pondělí 3. ledna 2022

Vánoce a konec roku 2021 🎄

 Ahojky :) 


to to zase uteklo a to jsem na tohle období připravovala poctivě skoro celý rok :D 
Zima a Vánoce jsem mojí nejoblíbenější dobou a letos se mi splnilo i moje přání a byl u nás na Vánoce sníh. 
Celkově jsem si ale Vánoce hodně užila a i když jsem se bála, jaké to bude, když budeme jen spolu s manželem - a s kočičkami, bylo to nakonec super. 
Večer, 23.12. jsme ozdobili stromeček, ten stromeček, který chudák manžel musel nést k nám domů pěšky, protože jsem to jaksi neodhadla a do auta se nevešel, ale musím říct, že je vážně nádherný a až ho budu muset sundat, asi budu dost smutná. Taky jsem den předem dělala salát, aby se uležel :)



Každý jsme si letos koupili svou ozdobu, tedy, holkám jsme jí vybrali mi, ale přijde mi to hrozně hezké, že každý na stromečku máme svou specifickou ozdobu :) Koník je Daisynky, ptáček je Míňušky, veverka je moje, menší bílý medvídek je Goldinky a vetší hnědý medvídek je Honzíkovo 💖





Štědrý den a večer byl úplně bezva, manžel tedy ráno zaspal bruslení, ale jinak se celý den vydařil. Na Štědrý den jsem zvyklá držet půst a držel ho se mnou i manžel, dopoledne jsem udělala "dezert", co máme vždy doma, pak jsme jeli do útulku, kde jsme si brali Goldinku, s dárky, potom jsme zamířili na náměstí, svézt se na ruském kole - a to byl tedy "super" nápad (můj), když nemám v poslední době ráda výšky.








Taky proběhl na náměstí koncert z věže, což bylo opravdu krásné a také jsme si zašli pro betlémské světlo. 




U nás jsme se potom začali chystat a z představy, kterak budeme večeřet v 18:00, rychle sešlo a měli jsme cca půl hodinové zpoždění, naštěstí máme chytrou TV, která nás umí vrátit v čase, tak o nic nešlo a novou pohádku jsme viděli celou. 
Jinak jsem připravila stůl, začali jsme obalovat řízky (kapra nejíme, tak máme kuřecí), smažit a tak, taky jsem se ze sebe pokoušela dělat fešandu :D 
Tradice před večeří nemohly chybět - a až na lití olova, na které bychom asi čekali celý večer, tak jsme se rozhodli pro vosk, vše krásně vyšlo. 




Po večeři jsem vzala holky a manžel se šel podívat (čti rozsvítit) stromeček, zazpívali jsme koledu, rozdala jsem dárky a že jich bylo. Holky tam také něco měly a měly velikou radost :) 






S dezertem a kávinkou jsme se usalašili u pohádek a bylo to, původně jsem chtěla na půlnoční, ale oba jsme byli dost unavení, tak jsme nakonec nešli, velkou radost mi ale udělal sníh, který začal v noci padat ❅




Další den jsme jeli k mým rodičům, tam se sešla celá rodina a my potom ještě jeli k přítelově mamince a babičce. Na druhý svátek se pro změnu sešla celá moje rodina u nás a bylo to také moc hezké, naštěstí jsme se všem trefili do vkusu a já jsem vždycky ráda, když se dárky líbí a mají z nich lidi radost. Hlavně mamka a taťka měli radost ze společného dárku, dali jsme jim vysavač na listí a jak taťka vždy říká že to nemuselo být apod., z tohohle měl vážně radost - máme veeelko zahradu, taky se na ní vešla celá naše svatba a doufám, že jim to usnadní práci :) 





27.12. jsme zase my jeli k mým sestrám, kde jsme si i zasáňkovali a přítelovo rodina k nám přijela až 31.12., protože jeho maminka i brácha chodili do práce a jindy nebyl čas. 



Silvestr jsme si také krásně užili - po návštěvě jsme šli na nejlepšího burgera ve městě - do Delishe a potom jsme byli doma, s holkama, hráli hospodský kvíz a tak :) Na Nový rok jsme jeli k mým rodičům na oběd a bylo to, v neděli jsme odpočívali před nástupem do práce a pak už to začalo nanovo :D






Nový rok 2022 je oficiálně zahájen a já se moc těším, co nám vše přinese - a vám přeji do nového roku hlavně zdraví, štěstí, lásku a spokojenost :) 

23 komentářů:

  1. Tak to je moc krásné, to se tak hezky čte, až mě mrzí, že už jsou Vánoce za námi :/ Rychle to uteklo, zrovna zítra mám v plánu odzdobit stromeček - bude mi to líto. Hodně se mi líbí ten nápad, že máte každý svou ozdobu, to asi taky zavedu příští rok :-D Jde vidět, že jste si Vánoce užili a to je hlavní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) my budeme odzdobovat až po víkendu, manžel je pracovně na týden pryč a mě se do toho samotné nechce 😄

      Vymazat
  2. Krásně jste si užili vánoční a povánoční čas. A stromeček jste měli fakt krásný.
    Hodně štěstí do r. 2022 i vám.
    P.S. Na fotkách ti to hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne ste si sviatky užili :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aj tebe prajem krásny nový rok! Musím povedať, že ste mali veľmi pekný stromček, uh a to štedrovečerné prestieranie stolu :o Prekrásne! Cez fotky je vidno, že to boli veľmi príjemné a pohodové Vianoce.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  5. Měli jste tech návštěv dost. U nás to vypadalo dost podobné, až jsem se těšila na nás klid. Všechno nejlepší do nového roku ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné Vánoce. Já je měla tento rok také jiné :) Jinak jsi mi úplně připomněla, že jsem neviděla tento rok Anděl páně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad jiné, ale i tak krásné :) Anděla Páně nemůžu nikdy vynechat, úplně jsem se zamilovala :D

      Vymazat
  7. Krásný stromeček 🤗🎄. My jsme strávili taky krásné a hlavně pohodové Vánoce. Na novou pohádku jsme nekoukali, ale shlédli jsme klasickou Popelku a Pelíšky a u toho se cpali cukrovím 😃.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, úplně z nich cítím tu vánoční atmosféru. :)) Měli jste krásný stromeček. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) stromeček miluju a moc mi chybí, v neděli už šel pryč :/

      Vymazat
  9. Moc krásné shrnutí, krásné fotky a jde opravdu vidět, jak sis to užila! Na fotkách ti to moc sluší a já moc děkuji, že jsem si vůni Vánoc mohla připomenout.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaký krásný způsob, jak strávit prázdniny.

    Pojďme se navzájem sledovat. právě jsem sledoval tvůj blog.


    Annie,
    Annies Food Diary


    What a lovely way to spend the holidays.

    Let's follow each other. i just followed your blog.

    OdpovědětVymazat
  11. Tedaa ten váš stromeček byl ale pořádný kus stromu, nádhera! :) až jednou budu mít nějaký byt, kde na něj bude prostor, tak chci taky takový pořádně košatý. :) přeju ještě trochu opožděně pohodový a úspěšný rok 2022!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, stromeček byl láska na první pohled, já se bez velkého stromu neobejdu, takže když jsme řešili v které místnosti co bude, tak jsem to vymýšlela už dopředu tak, aby na strom bylo místo :D Tobě také krásný rok 2022 :)

      Vymazat
  12. Parádní shrnutí :) U nás před Vánoci padalo, ale na Štědrý den sníh bohužel slezl, na 1. hod ale napadlo, tak jsem byla ráda :) Teď tu sníh bohužel není. Kéž by ještě napadl... Také děláme salát den předem, aby se hezky uležel :) K nám na Štědrý večer chodí babička s dědou. Mám ráda, když jsme takhle pěkně pohromadě :) Druhý den přijela teta se strejdou ze Znojma a pak jdeme k druhé tetě a strejdovi. :) I tobě krásný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, u nás teď sníh taky není, ale alespoň že byl na ty Vánoce 😊

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥