neděle 13. září 2020

Střípky - LÉTO 2020

Ahojky :)


léto je za námi, na jednu stranu škoda, na druhou jupí. Já jsem se rozhodla, že si léto po té řadě omezení pořádně užijeme. Do ciziny jsem nechtěla, u nás je také spousta krásných míst, tak jsem to vzala jako super příležitost to u nás zase o něco lépe poznat. A to se povedlo :)


V létě jsem si užívala u bazénu, po kafíčkách, ale taky v kině a v divadle. S přítelem jsme vyrazili na Strašidlo Cantervillské na zámek Kozel a bylo to super :)







Pokročili jsme se svatbou ;)


Do divadla jsme vyrazily taky s kamarádkou - na Švandu dudáka, nejprve jsme se ale šly osvěžit do skvělé kavárny Šálek a špunt na náplavce. A i když nám začalo uprostřed představení pršet, bylo to skvělé.



S Honzou jsme se zase vydali přejíst na food festival na hradě Švihov. 






První dovolená - s maminkou a neteřemi. Jely jsme do Jižních Čech a opravdu jsme si to užily. Poznaly jsme spoustu krásných míst a bylo to prostě super. Začaly jsme na zámku Kašperk, kde nás kromě normální průvodkyně provázela i kočička. 




Zajely jsme si také do Českého Krumlova. Moje srdeční záležitost. 


I když už jsem tady byla, mamka a holky ne a všechny jsme si to užily. Ty výhledy se neomrzí.



A ze stezky dolů jsme to vzaly toboganem. To ale nebyla poslední bomba dne. 


Potom jsme si totiž půjčily horské koloběžky a sjely jsme to dolů na nich. Byla to jízda a určitě si to chci někdy zopakovat.


Bobové dráhy jsme si nemohly nechat ujít. 


Poznaly jsme také město Třebíč a podívaly se k památníku Jana Žižky.



Mimochodem bydlely jsme v kempu hned u Českého Krumlova, jsou tam takovéto chatičky, mají vlastní koupelnu s wc, nebylo to drahé a do Krumlova se dalo dojít i pěšky. Ideál. 


Zastávku jsme si také udělaly u "sovince" a viděly Hedviku - a jiné sovy :)




Zpátky v Plzni jsem si stihla dojít na nehty a už jsem vyrážela s přítelem a dovolenou číslo dvě.


Tu jsme zahájili v Olomouci, bydleli jsme v nádherném hotelu Miss Sophie's, podívali se po památkách, navštívili Pevnost poznání, oběd si dali v parku na lavičce z úžasné Špagetárny, ochutnali skvělé kafe v Long Story Short, ale i v Sophie's. Podívali jsme se na výstavu v muzeu a jedli v Drápalovi, kde to všemi deseti doporučuji. 
Neopomněli jsme si zajet na Svatý kopeček a navštívit ZOO. 




















No a po dnech strávených v Olomouci jsme se vydali dál, víc na jih. Ubytovaní jsme byli ve vinařství Přítluky a vyráželi odtamtud na skvělé výlety. 



Například do úžasného Mikulova. 



Taky jsme si pěšky vyšlápli na rozhlednu, šlo se mezi vinicemi, takže nádhera a i když to byla fuška, ten výhled stál za to :)





Byli jsme také na degustaci, což se mnou, s někým, kdo skoro nepije, byla vážně sranda.



Lednice nás okouzlila 







A Valtice byly také kouzelné 



Zpátky doma - grilování, koupák  ...



Na hvězdárně Žebrák se konalo pozorování perseid a bylo to kouzelné, viděli jsme jich hromady a příští rok chci rozhodně znovu 




Jeden z mnoha bezvadných dní, kafe, mint market, oběd




Jedna sobota a jedno překvápko pro Honzu. Vůbec neměl tušení kam ho beru a vyšlo to krásně, odpočinuli jsme si, zrelaxovali a na závěr si dali výborný oběd.





Kamarádce bylo 30


No a poslední dny před nástupem do práce bylo ve znamení flákárny :D





 Co Vaše léto?

28 komentářů:

  1. Tyjo ty poslední nehty vypadají fakt parádně! Taky jsem letos navštívila Olomouc a musím říct, že je fakt krásná. Jinak se ještě chystáme na menší výlety po Česku, většinu času ale trávím v práci :( No, říkám si, že si to příští rok vynahradím :) Super článek <3

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Je vidět, že sis léto pořádně užila a tak to má být. Podnikli jste moc hezké výlety. :))

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se taky cestovalo jenom po našem okolí. Sice né moc, ale cestovalo.... Koukám, že jste toho docela dost prožili :) A na dovoléné jsme letos ani nenocovali nikde v hotelu... Ta stezka korunami stromů je nádherná, tam jsem byla asi před třemi lety.
    Třebíč je pěkné město pěkné je k vidění zámek i židovská čtvrť :) Zaujal mě ten sovinec, že bych se tam taky ráda podívala, budu muset zjistit cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší něco než nic, stezka je super, já byla už kdysi dávno a i se něco změnilo, takže super

      Vymazat
  4. Nádherné fotky. My sme pomaly nikde neboli keďže mám bruško tak sme boli skôr doma. Ale vidno že si si to užila.

    LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

    OdpovědětVymazat
  5. Tak léto jsi měla opravdu krásně nabité a plno zážitků!:) Moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět, že sis léto krásně užila. Mrzí mě, že jsem letos perseidy neviděla. Bohužel jsem si na to vzpomněla a bylo hezky vidět, ale já jsem byla z učení hrozně unavená a nedokázala jsem to vydržet do úplné tmy :D Tak snad za rok to už vyjde :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně koukám každý rok, ale letos na té hvězdárně to bylo něco úplně jiného.

      Vymazat
  7. To je takový krásný, prázdninový deníček! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to, že sis léto opravdu užila a z těch všech dobrot mi začalo kručet v břiše :D
    Zámek Lednice vypadá tak úžasně a přijde mi, že tak letos byli snad všichni :D Já se tam plánuju podívat už tak dlouho a vždy mi to nějak nevyjde.. tak snad příští rok bude víc přát :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky! Na Stezce jsme taky byli, jen ta fronta byla dost velká, tak jsme nahoru ani nešli :D ale jednou už jsem tam byla a nahoru jsme šli! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsi pěkné léto, plné zážitků a radosti, což je super. Při prohlížení tvých fotek jsem dostala chuť na dobrý kafe :D

    OdpovědětVymazat
  11. I když jsem cestovala do zahraničí moc dobře vím, že v Česku je taky krásně, jsi toho důkazem. :) To divadlo by se mi líbilo a připomněla jsi mi Bobule, které jsem ještě neviděla. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divadlo bylo super, chodím každý rok i když jsou jin hry a vždy super

      Vymazat
  12. Moc mě těší, že jsi mohla prožít bohaté léto plné zážitků a hlavně objevovat krásy naší země. Je tady tolik míst!

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá to na vydarené leto! :) Ja som tiež ostala len u nás na SK, ale aj napriek tomu som si leto veľmi užila :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  14. Krása, stihla jsi toho hodně! :) Já jsem měla fajn léto, byla jsem s kámoši na vodě, navštívila zámek v Klášterci nad Ohří. Absolvovala lowcost race po ČR, konkrétně jsem poznala Beskydy - prošly jsme je s kamarádkou z Trojmezí až na Radhošť, kde jsme byly také na stezce korunami stromů. Stihla jsem se přestěhovat a navštívit dvě svatby. Takže toho bylo dost.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥