Ahojky ⛄
Vánoce se kvapem blíží a proto jsem se rozhodla vám ukázat svojí top desítku VÁNOČNÍCH FILMŮ :)
Nečekejte Sám doma ani Grinche, i když toho jsem dřív měla docela ráda, ale lidi se holt mění :D Ne že bych ty filmy neměla vůbec ráda, to ne, ale když je dávají nemusím je vidět, ani moc nechci, že bych na ně koukala jen tak sama od sebe to už vůbec ne a celkově to jsou filmy, které spíš vynechám, ale když by mi ho pustili například v letadle, tak mi to vadit nebude :D Tak nějak bych vyjádřila můj vztah k nim. Do top desítky se nedostali ani Pelíšky, na které sice každé Vánoce koukám, ale prostě jsou před nimi jiné Vánoční filmy a navíc mám Pelíšky v top desítce českých filmů, tak je nebudu cpát všude :D A teď už to nebudu okecávat a tohle je moje desítka Vánočních filmů 🎄
1. Pohádky - to jsem to shrnula co a můžu jít domů :D tady ale nešla vybrat jen jedna pohádka, protože opravdu celkově myslím POHÁDKY. Na Vánoce se ráda koukám na pohádky, skoro jakékoliv (vyjma těch nových z minulého roku, ty byly hrozné). Vždy si vezmu program a zaškrtávám co chci vidět - staré pohádky, nové pohádky ... je to tradice a já jí miluju a miluju se koukat na nejrůznější Vánoční pohádky - Dvanáct měsíčků, Tři oříšky pro Popelku, S čerty nejsou žerty, Peklo s princeznou, Nejkrásnější hádanka, Pyšná princezna, Princezna se zlatou hvězdou na čele ... je jich moc a já na ně ráda koukám. Já tedy koukám na pohádky v průběhu celého roku, ale o Vánocích nejraději a má to tu nejlepší atmosféru ♥
2. Pretty woman (1990) - ano, tohle není Vánoční film - tradiční, neodehrává se o Vánocích, není tam ani sníh, nic ... přesto na něj vždy o Vánocích koukám. Taková netradiční Popelka :D
3. Zatímco jsi spal (1995) - starší film se Sandrou Bullockovou, ta pracuje u veřejné dopravy a platonicky miluje jednoho muže, pak ho na Štědrý den (kdy pracuje, protože je svobodná a sama) zachrání a on je převezen do nemocnice, ona si mumlá že jsou zasnoubení, což slyší sestřička a všude to řekne, pak přijde jeho rodina a berou to jako fakt a ona se nezmůže na to říct jim pravdu. Její "láska" je zatím v kómatu. Ona se sbližuje s jeho rodinou a zamilovává se do jeho bratra ... samozřejmě všechno šťastně skončí
4. Sněhová královna/Kai a Gerda (2002) - Sněhová královna je moje nejoblíbenější pohádka a nejraději mám tuhle verzi kdy jsou Kai a Gerda starší, Kai pracuje u Gerdina otce, který vlastní hotel, zamilují se do sebe, ale pak přijde Sněhová královna a Kaie odvede. Gerda se ho vydává najít, musí projít přes všechny roční období a nástrahy, ale nakonec se k němu dostane a zachrání ho ♥
5. Láska nebeská (2003) - tu znají asi všichni, tak jdeme dál
6. Polární expres (2004) - krásná pohádka o kouzlu Vánoc a víře. My máme Ježíška, ale Santa v cizích pohádkách mi nevadí - protože to točí dle své tradice a i tak je ta pohádka krásně Vánočně kouzelná
7. Anděl Páně (2005) - naše pohádka, kde je z mě neznámého důvodu Ježíšek malé dítě - i když ve skutečnosti přece vyrostl :D ale jinak super pohádka
8. Prázdniny (2006) - nic tu nechybí, Vánoce, láska, šťastný konec :) Dvě ženy si na svátky vymění domovy a prožijí tak nezapomenutelné chvilky a najdou lásku
9. Vánoční koleda (2009) - nejoblíbenější Vánoční pohádka ♥
10. Ledové království (2013) - no to bych nebyla já kdyby tu Ledové království chybělo
Jaké jsou Vaše oblíbené Vánoční filmy?
Pohádky na Vánoce zbožňuju, díky nim je prostě dokonalá atmosféra :) Anděl Páně - loni jsme se školou byli na druhém dílu a ten mě tedy bavil hodně :D někdy si musím pustit i ten první :)
OdpovědětVymazatLENN
Na druhém jsem byla s kámoškou v kine hned po Vánocích a bylo to super 😉
VymazatSuper filmy!
OdpovědětVymazatDíky 😉
VymazatTyjo, některé filmy jsem ani neviděla. Také jsem velký fanda pohádek - například z Čerty nejsou žerty, jak je tam Petr Máchal, tak podle něho jsem vybrala bráchovi jméno, jako fakt :D :D Popelku miluju a taky ráda koukám na Nesmrtelnou tetu a Co takhle svatba princi :) Pelíšky jsou klasika a ty taky vždycky musím celý vidět!!
OdpovědětVymazatWantBeFitM
Nesmrtelnou tetu mám taky hodně ráda, vždy se u toho nasměju :D
VymazatJá vánoční pohádky zbožňuju a nejraději mám Princeznu se zlatou hvězdou na čele, určitě Sám doma, taky o Vánocích sleduji všechny díly Harryho Pottera, nevím proč, ale přijde mi to Vánoční. Pak Babičku no a všechny ty české. Teď jsem viděla nějakou novější s Luckou Bílou, myslím, že se jmenuje V peřinách a byla taky kouzelná. BEAUTYPUSINKA
OdpovědětVymazatJj V peřinách jsem taky viděla, byla hezká ale musím říct že mám ráda klasičtější :)
VymazatSkvělé filmy, některé vůbec neznám :)
OdpovědětVymazatAno, jsou skvělé :)
VymazatPohádky jsou klasika. Nesmí chybět! Hlavně ty naše české, treba i Princezna ze mlejna nebo z Pekla štěstí.
OdpovědětVymazatAle i zahraniční nejsou špatně. Nedávno jsem videla Arthur Christmas a taky mě to zaujalo. ❤️����❄️
Anděl Páně taky nesmí chybět! :D
Na Prázdniny jsme koukali minuly rok v angličtině v originále a paráda!
Super vyber!
Děkuju :)
VymazatNa ty starší pohádky taky hrozně ráda koukám, jsou tak nadčasově vtipné a jednoduše nasáklé tou vánoční atmosférou... že si je zvolím radši, než ty pohádky novější. Na Frozen jsem se podívala tento rok poprvé (mám své tempo :D) a moc se mi líbilo, i když zase jako takové dílo mi to nepřišlo, aby to zvedlo tu vlnu šamponů s Elzou, oblečků Anny, zápisníčků a bůhví čeho všeho, co potkávám doteď v obchodech. Polární expres mám moc ráda! O Kaiovi a Gerdě jsem neslyšela a zní to přesně jako něco, co jsem hledala do svého vánočního filmového repertoáru, děkuju!
OdpovědětVymazatTak já to třeba chápu, mě se to líbilo hodně a dětem určitě ještě víc - což vidím u nás doma u neteří a logicky když je velká poptávka, bude toho hodně :D
VymazatKaie a Gerdu mám ráda hodně, jsem ráda že jsem je dokázala sehnat :)
Všechny znám, jen ledovou královnu moc nemusím a Anděl páně 1 také ne, dávám přednost 2, připadá mi vtipnější a hezčí. :) Má své kouzlo.
OdpovědětVymazatsomethingbykate