středa 2. února 2022

BL - Rande na ledě (8.)

 Ahojky :)


jedním z bodů na mém seznamu bylo rande na ledě. Vždy jsem bruslila ráda, přesto jsem na bruslích stála naposledy na střední škole. To jsem ale chtěla změnit a zároveň jsem z toho chtěla udělat takové "rande na ledě", což se mi v podstatě splnilo. 
Nakonec jsme šli sice na stadion a bruslení se neodehrálo venku, ale i tak to bylo vážně super a já byla hrozně nadšená. 

Vrátím se ale na začátek, byla neděle 30.1. a já opět byla líná někam jít (vždy mám problém se dokopat abych vyrazila, i když vím, že mě to pak na 99% bude bavit), nakonec jsme se s manželem rozhodli, že vyrazíme na procházku a pak na stadion, procházka byla super, nikdo nikdo, šli jsme v lese a tak to mám nejradši, v plánu bylo právě i bruslení, ale názor jestli pojedeme se neustále měnit, chvilku to bylo že to zkusíme (i on hodně dlouho nebruslil), pak zase že na to kašleme, protože se nám vážně nechtělo, roli hrál asi taky strach, stoupnout si třeba po 10 letech na brusle atd. 
No, nakonec jsme se hecli a vyrazili jsme na stadion, nebudu lhát, bylo to utrpení, nohy po tolika letech nejsou vůbec zvyklé, bolely jako čert a první kolečko jsme jeli jen u mantinelu a já se bála, že sebou co nevidět praštím o zem. Potom jsme si dali pauzu a po ní už to bylo i lepší, odvážila jsem se jet i dál od mantinelu a docela získala grif a co víc, po odchodu ze stadionu jsem měla opravdu BÁJEČNÝ pocit, protože jsem to zvládla, protože jsem se přemluvila a šla jsem, protože to byla prostě paráda a ten vnitřní pocit uspokojení byl k nezaplacení. 

A to chtělo oslavu, takže jsme vyrazili do Prosekárny, která se u nás v Plzni otevírala v listopadu a potom ještě na večeři. Dlouho jsem si takhle žádný den neužila a měla jsem hroznou radost, protože překonávat tu lenost a strach je pro mě vždy malé vítězství, plus nezažíváme zrovna nejlepší období a tohle mi hodně pomohlo cítit se zase o něco lépe :) 






Mějte se krásně a budu se těšit příště :)

30 komentářů:

  1. Jůů :) Na brusle jsem tuto zimu taky chtěla vyrazit, dokonce jsem si i dovezla brusle, ale jak píšeš, většinou jsem byla líná a teď jsem nemocná, takže nevím, nevím, jestli i já v blízké době zažiju rande na ledě ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Bruslení je určitě fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobře, že jste vyrazili 🙂. Většinou to tak dopadá, že když se člověku nechce a pak to stojí opravdu za to! 🤩. Večeře vypadala skvěle. Mňam!

    OdpovědětVymazat
  4. To jste si užili hezký den. My teď měnili plány - manžel má naražná záda a neschopenku, takže dvě plánované víkendové akce padly :(. Ale obě chceme realizovat v náhradních termínech, tak se trochu těším a trochu bojím, aby do toho zas něco nevlezlo...

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že se vám bruslení ve dvou nakonec tak vydařilo :) Já na ledě taky nebruslila pěkně dlouho :D Fotky jsou moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  6. Na bruslích jsem nestála ani nepamatuji, ale ráda bych si to zase vyzkoušela. Muselo to být super odpoledne a je vidět, že sis ho užila. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo to super, třeba příště i dýl vydržím 😂

      Vymazat
  7. Já jezdím na kolečkových bruslích, ale přiznám se stoupnout na led by bylo pro mě taky stresující po několika letech. Stejně tak, příští týden jedu po 3 letech na svah na snowboard a už se to ve mě taky mele, přitom takové věci člověk nezapomíná :) Večeře vypadá luxusně, hned bych si taky dala nějaké těstoviny ;)

    Nikys
    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mám zase já s kolečkovými, vždy jsem víc jezdila na ledě, takže mi přišlo že po chvilce už to bylo ok, ale na kolečkových jsem stála asi ještě před delší dobou než v těch na led 😂

      Vymazat
  8. Také jsem už dlouho nebruslila a stále se k tomu dokopávám. Paradoxem je, že mám brigádu na kluzišti, takže jsem přímo u zdroje :D. Je fajn, že jste šli a skvěle si to užili :) moc ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, já taky vždy ráda bruslila a na ledních bruslích jsem také dlouho nebyla :D. Jinak to, jak se člověku nic nechce, i když ví, že ho to bude bavit.. To moc dobře znám :D. Hlavně, že jste si vše užili a snad brzy bude líp <3.

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, já měla bruslení na seznamu na letošek taky! A zrovna minulý týden jsem si jej také splnila. :) Partner, který stál na bruslích poprvé od dětství, byl nadšený a tvrdil, jak budeme chodit pravidelně, tak jsem zvědavá, nakolik nám to vydrží. Já dříve bruslila často, ale i tak jsem si musela chvíli na led (a půjčené brusle, protože moje zůstaly u rodičů) zvykat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já zase měla sice svoje brusle, ale nové a byl to taky boj, musí se trochu povolit :)

      Vymazat
  11. Na brusle taky musím vyrazit, snažím se aspoň jednou za rok. Loni to skrz covid nevyšlo a letos jsem si ještě nenašla čas 🙈

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělý! Já jsem na bruslích randila s nynějším přítelem :-D Zajímavý je, že od té doby, co jsme spolu, tak jsme na bruslích ještě nebyly. A letos, když jsme si řekli, že půjdeme, tak zimák nebyl pro veřejnost :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jeden taky není pro veřejnost, kvůli covidu, naštěstí jich máme víc :)

      Vymazat
  13. To vypadá jako skvělý den! Já na bruslích stála naposled snad na základce... taky bych takové "rande na ledě" brala, tak třeba jednou... :)

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to sluší. :) rande na ledě je romantika, pro mě to tedy je nepředstavitelné, protože neumím bruslit, ale jinak je to krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já taky neumím skoro bruslit, i když už jsem se podstatně zlepšila :)

      Vymazat
  15. Hmmm prosekárna?? :D Tak to mi tady chybí! :D Vypadá to totiž božsky. Jinak obdivuju, že jste se hecli. Já dřív bruslila, teď bych ale asi nemela odvahu na ty brusle po tolika letech jít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byl to velký vnitřní boj a bylo to dlouho jo, ne, jo, ne a pak vyhrálo jo :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥