středa 30. října 2013

Paletka MUA

Jak jsem již psala, chtěla jsem udělat pár shrnutí na výrobky, které jsem si nedávno pořídila a jako první jsem si vybrala paletku od MUA.

Jedná se o paletku UNDRESSED, která napodobuje paletku NAKED od Urban Decay, paletka obsahuje 12 očních stínů, spíše v zemitých tónech. Na první pohled se mi líbí, že jsou stíny vidět i v zavřené paletce, jinak je obal plastový, obyčejný, není to nic extra, ale zase co čekat za 169 Kč (v ČR).
Uvnitř samotné paletky najdete pěnový aplikátor, zase, nic extra, ale při troše dobré vůle se s tím nalíčit dá, já mam radši štětečky, ale když si někde potřebuji stíny jen doupravit, tak se pěnový aplikátor hodí.
V paletce najdete odstíny jak matné, jak odstíny "třpytivé" nebo se třpytkami, jak chcete :D. Musím říct, že ty třpytivé odstíny mi vydrží déle než ty matné, také jsou daleko lépe pigmentované, u matných odstínů je pigmentace slabší. Co se týče výdrže, zase, jak který odstín, některý mi vydrží krásný celý den, u některých odstínů je výdrž slabší, pokud ale použijete bázi pod oční stíny, je výdrž docela dobrá u všech odstínů.
Při nanášení některé odstíny více práší, s čímž je tedy dobré počítat.
S těmito stíny jde vytvořit krásné denní, nude líčení, ale když si vybere ty třpytivější, tmavší odstíny, můžete vytvořit i krásné párty líčení.
Celkově: paletka se mi líbí, sice je v českém e-shopu dražší než v zahraničí, ale stále, pro mě, ta cena na paletku jde. Určitě není tak skvělá jako NAKED, ale s tím jsem tak nějak počítala. S barvami, pigmentací a výdrží jsem vcelku hodně spokojená, za mě jí můžu určitě doporučit, zvlášť pokud nechcete za paletku vyloženě vyhazovat velké peníze (jako za tu NAKED). V poměru cena vs. kvalita u mě vyhrává.

+ cena                                                   - plastový obal
+ dobrá výdrž                                         - občas práší
+ pigmentace
+ barvy


                                    

8 komentářů:

  1. Jů, vypadá krásně :) Moc ráda bych viděla fotky toho, jak barví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna z mála paletek, kterou bych si pořídila i já. Moc se nelíčím stíny, ale ty do hněda se dají občas využít:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme stejně, stíny moc nevyužívám, ale tyhle jsem si prostě pořídit chtěla :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥