středa 6. dubna 2022

Střípky LEDEN, ÚNOR & BŘEZEN 2022

Ahojky :)


dlouho tu bylo mrtvo a upřímně jsem neměla vůbec chuť psát, dělo se toho prostě moc, ale dnes jsem si řekla, že mi to třeba pomůže se naopak odreagovat a ono fakt že jo. Někdy to nejlepší, co pro sebe člověk může udělat, je přemoct se, občas to pomáhá. 
Nebudu zmiňovat situaci, kterou určitě všichni sledujeme, za sebe jen řeknu, že se snažím pomáhat jak můžu, ale zároveň se snažím dál žít, asi právě proto, že je vidět, jak je to, co máme křehké, což mi spíš dodává motivaci žít, než být zavřená doma a stresovat se. 
Proč jsem tu ale tak dlouho nebyla má jiný důvod, osobní. V lednu jsme přišli o miminko a i když s námi bylo chviličku, je to pro mě velká ztráta a rána, navíc se to neobešlo bez komplikací a já jsem úplně v pořádku až teď, po psychické stránce to furt bolí, ale snažím se to brát tak, jak to je a říkám si, že to tak holt asi mělo být. Střípky z ledna tedy nebudou nic moc, jelikož jsem ho skoro celý strávila na neschopence doma. Únor a březen už jsou ale nabitější, tak jdeme na to. 

LEDEN 


Byla jsem doma a řídila jsem svoje autíčko 


Ke konci ledna jsme šli do kina a taky na brusle, ale o těch jsem psala samostatný článek



ÚNOR


S maminou jsme jely na výlet ke zřícenině kostela, kde se natáčela pohádka Z pekla štěstí II.






Druhý den pak přijela ona za mnou do Plzně a šly jsme si zabruslit na stadion 




Příprava na Valentýn




Valentýn - manžel byl zase služebně pryč, ale přišla mi od něj krásná kytička a holky dostaly hafo dobrot a hraček :)





S kamarádkou K. jsme vyrazily do kina a na večeři, u mě jsme si potom pustily film a přespala u mě, ráno jsme šly na snídani a do muzea loutek :)








Já pak odpoledne vyrazila k sestře, mladší neteř jsem vzala do kina (starší šla s kamarádkama) a po kině se k nám připojila a šly jsme všechny tři na večeři :)





Další den s Káťou - procházka, oběd a Masopust na statku v Plzni







Poslední únorová fotka patří Goldě, který měla 28. února svátek ♥


BŘEZEN


Jeden víkend v březnu za mnou přijely neteře, v pátek jsme šly do jump areny a večer se u mě koukaly na filmy :)


V sobotu jsme si zašly na snídani a po ní do kina. Po kině jsme jely na výlet na rozhlednu a večer vyrazily na večeři.





No a v neděli jsme šly bruslit a pak už jsem je musela vrátit :D


Školní výlet do muzea




Konečně bylo vše OK a já snad nemocnici dlouho neuvidím


Kavárna s nejkrásnějším výhledem? Rozhodně Terraza



Vytížená sobota - začala jsem srazem s kamarádkou, zašly jsme na snídani a pak na výstavu a prodej minerálů



Po ní jsem nabrala manžela a jeli jsme na wellness, co ode mě dostal k Valentýnovi, po super relaxu jsme šli zrelaxovat i žaludek a vyrazili na Street Festival 






A večer jsme si vyšli ještě s kamarádkou T. a jejím manželem do Homy Fusion



Zase kino a zase véča a zase s Káťou :D Tentokrát Ztracené město



D-O-M-A
Šly jsme s maminkou a Lucy na výšlap pořádaný městem :)





Večer jsme pak s manželem šli na BLIK BLIK festival







Já: Koupím si jen tu jednu knížku
Taky já: viz fotka




18 komentářů:

  1. Docela nabitý čtvrt rok. Držím palce, ať jsi brzo fit a příště ať to dopadne...

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné zábery a výlety, verím, že si si ich aspoň trošku užila.
    Je mi to ľúto, to isté som zažila 4-krát, naposledy vo vysokom štádiu tehotenstva :-(
    Držím palce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, krásné první tři měsíce jsi měla, alespoň i přes tu bolestnou událost jsi článek pojala velmi pěkně. Fotky vypovídají radost, bohatý kulturní program, hoooooooooodně super jídla. Přeji, aby jsi se brzy cítila fit a plná sil, jak po té fyzické, ale i psychické stránce. ☺♥
    Držím palce přeji krásný víkend.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Moc mě mrzí, co se stalo :'( jsem ráda, že už jsi fyzicky v pořádku. Zvládnout situaci psychicky je vždycky o něco horší. Posílám spoustu sil <3
    Měla jsi nabité měsíce. Rozhledna mě hodně zaujala :O takový tvar jsem nikdy neviděla :D Jídla vypadají náramně, děláš mi chutě :D Kde jste byli v muzeu? Doporučuji českobudějovické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Byli jsme u nás v Západočeském muzeu ;)

      Vymazat
  5. Jé, to jsi měla skvělé měsíce! A to místo z Pekla štěstí! To se musím podívat, kde to je, to je má nejoblíbenější pohádka ♥ I v kině si byla dost často, já bych chtěla na to Známí neznámí, ale asi se tam nedostanu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Známí neznámí jsem byla, ale úplně mě to nenadchlo, teď čekám na Po čem muži touží 2

      Vymazat
  6. Že jste přišli o miminko mě moc mrzí, také se nám to loni stalo. Neboj, on si drobeček najde cestu k vám, hlavně se držte a posílám moc moc sil, ať jsi fit psychicky i fyzicky <3. Jinak teda koukám, že spoustu dobrého jídla, hodně kina a celkově i moc pěkných událostí :).

    OdpovědětVymazat
  7. To jsi měla pěkně nabité měsíce, ta výstava minerálů musela být fajn, docela věřím v jejich energii. Přeji ti pěkné prožitá Velikonoc, hodně klidu a pohody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla fajn, ale chtělo by to větší prostory, byla tam hlava na hlavě a nebylo to takové.

      Vymazat
  8. Zřícenina kostele vypadá zajímavě. Budu se po ní muset podívat, zříceniny navštěvujeme moc rádi :) S drobkem mě to mrzí, jsi statečná, že jsi o tom napsala a myslím, že v tom rozhodně nejsi sama. Jen se o tom moc nemluví.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřícenina byla parádní. Děkuju, taky jsem o tom nejdřív nechtěla s nikým mluvit, ale pak jsem nad tím přemýšlela a došla k tomu, že nechci dělat, jako že to nebylo.

      Vymazat
    2. Moc hezké střípky, nejvíce mě zaujala PIZZA. :) I tobě to moc sluší.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥