úterý 1. října 2013

Svátek - můj :)

Asi se vám to bude zdát divné, ale už je to tak, dneska mám svátek (a ne, nejmenuji se Igor :D)
Všechno uvedu na pravou míru, kdysi jsem měla "tetu", strašně rádi jsme k ní jezdili, dokonce šla za kmotru mé sestře, byla strašně hodná a milá, i když jsem k ní jezdila jako malá, něco si z těch návštěv vybavuji :)
No a tahle "teta" si myslela že slavím svátek 1. října podle Sv. Terezie z Lisieux (kvůli př. tomu že jsem pokřtěná, jaká tahle Terezie byla atd.), bohužel potom umřela, už si nepamatuji proč, ale myslím, že to byla nějaká nemoc ... a abych to zkrátila, od té doby se můj svátek slavil 1. října a já si na to zvykla, takže jsem to v pozdějších letech už nezměnila, neměla jsem důvod.

Neříkám že mi někdy nepřijde divné že mám svátek o pár dní dřív než je Tereza v kalendáři, že mě baví to vysvětlovat novým známým a podobně, ale pak si vždycky řeknu že už to tak je dobrých 20 let, tak proč bych to měnila? Navíc mi to vždycky připomene "tetu", důvod proč to tak mám a to je ten důvod proč už asi nadosmrti budu slavit svátek 1. října ... na druhou stranu, aspoň to mám trochu originálně :D

Letos jsem slavila svátek o víkendu, v týdnu (tedy dnes) jsem v Plzni ve škole, takže jsem to přesunula na víkend, tyhle oslavy, malé i velké, miluji, vždycky se sejde celá, nebo alespoň skoro celá rodina, sedíme u dobrého jídla, kafe, vína, čaje; co kdo chce, povídáme si ... no prostě bájo, tyhle chvilky s rodinou mě vždycky zahřejí u srdce, skoro jako na Vánoce, i když ty v sobě mají ještě o něco víc "něčeho" magického :) Taky už se Vánoc nemůžu dostat, jinak jsem si svátek opravdu užila, dárky super, atmosféra taky, no co víc si přát ♥

A jak to máte vy, vaše oslavy, chvíle s rodinou ... ?

Všechny dárečky pospolu :)
Největší radost jsem měla ze svetru z H&Mka (od rodičů)
♥♥♥ a tužky na oči od Chanelu (od přítele) ♥♥♥
Něco na relaxaci :)
Blbůstky, věci do "domácnosti", ozdoby do vlasů ☺
Mňááám
Kabela/ nějaké finance na další nákupy :D/ šperk

9 komentářů:

  1. Tak to dodatečně všechno nej k svátku :) Supr dárky

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeji dodatečně všechno nej nej k svátku, tu tužku ti závidím, Chanel zbožňuji, ale je to na mě moc drahé ;) :/

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký příběh ze života :) Dodatečně přeji vše nej a dárečky musím pochválit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ona byla vážně úžasná, zamiloval se do ní náš farář, který mě křtil a kvůli téhle ženě opustil svoje postavení, ale dál žili jako křesťané, bohužel pak umřela no :/ Děkuju :) ♥

      Vymazat
  4. Ou, tak hodně opožděně Všechno nejlepší k svátku =) Se máš, toho mýho by mi něco takovýho ani nenapadlo koupit, přitom bych chanelem nepohrdla =/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥