pondělí 30. září 2024

Střípky ZÁŘÍ 2024

 Ahojky :)


podzim je v plném proudu a já si ho vážně užívám, miluju jak se krajina začíná pomalu měnit a nastává to pravé podzimní počasí :)
Září bylo opět úžasné a užila jsem si ho dosyta, i když je to můj ne moc oblíbený měsíc, v září jsme přišli o Míňušku a i když už to jsou čtyři roky, stále mi moc chybí a nedokážu na ní myslet a nebrečet, s jejím odchodem se asi jen tak nevyrovnám, zároveň je ale září i měsícem, kdy jsme si domů přinesli Daisynku a jejích fotek tu bude plno. Vyrostla tak strašně rychle, když si vzpomenu, jaký špuntík to byl, ale mazlivá je stále stejně, prostě láska největší ❤ 
No a jak jinak tedy začít, než kočičkami :)


Burger festivalu jsem samozřejmě neodolala. Počasí vyšlo krásně a hodně jsem si pochutnala a už se těším na příští ročník.





Začal podzim a to znamená jediné - Gilmorova děvčata 🍂


Malá kuchařka a jak jí to jde :) 



Photo by Celestýnka ❤


Hrací stolek je mega hit a strašně jí baví :)


Farmářské trhy nemohly chybět, chodím na ně moc ráda, pokud se ráno donutíme jít. Vzhůru jsme, ale vypravit se je občas nadlidský úkol :D



Oslava kamarádky narozenin a hned další den jsme jeli k sestře na oslavu neteře svátku 🎉



S Celestýnkou jsme začaly chodit na cvičení pro děti.


Na hřišti s kamarádem a je to stále větší zábava :)


Byla jsem vyzvednout kombinézu od Reima a vzala nám přitom kafe a něco dobrého, to jsou pak super rána. 





Chodit už chodí a už i jen tak stojí. Kam ten čas utíká?


Procházky Plzní a občas člověk narazí i na něco, čeho si předtím nevšiml. 


Masáž - konečně 💆


Dobroty a jen si počkejte na ten plněný croissant, to je něco, lepší jsem nejedla. 




Večerní projížďka po bytě :)



Pouť nesmí chybět, malá, ale naše :)






Už jste měli Dutch Baby? Jestli ne, tak 100% doporučuji, je to boží záležitost 😋


Noc literatury byla super, šla jsem poprvé a jsem moc ráda. 







Čtvrté výročí s Daisynkou ❤



Procházky, jídlo, kočky :D








Léty prověřená klasika :)


Kdo taky miluje indické jídlo? 





Upečou, tedy ugrilují, si zajíce :D


Přišla také velmi smutná zpráva 🕊


Podzim = kaštany


DEPO Street Food Market






Víkend otevřených ateliérů. Já vyrazila do galerie a také si udělat v rámci workshopu kytičku :)






A to je vše, co Vaše září? Přeji krásný říjen, já ho začnu úžasně, 
víc než normálně (1. října slavím svátek) - no uvidíte. Těším se moc :)



1 komentář:

  1. Thess, je toho hodně, spoustu zajímavých akcí.
    Tak telegraficky - kočička ti určitě chybí, to mi je líto. Máš krásnou holčičku na vlastních nožkách - super! Gilmorky - to je prostě úžasná klasika :o) Velký Gatsby - mám raději tu verzi s Redfordem. Dutch Baby občas dělám...
    Užij si večer a hlavně svátek - všechno nej.
    Helena

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥