pátek 8. října 2021

Oživení stěn

Ahojky :)  


pamatuje na článek od plakátech z Poster Store? Tak jsem si svojí sbírku rozšířila a to hned o několik obrázků - a opět jsem nadšená. Věděla jsem, že chci ještě nějaké obrázky na zeď do obýváku, ale také jsem chtěla nějaké plakáty do kuchyně a upřímně? Hodně to tu kuchyň proměnilo, je to takový krásný detail. 
Ale nejprve se vrátím k obýváku, už minule jsem psala, že bych si sbírku ráda rozšířila a že miluji kočkovité šelmy (to je u mě zřejmé :D), lva už mám, tygra jsem nakonec nevzala, rozhodla jsem se pro levharta, ale opět jsem měla problém vybrat, protože těch obrazů zvířat je tam tolik, že to rozhodování bylo hodně dlouhé, ve hře byl i vlk a velryba, ale přijde mi, že levhart, tedy levhartí slečna, se k naší stěně vážně hodí. Druhým obrázkem do obýváku byl citát, konkrétně tento
Kdo nečetl minulý článek, tak jen zmíním, že dřevo, které se používá na výrobu plakátů, splňuje nejvyšší ekologické standarty a tím šetří životní prostředí, což se mi moc líbí. 

Opět jsem brala i rámečky, do obýváku samozřejmě zlaté, stejné jako minule, ale do kuchyně jsem vzala černé, aby pěkně zapadly, kuchyň máme šedou s černými detaily - úchytky, konstrukce poliček apod. 


To jsou ony, nové plakáty - do kuchyně jsem vzala kávový, čajový a obrázek koláče a brownies. Hodně se mi spolu líbí a dle mého k sobě krásně pasují. Kávový a čajový plakát jsem měla vybrané hned, ale ty dva, co měly jít mezi to, to byla fuška - chtěla jsem, aby k sobě pasovaly, neustále měnila rozhodnutí a trvalo to několik dní, než jsem dospěla k výsledku a tohle je ono. 


Dole můžete vidět naší novou levhartí slečnu a citát, nahoře už letní motiv moře vystřídal motiv podzimní (v minulém článku jsem psala, že jsem vzala čtyři plakáty, které chci měnit podle období a na ten podzimní jsem těšila opravdu hodně - a ještě víc se těším na zimní) 🍂


A tady jsou ty kuchyňské, moc se mi líbí a jsem z nich nadšená, opravdu je to velká změna oproti tomu, když to nad těmi poličkami bylo prázdné a hned to vypadá lépe :)




Stejně jako minule pro Vás mám slevový kód na 35% na všechny plakáty, platí od 8.10. do 14.10.2021 (neplatí na kategorii Kolekce umělců a nelze kombinovat s jinou slevou).
Kód je: SMILE35 
Moc děkuji za přečtení :)

36 komentářů:

  1. Krásně zkombinováno. Zvláště ta kuchyň s obrázky opravdu prokoukla.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď se s touhle spoluprací roztrhnul pytel, ale chápu, je to skvělá nabídka. A navíc rámečků není nikdy dost! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevidím se ani trochu, je to skvělá nabídka :)

      Vymazat
  3. Krásne plagáty, tiež by som asi mala problém vybrať si.... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně ti tam pasují. Já si naopak do kuchyně vybírala barevné, protože ji máme takovou krémovou, tak jako oživení. Akorát jsme se zatím doma nedohodli, jak je pověsíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad umístěním jsem přemýšlela jako nad prvním, taky to byl problém :D

      Vymazat
  5. Wau, je to vážne krásne! Aj tá veľká koláž ale aj tie obrázky v kuchyni. Moc, moc pekné ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  6. Boží😍 mně se moc líbí, když je víc obrázků u sebe, protože ten celkový dojem, co to vytvoří, je neskutečný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vybrala sis krásné motivy. Úplně se to tam hodí :) Nejvíce se mi líbí fotky se zákusky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné obrázky jsi vybrala 🤗. Je neskutečné, jak to tu místnost dokáže hned oživit 🙂.

    OdpovědětVymazat
  9. Super.. Moc se mi tvůj výběr líbí.. Skvěle k sobě vše pasuje.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já už se těším až mi dorazí další várka v rámci spolupráce! Naprosto věci od nic miluji!! Vybrala sis krásně!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty plakáty jsou naprosto boží, já tyhle dekorace miluju:)

    OdpovědětVymazat
  12. Plakáty z Posterstore nemají chybu. Sama jsem z nich byla nadšená a nevěděla jsem, který vybrat dříve. :) Ty sis vybrala moc hezké a ať ti dělají radost. :))

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky sis to vyzdobila, moc se mi líbíty zlaté rámečky, díky tomu ty plakátky v nich krásně vyniknou! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vždycky jsem chtěla kávové motivy v kuchyni, nakonec jsem to ale vyřešila tapetou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My na tapety moc nejsme, navíc máme dvě velké lovkyně a tapety by asi nedopadly moc dobře :D

      Vymazat
  15. Mne sa hrozne páčia tieto rámčeky a plagáty. škoda že pre slovákov nie su také spolupráce. Teda sú ale ja som podľa nich malá ryba, takže nemám zatiaľ šancu na spoluprácu.

    Andulka z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to líbí a asi budu pokračovat, jelikož mi přijde že to krásně změní tu místnost, jinak já bych neřekla že jsem velká ryba, spíš jsem měla asi štěstí :D

      Vymazat
  16. To je úplně boží nápad. Já na zdech momentálně nic nemám a přemýšlím co s tím, tak toto se bude určitě hodit. Rozhodně si tento článek uložím pro inspiraci. Moc hezké řešení jak oživit zdi. Líbí se mi tvůj výběr. :)
    Katie S.
    (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥