrým dnem! :)

    Giveaway o naramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ne, taky je to kupa za několik měsíců. Děkuju, kouknu 🙂

      Vymazat
  5. Tady někdo rád nakupuje :) Olympeu mám též ráda spolu s Opium od YSL, ideální na zimu ! A Primark mi strašně moc chybí...

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno je to napsto dokonalé! Hlavně ty HP věci z toho bych byla nadšená! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z nich jsem nadšená :) úplně jsem si je zamilovala, hlavně leginy

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥