středa 29. prosince 2021

Střípky PROSINEC 2021

 Ahojky :)


tak jak si užíváte toto období? Za sebe musím říct, že já super, vše skvěle vyšlo a vychází a Vánoce a vše okolo si moc užívám. Dnes se ale zaměřím na prosinec bez Vánoc, který byl totiž taky moc super a užili jsme si ho na maximum :) Mimo jiné jsme vyrazili na wellness do Karlových Varů, který jsem dostala od manžela k svátku, ale také jsem slavila narozeniny a celkově ta adventní doba je taková kouzelná :)

Náš Plzeňský strom :)


Prosinec začal vcelku "akčně" - potřebovali jsme, nebo spíše chtěli jsme, vyklidit sklep, kde jsme měli všelijaké harampádí, chtěli jsme tam dát totiž kovový regál a do něj boxy s různými sezónními dekoracemi, abychom to nemuseli mít pod postelí (a už je hotovo, manžel regál dnes složil) :), no a jelikož do auta by se to nedalo, tak jsme si museli půjčit dodávku, nikdy jsme nic tak velkého neřídili a byl to vcelku zážitek, ale zvládli jsme to na výbornou - i když zrovna ten den nasněžilo :D





Mikuláš - koupila jsem si adventní kalendář Harry Potter (a ještě jeden kosmetický, ten bude na konci článku). Holky dostaly něco dobrého a něco na hraní a já byla moc hodná, protože jsem dostala spoustu dobrot od maminky i od manžela - a měla tak 3 čoko kalendáře a jeden kosmetický :D


Od maminky - i pro manžela






Holky mají kalendář dohromady, protože nikdy nesní celé okénko ani ve dvou






Nás mega strom, který jsem díky jeho tloušťce nenacpaly do auta a manžel s ním musel jít k nám domů pěšky, že přišel celý mokrý je asi celkem jasné :D
Strom ve vysoký okolo 2,20m a váží cca 75kg, není se co divit. 



Náš wellness víkend v Karlových Varech :)





















Dainsynka měla svátek 


Koupila jsem si nejkrásnější zástěru od Cat&Cook


18. prosince jsem slavila svoje narozeniny s rodinou a večer potom s přáteli :) Moc jsem si to užila a dostala spoustu krásných dárků 




V neděli jsme se potom vydali na farmářské trhy u Farmaparku u Toma





Poslední školní den v roce 2021


22. prosince - můj narozeninový den, původně jsme měli jet do národního divadla na Louskáčka, ale nebylo mi nějak dobře, tak jsme zůstali doma a objednali si alespoň nejlepšího delishe, na tu oslavu, že už mi je 31 let (to jako fakt?) :D



A volníčko jsme začali skvělou snídaní :)



A teď k mému kosmetickému adventnímu kalendáři, z toho mám totiž mega radost a bylo v něm spousta skvělých věcí



Nějaké krémíčky, tonikum, maska na vlasy a sprchový gel


Na rozjasnění pod make-up


Šumivky do koupele, maska na rty, něco na masáže :D, sprej na polštář před spaním, odličovací tampony a maska na spaní


Nejlepší část - "malovátka"






Největší radost mi udělala paletka stínů :)


První řada


Druhá řada


Třetí řada


Příští rok chci rozhodně zase nějaký kosmetický adventní kalendář :)

20 komentářů:

  1. Hezké shrnutí měsíce. A dodatečně všechno nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Podle fotek jsi měla krásný a nabitý prosinec! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi krásný prosinec, plný vánoční atmosféry a tak to má být. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno to vypadá skvěle, měla jsi krásný prosinec:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké prosincové střípky 🙂. Vánoční dům jsme navštívili už kdysi, ale letos jsme tam vzali mojí mamku, která tam ještě nebyla 🤗. Je to tam moc hezké a moc ráda se tam vracím 🙂.

    OdpovědětVymazat
  6. Vydařený prosinec jsi měla! :) Přeji krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky a rozhodne to vyzerá na produktívny december. :) Zaujal ma kozmetický adventný kalendár, ja som ho tento rok vynechala a trochu to ľutujem. :) Prajem krásny nový rok a mnoho úspechov. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný prosinec :). Dodatečně přeji všechno nejlepší :).

    OdpovědětVymazat
  9. Opožděné krásné narozeniny ❤️ Karlovy Vary jsou teda v zimě moc krásné. Kolem Vánočního domu jsme jely, ale v říjnu jsme ho nenavštívily😅 ale mají i moc krásnou výzdobu města. Já letos od tatky dostala kalendář od Sazky, ale vyhrala jsem jen 50 Kč :( :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jsou opravdu krásné, už jsem tam byla několikrát, ale v zimě nikdy a je to takové kouzelnější. No, v tom říjnu byste tam zase asi neměli tolik lidí :D tak alespoň 50 Kč pro štěstí, já si jednou koupila takový ten drahý los, vánoční, asi za 500 a nevyhrála jsem nic, dost mě to naštvalo :D

      Vymazat
  10. Opožděně přeji všechno nejlepší! Já slavila 21. narozeniny 20. prosince :) Wow, kloubouk dolů před manželem, to si dal dobrou posilku :D Ve Varech to muselo být krásné :) Kosmetický kalendář vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky vše nej :) To jo, manžel si máknul a Vary jsou super, Vánoční jsem je viděla poprvé :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥