čtvrtek 9. prosince 2021

Střípky LISTOPAD 2021

 Ahojky :)


konečně jsem se dočkala a moje nejoblíbenější část roku, nejoblíbenější měsíc a také nejoblíbenější roční období, jsou tu - tedy Vánoce, prosinec a zima ❄.
Opravdu to miluju a dle reakcí asi i víc než leckteré děti, těším se hrozně, jakmile vidím něco co se týká Vánoc tak přestanu mluvit o tom, o čem jsem mluvila, i kdyby to bylo něco, na co jsem naštvaná a začnu radostně vykřikovat. Manžel se mi neustále směje, ale mně to nevadí, protože tohle je něco, co doopravdy miluji, na co se těším celý rok a co si užívám (i přes tuhle stále ne tak dobrou situaci), ale teď, teď se ještě vrátím do listopadu, který byl také super a který jsem si také užila, navíc už začalo být vše Vánoční, o to to bylo lepší :) 


Docela hodně teď objednávám z Fler a tyhle svíčky jsou také odtamtud. Svíček mám docela dost, ale až nedávno jsem se dozvěděla, že například moje oblíbené YC a spousta jiných se dělají z parafínu, který je dost škodlivý pro lidský organismus (je na to dost studií, já na to přišla náhodou v nějakém článku a pak jsem hledala a dost koukala) a jelikož jsem si sama všimla, že když je pálím, tak mě pak například docela bolí hlava, rozhodla jsem je je vyměnit za svíčky ze sójového a včelího vosku. 
Vybrala jsem si na zkoušku tyhle dvě a je to paráda :)


Sirupy do kávy, perníček jsem ještě nezkoušela, ale dýně je skvělá a mohla jsem si díky tomu dělat doma vlastní dýňové latté - to pro mě k podzimu patří.


Daisy mi ten svetr trochu vylepšila :D 


6. listopadu jsme se jeli podívat na moje vybrané autíčko a bylo vážně super, ale i tak jsem se rozhodovala dlouho, jestli ho vzít, protože to je prostě větší věc, ale nakonec jsem si řekla, že když ne teď, tak ceny třeba ještě půjdou nahoru, Peugeot se nakonec rozbije úplně a já pak třeba budu hledat "cokoliv" na rychlo, takže jsem se rozhodla, že ho vezmu :) 


Při té příležitosti jsme se také zajeli podívat do IKEA a já si pak venku dala pumpkin spice latté, protože domácí je sice výborné, ale tohle je ještě o level výš :D



Skřítek číslo dvě :D 


A také už se začala objevovat Vánoční výzdoba :)



Z Fleru také máme objednaný stůl a tohle je fotka z procesu :)


Udělala jsem si takové mini Vánoce a objednala jsem si několik radostí, první byla peřina a polštáře, peřinu jsem si vybrala tu partnerskou a k tomu jsem vzala dva polštáře, plus jsem jinde ještě brala povlečení, abych tu peřinu měla vůbec do čeho povléct, jinak máme totiž každý svojí peřinu na jednolůžko.   


A pak jsem si ještě udělala radost a podobě několika věcí do domácnosti, které jsem "nutně" potřebovala na Vánoce (a ne jen na ně) - velkou keramickou mísu, do které zadělám salát a budeme v ní pouštět lodičky (žádnou takovou nemám), menší mísu, do které ten salát dám, aby byl hezky naservírovaný na štědrovečerním stole, dva hrníčky, kočičí vykrajovátko, rohožku a když jsem viděla ten květináč, tak ten jsem musela vzít také :D



V prvním adventním týdnu jsem vytáhla všechny svoje Vánoční dekorace a trochu jsem je i protřídila


Zkusila jsem poprvé a musím říct, že super, skoro jako černý Kozel (jediné pivo, které mám ráda)


Na návštěvě doma - u rodičů :D


Skřítek číslo tři, takhle, vždycky jsem na ně v obchodech koukala, ale nevím proč, ale až letos jsem na ně vrhla a to s velkou vervou. Máme tedy tři a tenhle se jmenuje Kašpar, ty další dva jsou Melichar a Baltazar :D 



Zahájení adventních trhů - škoda že to vydrželo jenom chvilku a všem stánkařům přeji mnoho sil, už jsem viděla že jim rohlík.cz nabídl pomoc, po nich košík.cz a další obchody, takže je určitě podpořím alespoň takto







Letošní adventní věnec




Fotka stolu před odesláním, už se na něj moooc těším, podle mě je dokonalý



Pizzu skoro nejím, ale tuhle z Da Pietro můžu 



První adventní neděle :)




22 komentářů:

  1. Pěkné shrnutí listopadu ve fotkách :). Vidím, že sis vážně dělala už takové mini Vánoce a pořídila si spoustu skvělých kousků :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nie som sama, čo milujem Vianoce :-) a všetko s tým súvisiace.
    Tie šálky sú topka a stôl je nádherný.
    Pekný advent!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký listopad. A líbí se mi tvé nákupy do kuchyně.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné vánoční fotky, věnec se moc povedl a ten perníčkový sirup bych si dala do kávy hned! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pááni to je nálož fotek 🙂🙈. Ta pizza vypadá hodně luxusně 🥰. Moc hezký adventní věnec se ti povedl 🤗.

    OdpovědětVymazat
  6. Už se na Vánoce taky moc těším! Tento hrníček 'miluju Vanoce' jsem teď viděla všude a nevěděla, kde ho všichni kupující a teď už to vím! Moc děkuji 😍 jinak skřítci jsou krásní, taky máme jednoho doma 😊

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já se do skřítků úplně zbláznila :)

      Vymazat
  7. Super shrnutí. Miluji svíčky <3 hlavně v zimě, má to svoje kouzlo :) Ten stůl je nádherný! Máš skvělý vkus :) také mám Vánoce strašně moc ráda <3 :) škoda jen, že poslední roky jsou spojené se zkouškami..

    OdpovědětVymazat
  8. Sirupy do kávy taky ráda používám, ale Moniny, tuhle značku neznám. Měli jsme perníkový, kokosový, lískooříškový a teď jsme nově otevřeli mandlový, ale ten jako jediný moc nemusím. Jinak super fotky a ten adventní věnec je moc krásný!!

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Moniny moc nechutnají, ale tyhle ano :) Děkuju.

      Vymazat
  9. O sirupoch do kávy som ešte nepočula a to kávu pijem už niekoľko rokov. Musím sa nato pozrieť. Ďakujem za tip :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten stůl je ale nádhernej.. ❤

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé ty sirupy se prodávají i u nás v cukrárně, docela mám na ně zálusk. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě jsou supe a takové "přirozené" - necítím z nich umělotinu :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥