neděle 31. října 2021

Střípky ZÁŘÍ & ŘÍJEN 2021

Ahojky :)


poslední dobou nestíhám a dávám většinou dva měsíce najednou, ale pokusím se listopad sepsat samotný. Tentokrát to není taková nálož jako třeba za červenec a srpen, protože jsem v říjnu byla víc jak týden doma s chřipkou (tou "obyčejnou" :D), takže se nedělo nic zajímavého, plus bych chtěla na tenhle poslední říjnový víkend udělat samostatný článek, ten byl pro změnu tak nabitý a super, že si myslím, že si to zaslouží.
Dle fotek to není poznat, ale září byl pro mě zajím nejhorší měsíc v roce, skoro celý jsem ho probrečela, 17.9. to totiž byl rok, co mi odešla moje nejmilovanější Mína a já s tím ani po víc jak roce nejsem smířená. Čím víc se blížil ten datum, tím to bylo horší a občas jsem měla pocit, že to nezvládnu, k tomu jsem tu byla sama, manžel byl stále pracovně pryč a nad vodou mě tak drželo to, že jsem často někam vyrážela a kamarádkami a taky moje holky ♥, 19.9. ale už bylo veselejší výročí, rok od doby, kdy jsme si přivezli domů Daisy a o něco se to zlepšilo, ale září, nebo jeho první půlku, už asi nebudu mít ráda nikdy.

ZÁŘÍ

Kamera - abych mohla špehovat holky, když nejsem doma :D



3. září proběhla muzejní noc, na kterou jsem vyrazila společně s kamarádkou, nejprve jsem si ale musela dát kafe 


Potom jsme vyrazily do Plzeňského podzemí, kde se přiznám, jsem byla poprvé 



Večeře na posilněnou


Adolf Loos


Západočeské muzeum





5. září jsem byla na běhu pro útulky a hned po něm jsme vyrazily na náplavku, kde probíhal food festival 



10. září měla v Plzni autogramiádu skvělá Ivka (Cat&Cook) a kuchařka je, jako vždy, úžasná :)





Setkání kmotrů Plzeňské ZOO, já v ní mám dva chřestýše brazilské (budou na fotce), program byl super a jako kmotra jsem měla také umožněn vstup do ZOO zdarma, takže jsem toho ráda využila 









Byla jsem si nakoupit pár knih do zásoby :D



Pouť v mé domovině - letos spojená s oslavou, protože právě tento rok uběhlo 900 let od první písemné zmínky o nás :)







Trhy na zámku Kozel



Festival polévky


První výročí s Daisynkou, tu jsme si přivezli 19. září a bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí





Nová trouba, jupí :) aneb manžel se vrátil


Festival vína 





Westpark - paní učitelko, nechte se taky namalovat... no proč ne. Ty pohledy lidí, když jsem se vracela zpět, byly k nezaplacení :D



Na sv. Václava proběhl Depo Street Food Market, mňam 






ŘÍJEN

1. října jsem měla svátek, o něm jsem už psala, tak jen pár fotek :)




3. října uběhl náš první rok s Goldinkou. Musím říct, že tím, jak teď máme dvě kočičky, mi přijde, že neustále něco slavíme, s Mínou mi to tak často nepřišlo, ale teď to je (od začátku roku) - Goldy svátek, Goldy narozeniny, Daisy narozeniny, výročí s Daisy, výročí s Goldou, Daisy svátek, do toho naše výročí s manželem, z oslav prostě nevyjdeme :D


Už několik let používám diáře Happy Planner a ke konci roku si vždy vybírám diář na další rok a jelikož mají spoustu nádherných motivů, je to rozhodování, který si vezmu, vždy hrozně těžké, ale letos tomu tak nebylo, protože vítěz byl jasný hned, jak jsem ho uviděla



Volby - byli jste volit?
Hned po nich jsem nastoupila na nemocenskou :D




Vánočního skřítka jsem chtěla už dlouho a když jsem na ně v obchodě zamilovaně koukala, tak to manžel nevydržel a koupil mi ho 




Oslava, protože já konečně prodala byt



Jak si podzim zatím užíváte vy?

20 komentářů:

  1. Páni, to je pořádně nabitý článek fotkami! 😊🙏🏻 Ohledně tvého probrečenýho září - to je mi moc líto a vím, jaké to je. My zase máme špatný říjen, takže vím, l čem mluvíš. Krásné fotky. 😊

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezký článek plný fotek! Vypadá to, že jsi měla super začátek podzimu!

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy měla jsi dva docela nabité měsíce. To se ani nedivím, že jsi neměla kdy psát :). Já taky nějak nestíhám, jsem zvědavá, kdy dám říjnový článek dohromady.
    Hezký listopad

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi líto, že minimálně první půlka září je pro tebe taková těžká, ale chápu to :/. Jinak podle fotek to vypadá na krásné 2 měsíce, až si přijdu, že já sakra nic nedělám a nezažívám :D. Volit jsem byla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, kromě toho začátku to i s nemocí ke zatím pěkný podzim :)

      Vymazat
  5. Krásne fotografie, super nálož kníh a milí maznoši :-) verím, že zaženú Tvoj smútok.

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobře, že už ti je lépe <3 Tolik knih nepřečtu ani za rok :D :D Jinak A. Mayne má super knížky. Teď jsem dočetla i tu novou Dívka pod vodou a taky se mi mooc líbila.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. To doufám, vzala jsem ho ze zvědavosti, nechtěla jsem další sérii (mám jich rozečtených tak 10), ale už mi to nedalo 😂

      Vymazat
  7. Zažila jsi toho opravdu hodně :)! Mrzí mě, že září nebylo zrovna veselé :(. Wow, těch knížek je opravdu požehnaně :D na jak dlouho to máš? Jaký byl Zátopek? Taky se na něj chystám. Volit jsem byla, u nás bylo i referendum o kruhovém objezdu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky mám tak na měsíc až dva. Zátopek bych super, povedl se jim 🙂

      Vymazat
  8. Pěkná zásoba fotek 😅🙈. My jsme s přítelem byli na Signal Festivalu a taky jsme navštívili dvě dýňové farmy. A ještě jsem s mamčou stihla výlet do Zoo 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýňové farmy jsou super, máme jednu ani ne hodiny cestu od nás :)

      Vymazat
  9. Měla jsi moc hezké oba měsíce, plné zážitků, ale i odpočinkového posezení. :) Ať je pro tebe i listopad povedený. :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥