úterý 30. listopadu 2021

Bucket List - číslo 11?

 Ahojky :)


v článku k BL jsem psala, že jsem si vybrala deset věcí, která bych chtěla stihnout v průběhu jednoho roku, ale že pokud se mi splní něco, co vím, že na tom listu také někde mám, ale zrovna to není v té desítce, budu to brát jako položku jedenáctou, dvanáctou... atd. A hle, je to tady. Abych ale byla upřímná, mám z jedné strany ooobrovskou radost, ale jsem i trochu smutná - hned vysvětlím. 

Splnila jsem si svůj VELKÝ SEN a pořídila jsem si nové auto, opravdu moje, žádné půjčky nebo tak, prostě moje, koupené mnou. Peugeot, který jsem měla, jsem dostala od rodičů k promoci, samozřejmě to nebylo nové auto, to bych ani jako své prví auto nechtěla, bylo starší (bylo mu už asi 13), ale v dobrém stavu, málo najeto, přede mnou ho měl starší pán, který se o něj hezky staral a jezdil s ním jen na nákupy, takže mělo i malinko najeto a jsem za něj strašně vděčná a ráda, bylo to dokonalé první auto ♥. 
O novém autu jsem začala uvažovat, protože můj Peugeot v posledním roce byl víc u automechanika něž u mě a tak ta myšlena na nové auto padla, no a když se rozbil asi 3x za sebou v opravdu krátkém intervalu, bylo rozhodnuto, už jsem se ním i bála jezdit na nějakou delší vzdálenost, i když musím říct, že vždy začal hlásit poruchu než jsem vyjela nebo po minutě, nikdy mě nenechal ve štychu na cestě, za což jsem neuvěřitelně vděčná. Na jeho "obranu" ale musím říct, že se začalo porouchávat až teď, v posledních cca dvou letech, nejvíce v posledním roce, do té doby to bylo bezproblémové auto, což je na jeho stáří co říct a není se co divit, je mu chlapci už 20 nebo 21 let. 
Loučení s ním bylo hodně bolestné, já si k lidem/zvířatům/věcem utvářím poměrně rychle silný vztah a svoje auto miluju a první večer, když jsem si přivezla nové auto a mamka odjela s Pežotkem (jak mu říkám), jsem to ořvala, ale jsem ráda, že je u mamky, dostala jsem ho vlastně od ní (tedy od rodičů, ale byl to mamky nápad) a nemá ho nikdo cizí a není úplně pryč, což mi hodně pomohlo a vím, že mamka ho ještě využije, jezdí jen po okolí a musím říct, že jako na potvoru v posledních měsících zase šlape jako hodinky, až jsem si začala říkat, jestli jsem se s tím novým autem neunáhlila 😄. Druhý den už jsem ale z nového auta měla tu pravou nefalšovanou radost a nejradši bych neustále někam jezdila. 

Nové auto jsem vybírala dlouho, chtěla jsem, aby se mi líbilo (no jo, jsem holka 😂), ale aby mělo i dobré recenze a bylo trošku větší než Peugeot. Hledala jsem a hledala, až jsem si vybrala Toyotu, konkrétně Toyotu Corollu. Pak už to bylo snažší, našla jsem si, kde mají tu, co splňuje moje kritéria a bylo to, našla jsem jí v Praze a hned, jak to šlo, jsme se na ní jeli podívat. Projela jsem si jí, doptala se na věci jako je záruka, servis, funkce atd. a jelikož splňovala vše, co jsem chtěla a skvěle se mi v ní jelo, tak jsem složila zálohu, doma jsme pak doklepli vše, co muselo být, domluvil se den předání a já si pro ní mohla jet. Jela se mnou mamka i manžel, do Prahy jsme jeli Studentem a pak MHD (cesta po Praze byla delší jak z Plzně do Prahy, byla totiž až na druhém konci), vyřídila jsem různé formality a byla moje. "Nejlepší" byla cesta domů, lepší počasí jsem si nemohla přát - hustě sněžilo, skoro tma, nové auto, no super to bylo, takže malá nervozita tam byla, ale po chvilce cesty už to bylo ok a v Plzni to už bylo úplně na pohodu. Rozhodně jsem ale ráda, že jsem nejela sama. 

No a tady je, moje nová láska, kterou budu mít určitě ráda stejně jako svého Pežotka a která mi teď dělá opravdu velkou radost. Je to takové neskutečné, že jsem si tenhle sen doopravdy splnila, přeci jen už je to větší věc, je to něco, co si (alespoň normální smrtelníci jako já) nekupují každý den, týden, měsíc ani rok a momentálně je to můj velký zdroj štěstí ❤









26 komentářů:

  1. Toyota...hezké autíčko sis pořídila.
    Já si v létě pořídila taky auto...na vyježdění, ale vyvíjí se mi furt baterka a i když jsem koupila novou ,něco ji vybilo a zatím se nevi co...a to jsem s tím autem jezdila poměrně dost.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji s novým autem krásné a bezpečné desítky tisíc kilometrů za volantem. Ať auto dobře slouží a dělá radost. Vypadá skvěle!

    Já si pořizovala svoje úplně první auto loni. Sice se občas zlobím, že ledacos bych dneska už řešila při výběru více, ale pořád je to můj červený miláček a nové jen tak chtít nebudu. První auto je prostě citová záležitost. :D

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné auto :) také planuji do budoucna nové toto co mám je super ale už ho mám dlouho a není moc rodinné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem právě uvažovala nad víc rodinným, ale kdyby tamto stále fungovalo tak bych neměnila :)

      Vymazat
  4. Gratuluji ke splnění snu! Sama sice na auta nejsem, ale chápu to nadšení a radost.
    A také si dělám vcelku rychle silnou citovou vazbu na věci, těžko jsem kdysi odkládala svůj první počítač, svou starou zrcadlovku jsem také nedokázala prodat a dala ji mamce, stejně tak můj starší iPhone. Asi bych na tom netrhla málo, ale když já mám ty věci ráda a raději je zadarmo dám někomu, kdo to opravdu ocení a ještě tu věc využije a vím, že s ní bude dobře nakládáno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám, že to radši dám někomu z rodiny a nebo počkám, pokud se to opravdu úplně nerozbije :D

      Vymazat
  5. Ať se ti novým autem dobře jezdí

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem k skvelému výberu, nech Ti auto robí radosť :-)
    Ja som minulý rok dostala od manžela Toyotu Yaris a je to láska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho právě měla mamka a já s ním začínala, po autoškole samozřejmě jezdila se mnou a pak už jsem s ním jezdila sama, takže jsem věděla, že Toyota je skvělá volba, ale můj Peugeot je velký asi jako Yaris a já chtěla o trochu větší, kvůli případnému kočárku apod.

      Vymazat
  7. Gratuluji k novému autíčku ❤️ málo závad a spoustu krásných zážitků :) ať se ti v něm hezky jezdí.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Autíčko vypadá nádherně, ať ti dělá radost a přeji spoustu šťastných kilometrů! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, krásné auto a gratuluji jak ke koupi, tak ke splněnému snu! :) Ať hezky slouží :).

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji, že se ti splnil tvůj velký sen 🙂. Přeji mnoho najetých šťastných kilometrů 😉.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k autíčku! :) Je to určitě událost, pořízení nového auta. Tak mě napadá, dáváš autům jména? :D Já třeba mám takovou úchylku, moje mitsubishi je prostě Myšák, přítelovo Aygo je pro červenou barvu a kapesní velikost Beruška, tátovo auto je pro mě Lední medvěd - bílý Mercedes :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávám, i jiným věcem. Peugeot byl Pežotík, kávovar je Hugo apod., Toyota ještě jméno nemá, ale snad mě brzy něco napadne 😄

      Vymazat
  12. Moc gratuluji k pěknému autíčku :)! Já jezdím Hyundaiem, který je starší než já (25 let). Je skvělý, nedám na něj dopustit. Snad to se mnou ještě chvilku vydrží. Mám možnost jezdit novějšími auty. Nejlépe se mi ale stejně jezdí ve Fialce (říkáme mu tak, protože je fialový :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si v novém docela zvykla, ale i tak mi chybí to staré 😂

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥