pondělí 10. prosince 2018

Advent im Wald

Ahojky 🌲


O víkendu jsem byla po 4 letech na jedné (pro mě) úžasné akci a to jsou trhy v lese. Odehrává se to blízko mého domova - myslím toho na Domažlicku a když jsem na tuhle událost narazila na FB, věděla jsem, že tam chci znovu.
Má to totiž úplně jiné kouzlo - tma, svíčky, světýlka, les ... no co Vám budu povídat, je to prostě něco jiného a je tam úplně jiná atmosféra než ve městě :)
A dokonce i tam jsem sehnala ozdobu na Vánoční stromeček, takže letos zatím ze všech trhů kde jsem byla mám ozdobu, ta tradice mi ale jde ;) 
Jen je škoda, že fotky to kouzlo úplně nezachytí, ale aspoň trošku se jim to daří.
No a večer předtím jsem byla v kostele na koncertě - The Gospel Family, jako host přijel Zdeněk Plech a to tedy byl taky nádherný zážitek a jsem strašně ráda, že jsem šla ;)












Vzadu je sova a vepředu, no já nevím, neodhalila jsem to, asi strašidlo ...



Z dálky jsem si myslela, že je to z cihel a ona zrada, je to ze dřeva :D





20 komentářů:

  1. No tie trhy v lese sú strašne krásny nápad! Wau! To musel byť pekný zážitok, na niečom podobnom som nikdy nebola ale išla by som hneď :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá akce, nic podobného jsem ještě nenavstivila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To musel být hezký zážitek takhle před Vánoci, pěkné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, tak na takový trh bych s radostí šla!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá skvěle. Už když jsem četla o co jde mě to nadchlo a když jsem viděla ty fotky!! To mě pěkně štve, že se to nedělá někde u nás...:-( A ozdobička je také krásná!! :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :) Užíváš si advent naplno, to je dobře :) Já se ted o víkendu chystám na vánoční trhy :) Nakoupit dárečky, svařáček.. to bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se o víkendu chystám na trhy, tedy na další, tentokrát do Prahy :D

      Vymazat
  7. Skutečně originální nápad, to jste si museli užít :) Že bych taky zaskočila? :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super a moc jsme si to užily 🙂 Určitě doporučuji, ale tento konkrétní bude zase až za rok, koná se vždy jen jeden víkend 😉

      Vymazat
  8. tak o tomto som ešte nepočula :) vyzerá to však zaujímavo, ale aj dosť strašidelne :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  9. O ničem podobném jsem ještě neslyšela, nicméně tohle je fakt zajímavé a rozhodně bych se tam chtěla podívat, to je bomba! Já se tedy tento rok nedostanu asi ani na vánoční trhy, ale tak třeba příště. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥