neděle 11. září 2022

Potterfest 2022

 Ahojky ⚡


Letos mi to konečně vyšlo a já se jela podívat na Potterfest. Sérii HP miluju a chtěla jsem jet už v minulých letech, ale nikdy mi to nevyšlo, až letos a já jsem opravdu ráda, že mi to vyšlo. Nejen že to bylo skvělé a předčilo to moje očekávání, ale ještě jsem mohla vidět jednu z hvězd Harryho Pottera, na Potterfest totiž dorazil i herec Devon Murray, který si zahrál Seamuse Finnigana. 

Jela jsem s kamarádkou, také velkou fanynkou HP, vstupenku jsme měly Galeon, ke vstupence jsme dostaly tašku, placku, penál, noviny, záložku, tyčinku, pár slevových kódů a program. 



Po zahájení byla přednáška s Barčou - z podcastu Neplecha ukončena a po ní beseda s Devonem, ta byla opravdu skvělá a vtipná, hlavně když se pokoušel říct českou repliku Seamuse (Oko norka...). 




K vidění byla spousta míst, mohli jste si vyzkoušet hry na téma HP, probíhalo několik workshopů a v Malém sále další přednášky, k tomu se dalo pořídit spousta věcí z obchůdku, k vidění bylo lego, které se dalo i vyzkoušet, k vyzkoušení byly i konzole, fotokoutek a mnoho dalšího... 




Tchoříčky 


Workshopy - vyráběly jsme tužkoště, odznáček a také jsme malovaly :)




Bylo ještě několik besed s hosty, také jsme se šly vyfotit s Devonem, zasoutěžily jsme si v kvízu atd., bylo toho hodně a já ani pomalu nestačila fotit, takže mám jen pár záběrů a všem fanouškům HP doporučuji se na Potterfest jet podívat, já už se těším na příští ročník :)

Odvezla jsem si i pár suvenýrů :D


Co vy, byli jste? Jezdíte na podobné akce?

25 komentářů:

  1. Přiznám se, že tento tip akcí jde mimo mne. Zas ale jezdím na setkání sběratelů čajový přebalů. Každý má své hobby...

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to ti závidím. Byla jsem v minulých letech a letos mi to teda vůbec nevyšlo :o( Tak snad zase za rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos zase váhala, ale když jsem zjistila, že tam bude Devon, tak jsem musela :D

      Vymazat
  3. O akci slyším poprvé, muselo to být parádní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejsem zase tak velký fanoušek HP, abych na podobné akce jezdila, ale i tak mi to přijde strašně super. Já jsem na žádné takové akci nebyla a teď si říkám, jaká je to škoda. Těžko říct, jestli se teď už někam takhle dostanu, když mám malé mimčo. No, uvidíme.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla na podobné akci poprvé, ale určitě ne naposledy

      Vymazat
  5. HP miluju tohle muselo být super! Tam bych se taky ráda podívala :) Ale na podobné akce nejezdím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jela na něco takového poprvé, ale určitě chci znovu, bylo to super :)

      Vymazat
  6. Jej, tak tam by se mi líbilo. :) Já jsem se ten samý víkend účastnila rozlučky se svobodou ve stylu Harryho Pottera, takže vlastně taky takový Potterfest, ale diy. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já fanouškem HP nejsem 😀, takže pro mě by to rozhodně nebylo. Je skvělé, že jste si to tam užily 🙂, mě by se líbili ty dílničky, kde se vyrábělo 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užily jsme si to na maximum a rozhodně tleskám organizátorům :)

      Vymazat
  8. Já mám Harryho taky moc ráda, těším se, až si budu v zimě pouštět celý ten filmový maratón. Věřím, že to bylo moc fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo, jsem zvědavá co vymyslí na příští rok :)

      Vymazat
  9. O Potterfestu slyším každý rok častěji 😃 Já sama jsem už několikrát přemýšlela, že bych jela, ale jeden rok to ztroskotalo na tom, že pak už nebyly vstupenky a letos jsem to časově nestíhala xD Asi nejvíc času bych strávila v dílničkách a vyráběla, co se dá :D Třeba se tam příští rok uvidime ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začíná se hodně rozmáhat, což je super a dle lidí, co už tam byli, je rok od roku lepší :)

      Vymazat
  10. Wow, ani nevím, že něco takového existuje! :) Harryho miluju stejně jako většina mých vrstevníků a musela to být skvělá akce! :) Tiše závidím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já taky, na Harrym jsem vyrostla a hned po první knize z toho byla závislost :)

      Vymazat
  11. Ani jsem nevěděla, že něco takového je, ale musím uznat, že je to bomba. Ségra miluje Harryho, tak jí musím dát tip, aby příště vyrazila :))

    OdpovědětVymazat
  12. Asi jsem to přehlédla, ale, kde to bylo? Vypadá to skvěle

    OdpovědětVymazat
  13. Vůbec jsem netušila, že něco podobného u nás probíhá! Už delší dobu se chci podívat do HP studií, tak toto by mohla být taková levnější alternativa, za kterou není nutné jezdit do zahraničí. Díky za tip. Snad jste si to celé pořádně užily. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak studia nic nepředčí, tam jsem byla pře několika lety, v roce 2016 a to nic nepředčí, mám tu o tom i článek :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥