sobota 19. ledna 2019

My Birthday II.

Ahojky :)


Článek z narozenin už tu je, jenže to nebyla oslava, která mě čekala. V lednu jsem měla oslavu s holkama ♥ Dřív jsme to nestihly, jelikož prosinec byl prostě nabitý a nešlo už to tam nikam nacpat, tak jsme se rozhodly nechat na na leden, ale čekání jsme si vynahradily a byl to opravdu úžasný den :) 

Nejprve jsme zašly na únikovku - konkrétně do ESC Room, do PRACOVNY, mají tam 4 místnosti a teď už nám chybí jen jedna. No začátek byl docela těžší, takový pomalý rozjezd, ale pak jsme se rozjely a byly jsme za 30 - 40 minut venku.


Jelikož jsme před večeří měly čas, skočily jsme si na rychlý koktejl a mňam, miluju koktejly ve funky monkey :)


Na večeři jsme šly do Ranga - což je výborná restaurace a miluju jejich lasagne, taky jsem zkusila batátový krém a jako dezert jsem si dala čokoládové sufflé. S Terkou jsme si taky daly lahvinku mého oblíbeného vína ♥




No a pak už jsme se přesunuly a slavily až do rána :D Byl to úžasný večer, sice bylo něco se mi moc nelíbilo (jedna z kamarádek koukala celý večer do mobilu, tak 80% času a mně to přišlo opravdu hodně blbé, ale nenechala jsem si tím zkazit náladu - taky to nemáte rádi?)


A tohle jsou dárečky - od Terky jsme dostala tuhle krásnou tašku, tužku s jednorožcem, kasičku a především úžasný ZÁPISNÍK MILOVNICE KNIH, pak jsem dostala poukázku do knihkupectví, umělý kaktus a kytičku :)





29 komentářů:

  1. Tak to byla úžasná oslava :) Dostala si i krásné dárečky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. tak to si si musela užiť :) escape room ma veľmi láka a dúfam, že sa v nejakej niekedy ocitnem :) a dostala si zlatunké darčeky :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chodím na únikovky často, hodně mě to baví :D

      Vymazat
  3. Ježkovy, já miluju lasagne :D
    To koukání do mobilu je otravný, pokud je to pořád :/ Asi boyfriend na drátě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lasagne jsou nejlepší. I kdyby tak i tak mi to vadí, další kámoška co byla je vdaná, další zasnoubená a nedělají to, přijde mi to dost neslušné.

      Vymazat
  4. Mňam tak to občerstvení vypadá teda skvěle!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to na hodně povedenou oslavu narozenin! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, až na tu jednu kamarádku to byla paráda ;)

      Vymazat
  6. Ani já nemám ráda, když se někdo ve společnosti nedokáže odtrhnout od mobilu. Jedna z velkých nevýhod dnešní doby... Jinak drinky, jídlo i dárečky vypadají skvěle :) Určitě sis to i tak užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že v tom nejsem sama, ještě bych to chápala u někoho náctiletého, ale u někoho kdo je starší jak já? No :D ale jo, užila jsem si to :)

      Vymazat
  7. Tak to byla vydařená oslava :) Lasagne a čokoládové sufflé, úplně se mi sbíhají chutě :) A krásné dárečky, hlavně ten zápisník milovnice knih bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, to vypadá, že sis oslavu užila! Hned ze začátku mi děláš obří chutě na to boží jídlo, na koktejly a všechno. Únikovka je naprosto skvělý nápad, zatím jsem teda byla jen na jedné, ale určitě ne poslední, je to super zábava. A k dárečkům není, co dodat. Poukaz na knížky je bezkonkurenční a zápisník taky super, je asi zřejmé, že jsi knihomilka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla už několikrát, strašně mě to chytlo :) Zápisník je nej ;)

      Vymazat
  9. Jeee, tak to vypadalo na báječný den. Takový by se mi taky líbil. Nemám ráda oslavy jen večer v baru. Ale takováhle pohoda už přes den, to je super. Dárečky taky krásný. A to s tím mobilem mě štve taky. Já si taky občas s někým píšu i při nějaké akci, ale málo, hlídám si, abych se lidem, se kterýma někde jsem, věnovala co nejvíce. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, přesně takhle se mi to líbí :) Přesně tak, taky si hlídám a nejsem na něm furt, přeci jen jsem někam šla abych byla s těmi lidmi ...

      Vymazat
  10. Ježíš já viděla to pivo a normálně sem mi chce brečet, já bych si tak dala pořádnou českou plzeň :( :D Člověk by neřekl, co mu bude na životě v zahraničí nejvíc chybět! :D

    Jinak o escape room přemýšlím už hoodně dlouho, tak tam asi konečně s partou (nevím teda jakou :D) zavítám až budu v ČR :) A ten zápisník milovnice knih vypadá parádně!

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a já ho nepiju, to je kámošek :D Zápisník je nejlepší ♥

      Vymazat
  11. Ten zápisník vypadá skvěle a snad jako takový malý must have pro knihomoly:O

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, to musel být super den:) A pěkné dárečky!:) Ty lasagne bych si dala!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezká oslava-taky nemám ráda hlavu zabořenou do telefonu, ale asi má nějaký nový objev kamarádka?:D. Každopádně dárky bezva a to jídlo a pití, mňam!

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá to na skutočne skvelú oslavu :) To jedlo - mňam! :) A áno, tiež nemám rada, keď sa niekde vonku bavíme a niekto neustále ťuká do telefónu :/
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥