pátek 5. listopadu 2021

Poslední říjnové dny

Ahojky :)


poslední dny v říjnu jsem si asi užila nejvíc z celého měsíce a tak jsem se rozhodla, že jim věnuji samostatný článek. 
Vše začalo na návštěvě u rodičů, kde byla i sestra a já zrovna mluvila o tom, že letos budeme s manželem poprvé na Štědrý den jen spolu u nás - zatím jsme vždy byli každý u své rodiny a spolu jsme Vánoce oslavili až o pár dní později, letos nám ale nějak přijde, že když jsme se vzali, měli bychom být spolu, z čehož já jsem trochu, nechci říct smutná, ale prostě jsem 30 let slavila Vánoce na místě, které je pro mě stále domovem, v Plzni to tak 100% nemám a vnitřně to mám tak, že na Vánoce bych měla být doma, ale zároveň chci být i s manželem a ani jednomu se nechce být u rodiny toho druhého, takže jsme se domluvili, že budeme spolu a s kočičkama u nás. No a tak jsem mluvila o tom, že si to tady chci udělat co nejkrásnější a bla bla bla - radši to shrnu, tuhle story můžu dát k nějakému Vánočnímu článku a řekla jsem i to, že jsem letos nějak úplně vypustila podzim a Halloween, že nemám výzdobu a už jedu prostě zimu a Vánoce. Na to mi ségra řekla, co ta oslava. Tak se ptám jaká? A ona, že jsem minulý rok přeci řekla, že udělám holkám (myšleno neteřím, ne kočkám) oslavu u nás. AHA. Správně ona. Takže jsme se hned domluvy, kdy holky přijedou a hned jak jsem dorazila domů, tak jsem vytáhla všechnu výzdobu co mám a jela jako lokomotiva. 


Jak jsme řekly, tak se i stalo a 29. října ráno sestra holky přivezla, nejsou úplně malé, i když já je tak vidím, takže jsem schopná říct, že jedna chodí do 5 třídy a druhá do 3, to bych ale lhala, jsou starší (předem říkám, že na fotkách je mám, ale nedávám je na net, takže se budete muset spokojit se mnou :D).
Ráno nám přijel nákup a s ním i čtyři dýně, pro každého jedna a dali jsme se do vydlabávání. Já jela klasiku a jelikož jsem minulý rok dýni včas nesehnala a neměla tedy co dlabat, tak jsem si to letos užila o to víc 🎃



Sestra ráno také přivezla různé Halloweenské dobroty, které dělaly doma, například ty prsty a já zase byla předtím na nákupu v M&S a něco nakoupila.
Po vydlabání dýní jsme si zahráli různé hry - únikovku, kufr apod. a večer jsme si pustili horor... no horor, pustila jsem jim Čelisti a nikdo se nebál :D



Druhý den ráno jsme jeli sázet stromy s Bauhaus. Udělali jsme celou brázdu, Honza si při tom kopání zničil ruce, jinak nás to ale všechny bavilo a já osobně jsem měla radost, že jsme mohli přírodě nějak pomoct a přispět. Sázeli jsme dub zimní 🌳
Po sázení jsme si zahráli ještě několik her, které tam Bauhaus připravil, já byla první v pexesu, heč a za účast jsme také dostali všichni propisku a bloček a pozor, obal toho bločku je dělaný z rozložitelného papíru, ve kterém jsou semínka lučních kytiček, takže až ho dopotřebujeme, můžeme ho zasadit a něco krásného nám snad vyroste. 




No a aby toho nebylo málo, udělali jsme si také výlet do Farmaparku u Toma, mají tam kozy, slepice, poníky, ovečky, králíčky, kravičky, prasátka, osla a taky lamy (a já snad na nic nezapomněla), plus tam je pískovcová hora, na kterou jsme se s holkama vydrapaly a byla to vážně fuška - jinak je to jenom k tomu, že vylezete a pak to zpět docela klouže - takže písek všude, boty z toho mám bílé ještě dnes, ale je to prostě zábava a nařehtali jsme se všichni (Honza hlavně pohledem na nás). Zvířátka můžete "potulit" a také nakrmit. Je to moc pěkné místo a rozhodně ho můžu doporučit. 










Moc jsem si to užila a všechno bylo vážně super, jaký je váš nejlepší zážitek z poslední doby?

28 komentářů:

  1. Wow, tak Halloween jste tedy měli parádní!!! 😊😊❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jste měli opravdu užitý Halloween, moc se ti povedlo líčení a ten pavouk na dveřích nemá chybu! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, hezky užíváte podzimu! Super vyřezané dýně, také jsem vyřezávali a moc mě to bavilo, to je asi můj nej zážitek z poslední doby. Také jsem teda byla nadšená z dýňové farmy a z radosti mamky, když jsem ji poslala narozeninový dárek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsme s přítelem dříve slavili Vánoce spolu jiný den, většinou před a pak jsme byli každý se svou rodinou. To bylo hlavně první rok, možná první dva. Další Vánoce jsme pak už všude byli spolu, u jeho rodičů, u mých a snažily jsme se to všechno stihnout dohromady. A tento rok ani nevím, jak to bude :D
    Ten pavouk na těch dveřích je fakt hustý :D Peckový!
    A ty prsty... mazec... já dělala akorát halloweenské muffiny :D Aspoň jsem se o ně pokusila :D
    A vykrojené dýně jsou fakt nádherné... ta na levé straně dole vypadá luxusně a složitě :D
    Ty zvířátka jsou taková huňatá :D

    tak se měj hezky a užij si blížící se vánoční atmosféru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi je odděleně slavili 12 let :D Děkuji, také se měj krásně :)

      Vymazat
  5. To zní jako super dny strávené s rodinou a neteřemi :). Ta halloweenská párty pro ně je parádní! :). A ta farma se mi moc líbí :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vydlabané dýně se vám moc povedli :-), my letos žádnou nevyřezali, měla jsem jen ty dekorační 🤗🎃. Ale ty prsty, co pekla ségra vypadají luxusně! 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Jee to vypadá skvěle! Určitě jste si to nakonec moc užily :) já kinder party pořádala pár let zpět. Bohužel me mladší kamarádky dospěly dříve než ja😅 v poslední době jsem si nejvíc užila návštěvu dýňového světa :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. To musel být skvělý halloween, ty fotky vypadají skvěle!! Já byla letos na halloween u kámošky, ta měla zase speciálně nazvané flašky s džusem, např. "trollí hlen" a "krev čaroděje" :D A v tom farmaparku to taky muselo být fajn, tam bych hned šla ♥

    LV.
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové jsme měly bonbony - zombie hlen (ten byl nejlepší, mátový :D), krev, ducha apod. :)

      Vymazat
  9. To jsi udělala pro holky parádní víkend! Určitě se jim to moc líbilo :) Ten bloček, který pak můžeš zasadit mě hodně zaujal :O Pískovcová hora? O tom slyším poprvé :D hodně dobré ;)!
    Když jsme byly se ségrou malé, s praroadiči jsme vydlabávaly dýně a pak nám svítily před domem. Super vzpomínky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já jako malá zase dlabala s kamarádkou, to bylo taky super :)

      Vymazat
  10. To jste si udělali skvělý Halloween. Ty vyřezané dýně se strašně moc povedly:)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý! Dýni jsem naposledy dlabala před pár lety.. hrozně se těším, až kolem budu mít nějaké děti, se kterýmí budu tyhle svátky třeba více slavit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to by se mi taky líbilo, zvířátka my rádi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, my taky, už se těším na další návštěvu, další pěkné místo máme cca 30 min., tak se těším, až se tam vydáme :)

      Vymazat
  13. Super ste si Halloween užili, krásne fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek, já halloween neslavím, ale vypadá to supr:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥