neděle 3. října 2021

Svátek

 Ahojky :)


v pátek jsem slavila svátek, už jsem to tu určitě párkrát říkala, ale svátek slavím 1.10. - na sv. Terezii z Lisieux, jsem na ní křtěná a slavím to takhle už od dětství a mám tuhle naší tradici a to, co se k tomu váže, moc ráda :) 
Letos první říjen vyšel na pátek, tak jsme si hned po práci udělali s manželem výlet a to do obce Březina, kde se nachází kaple právě téhle svaté Terezie. Místo je to moc krásné, kaple leží u zámku Březina a všude okolo je rozsáhlý park, přálo nám i počasí a bylo opravdu nádherně.
U kaple jsem dostala krásný dárek - voucher na wellness pobyt v Karlových Varech, už se moc těším, až tam pojedeme a pořádně si odpočineme :)
Večer jsme se vydali na véču do Potrefené Husy a bylo to super zakončení dne. 
V sobotu potom proběhla oslavička a já dostala spoustu krásných dárků :) Jinak je u nás celý víkend v duchu oslav, dnes totiž s Goldinou slavíme roční výročí, takže já běžím slavit a tady je pár fotek z parku :) 








Jak jste si užili víkend vy?

24 komentářů:

  1. Dodatečně přeji vše nejlepší k svátku! :) Moc pěkné fotky, kaplička se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeju všechno nejlepší k svátku, byť dodatečně. A kaple sv. Terezie se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, že vám takhle na pátek vyšlo krásné počasí a mohli jste hezky oslavit tvůj svátek 😊. Večeře vypadá lákavě 🙈😍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, véča byla taky super, hlavně dezert 😄

      Vymazat
  4. Opožděně přeji všechno nejlepší :). Kaple je moc krásná. Já jsem si o víkendu užívala s rodinou, jelikož přes týden jsem ve škole. Byla jsem u koníků, na tenise, fotila v parku a byla s pejsky na procházce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hlavně, že jste si to užili a dodatečně všechno nejlepší :). Pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, jde vidět, že jste si den užili! A opožděně vše nej k svátku :)

    LV
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já si užila víkend s mamkou v Mariánských lázních a ve Varech jsme se taky stavěly :D a příště tam chci taky jet na víkend, tak doufám, že se můžu těšit na článek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Opožděně ti přeji jen to nejlepší k svátku, jistě sis svůj den užila a to jídlo vypadá dokonale! :))

    OdpovědětVymazat
  9. K. Vary jsou krásné, rozhodně je kam se podívat a co si užít. Bydlela jsem tam většinu života, tak si výlet užijte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsou, já tam byla už mockrát a ještě víckrát v Mariánkách, jelikož je to blízko, tak to byl častý cíl výletů :D Těším se moc :)

      Vymazat
  10. Krásné fotky a moc Ti to sluší😍 Ve Varech jsem teda ještě nebyla, ale chystám se tam někdy zajet :)

    OdpovědětVymazat
  11. To zní jako skvělá oslava, věřím, že se vám v Karlových Varech bude moc líbit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥