pondělí 21. září 2020

Když přijde smutek

Ještě před pár dny byl řekla, že je všechno nádherné, je s podivem, že stačí pár dní, nebo i hodin, aby to bylo všechno jinak. 

Mně život zasadil velikou ránu, nečekanou a stále jsem to úplně nevstřebala. V sobotu 12.9. jsem naší kočičku, jejíchž fotek si ten, kdo tenhle blog čte, nemohl nevšimnout, jsem odvezla k veterináři, protože den předtím nechtěla jíst. Říkala jsem si že má možná horečku, lehala si na dlaždičky atd., diagnóza byla ale horší, selhání ledvin, začala dostávat kapačky, ty ale nepomohly. Ve čtvrtek 17.9. jsem jí ztratila, nebo spíše my. 

Stále mi to přijde neuvěřitelné. Ve chvílích, kdy mi to dojde, kdy to připustím, brečím, jindy jsem apatická. Odešel kus mě a i když vím, že jí už je dobře, je to velká bolest. Ale vím, že jednou se s ní opět sejdu. 



28 komentářů:

  1. Tak to mě moc mrzí. :( Chápu, že je to velká rána, ale člověk to musí brát tak, že se kočička už netrápí a je jí lépe...:(

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že jsem na zvířatech nikdy moc nelpěla. I z důvodu, že mi naši nikdy žádné nechtěli pořídit. Teď už ale u mamky máme kočičku a kdyby odešla, tak vůbec nevím, co bych dělala. Upřímnou soustrast :( Aspoň se netrápí a nic ji už nebolí ♥ Je hrozný, jak to někdy má tak rychlý spád...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naopak měla zvířata od dětství a vždy jsem na nic lpěla a na Míně obzvlášť, tím že jsem s ní bydlela i sama, hodně jsem se na ní upnula.

      Vymazat
  3. Moc mě to mrzí, byla moc krásná. Já tohle zažila s pejskem před 3 lety. Pořád na ni moc myslím, ale už mám nového rošťáka. Věř, že pokud si pořídíš jinou, bude to krásná náplast a tvoje kočička na Vás bude dohlížet. Tohle by si určitě přála, abys nebyla smutná.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už máme doma dvě raubířky, ale i když je mám moc ráda, není to prostě ono, uvidíme jaké to bude za delší čas.

      Vymazat
  4. To mi trhá srdce...tohle je prostě hrozné :( Já teda hodně obrečela i králíka a morče, takže tě plně chápu. Já bych chtěla zvířátko, ale bojím se přesně té smrti. Jo, je to součást života, ale prostě...je s námi několik let a potom už není, to je prostě hodně bolestivé. Drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky vždycky obrečela všechno, tohle asi bylo jedno z nejhorších spolu s fenkou, kterou jsem měla 17 let.

      Vymazat
  5. To mě moc mrzí. Nás nedávno taky opustil domací mazlíček, pejsek, který byl členem naší rodiny přes 12 let. Jsou to hrozné časy a bolí to... ale pomyšlení na to, že se už netrápí mě moc pomáhá.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě mrzí ztráta tvojí kočičky, je mi líto, že jí nemohli nějak pomoci. Jako mladší jsem tahle přišla o štěně, a to tím, že veterinář štěnátku dal dvě silné dávky očkování v jeden den a hned co jsme od veterináře odcházeli, začalo na ní vidět, že jakoby upadá do spánku, a co jsme dojeli domů od veterináře, už ani nedýchala.. přitom jsme bydleli cestou autem cca sedm minut.. jeli jsme tedy za ním hned zpátky, ale už jí nebylo pomoci.. ať se kočička má tam lépe a tyhle časy přebolí.. ♥

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady za to tedy veterinář nemohl, snažili se moc, jen už to bylo tak špatné že nereagovala na léčbu a pak už ani nejedla. Takového veterináře jako jste měli vy bych snad i někam hnala.

      Vymazat
  7. Tak to mě strašně moc mrzí.. Ale snad se aspoň moc netrápila a je jí už lépe ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. To mě moc mrzí, nám před dvěma roky umřela a byla skvělá a nejlepší kočička, kterou jsme měli. :(

    OdpovědětVymazat
  9. Takto mě strašně mrzí! :( Odchod našich zvířecích mazlíčků je pro mě také vždy bolestivý. :( Držím hodně sil, ale na druhou stranu, už aspoň necítí žádnou bolest a počká na tebe tam nahoře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je to děs, pro nás byla prostě člen rodiny. Ale vím že se s ní sejdu.

      Vymazat
  10. No to je strašně. To mi je líto. Doufám že to nečeká i našeho kocourka....
    Tři týdny ted chodil na injekce byl vyhubly a nechtěl taky jíst. Me rozčílilo ze mu veterinář nebral krev ani nezkontroloval a řekl že má něco jako anginu. Ale tenkrát vypadal už strašně ze jsme se báli ze o něj přijdeme nemohl ani chodit. Ale teď už je mu lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám krev naštěstí vzali hned, ale nepomohlo to. Snad tomu vašemu bude už jen dobře :)

      Vymazat
  11. Ach, toto je mi neskutečně líto.... Maminka se letos také musela rozloučit se svým pejskem, kterého měla 11 let, dodnes jí to rozpláče a já jsem stejná. Zvířátko je pro mě člen rodiny a jeho ztráta prostě neskutečně bolí. Jediné, co nás může alespoň trochu hřát je, že jsme mu mohli dát ten nejlepší domov a že se s ním jednou shledáme. Přeji hodně sil 🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no, stejně to mám i já, je to člen rodiny, ne jen kočka.

      Vymazat
  12. To je mi moc líto, Thess. Já mam kocoura, kterému je cca 15 let (radši nepočítám) a bojím se každý den. A myslím, že až to přijde, budu na tom podobně. Jsme na sobě v podstatě dost závislí, takže naprosto chápu.

    Dobrý je myslet na to, že už ti kočička předala veškerou lásku, kterou měla. Veškeré vědomosti, potěšení, něhu, pochopení. A už vše vyčerpala a teď očekává, že to předáš zase dál ty. Ale i tak to bolí a bude. Držím palce, ať je ti lépe a lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to se nedivým, já se bála už teď, evidentně oprávněně, je hrůza že na náš věk se oni dožívají tak málo. Ale hodně mi toho dala a jsem ráda že jsem mohla být součástí jejího života.

      Vymazat
  13. Hrozně moc mě to mrzí! :( Vím, že je to pro člověka hrozná rána a moc to bolí... Ale na druhou stranu je lepší, že už je kočičce dobře a víš, že se netrápí.. držím palce, ať je brzy lépe. ❤️

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥