neděle 5. června 2022

Střípky DUBEN & KVĚTEN 2022

Ahojky :)  


jak jste si užili jaro? Já musím říct, že za mě bylo vážně super a nabité hromadami zážitků. O pár jsem zvládla napsat - můj zážitek, kdy jsem se na pár hodin stala ošetřovatelkou v zoo, nebo o výstavě Malý princ, ale pak už vše hrozně utíkalo a já měla tak málo času, že vše ostatní zahrnu do střípků. V pátek jsem se vrátila ze Šumavy, ale na to už nechám samostatný článek, i tak tady toho bude až moc :D

Jako vždy se můžete těšit i na spoooustu fotek kočiček, ale také knížek, čtu si neustále, ale nějak jsem je zapomněla v poslední době přidávat a tak jsem se to snažila napravit - a rovnou můžu říct, že všechny knihy můžu vřele doporučit :) 

DUBEN


já to říkala a je to tady, holky zabírají největší počet fotek v mém telefonu, ale ono to prostě jinak najede. Spousta z vás to má určitě stejně, ale ono prostě nejde tu roztomilost nevyfotit, i když je to podobá fotka už po 1001 😁





Po kočičím spamu se přesunu dál. Neteř měla jeden víkend v Praze přípravný kurz na VŠ a jelikož s ní neměl kdo jet a sama se bála, jela jsem já s manželem. Vysadili jsme jí u školy a šli jsme si čekání zkrátit procházkou na Divokou Šárku. 
V Plzni jsme šli potom všichni tři do kina na Fantastická zvířata.



S partou jsme vyrazili na Hospodská kvíz na téma Harry Potter, hlavní cenou byl "Kulový blesk" a my jsme, světe div se, vyhráli 🏆




S kamarádkou K. jsme se před Velikonocemi vydaly na kurz malování kraslic. Workshop probíhal v ateliéru LaKytka (holky nám vázaly květiny na svatbu) a bylo to vše hrozně příjemné, dozvěděly jsme se spoustu triků a vychytávek :)



Moje jsou ty dvě vepředu, ostatní byla inspirace (úplně dole je pokusná skořápka, na těch jsme si zkoušely různé tahy)


Koupila jsem si tam Palo Santo a Daisy z něj byla úplně unešená 



VELIKONOCE

Na Velikonoce jsem si vajíčka obarvila a zkoušela, jak mi to půjde doma a tohle je výsledek


"Upeklala" jsem taky zajíčka :D


A přišel i zajíček a všem něco přinesl 



V Plzni také probíhala pouť u sv. Jiří, manžel mi vystřelil kytičky, koupil balónek a já byla spoko 




Knihy :)



Plánování dovolené - pojedeme na naše první výročí a bereme to jako svatební cestu, na kterou jsme kvůli covidu nejeli ♥




Na den ošetřovatelkou v zoo Tábor - článek o zážitku zde


Večer s kámoškami - kafe a kino



Manžel se vrátil ze služební cesty :)


Po mega dlouhé době u kadeřnice


S kamarádkou na T. na festivalu vína 🍷


S manželem jsme jeli na Den ve vzduchu v Plasích, po dvou leté přestávce a bylo to vážně super :)







KVĚTEN


Polibek pod třešní musel být a k tomu výstava Malý princ - o té jsem psala tady :)




Netradiční týden ve škole - pondělí pyžamo, úterý opačné pohlaví, středa zvíře, čtvrtek pohádková postava a pátek známá osobnost (a můj pokus o Avril Lavigne)






Doma a první letošní grilovačka 🥩





Plzeňské SLAVNOSTI SVOBODY 








Po několika přesunech a dvou letech čekání jsme se dočkali - koncert OneRepublic 





Den po koncertu jsme si vzali s manželem volno, zašli jsme si na snídani a jeli na výlet na Pňovanský most 






S kamarádkou Z. jsme vyrazily na Fragmenty ráje, což byla taková "přednáška" o vůních, o tom, jaké vůně a hudbu by autorka přirovnala k obrazům, aby to utvořilo celkový dojem a zapojení více smyslů. K tomu jsme všichni dostali papír, kde jsme si jednotlivé vůně hodnotili a bylo to vážně hodně zajímavé :)


Výlet na vlčí výběh Srní a cestou zpět jsme zahlédli odbočku na Velhartice, tak jsme tam zajeli a zrovna se tam konala slavnost Golem na Velharticích a bylo to vážně super, takové nečekané zpestření

















Manžel mi koupil starý fotoaparát a vzal mě na večeři do DaPietro Grill - já se ale mám



Na procházce s maminkou






Goldinka oslavila druhé narozeniny - utíká to strašně rychle 🎉 ... ale i tak je furt moje malé koťátko 





Po letech čekání jsem se dočkala


Logr 2022 - festival kávy, to já můžu





Sbaleno na Šumavu 😉



12 komentářů:

  1. Měla jsi pěkně nabité dva měsíce. My jsme měli podobně nabitý duben, ale květen nám vůbec neyšel podle mých představ.
    U sv. Jiří to znám (jezdíme tam na hřibtov) - je to moc hezké místo. A na Pňovanský most se chystáme od té doby, co je rekonstruovaný, ale ještě nám to nevyšlo (bylo to mj. v plánu v tom květnu).
    Přeju krásný červen
    Stáňa (https://veverkoviny.blogspot.com/) - dnes jako anonym (z nějakého temného důvodu mi nejde na některých blozích vkládat komentáře pod nickem)

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsi toho opravdu hodně 😍. Na Šumavě je krásně, mám to tam moc ráda a moc ráda se tam vracím prozkoumávat další místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam ráda jezdím, naštěstí to máme kousek :)

      Vymazat
  3. Téda, měla jsi to nabité :) Moc se těším na článek o Šumavě. Do Divoké Šárky se chci taky někdy podívat :) Kraslice se ti moc povedly! Kam vyrazíte na dovolenou? Super převleky, povedly se ti :) Vypadá to na krásný koncert! Krásný fotoaparát! Je funkční? Goldince přeji vše nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Fotoaparát zatím vypadá, že bude vše ok, ale ještě jsme ho nezkoušeli :)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí ten workshop malování kraslic. Příští rok doufám bude na Velikonoce více času, tak bych chtěla něco podobného zorganizovat pro holky v rodině, užít si čas spolu a vytvořit hezké jarní dekorace. :)

    Fragmenty ráje zní parádně! To by mě taky bavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo super, že jsme tam byly jen my dvě s kámoškou a floristka, kterou jsem díky svatbě znala, takže to bylo spíš kamarádské posezení :) Fragmenty ráje byly super, moc povedené.

      Vymazat
  5. Měla jsi nabitý program. Děkuji za krásné fotky - ráda jsem se podívala i četla. Děkuji za tipy na skvělé knihy - na Propast smrti se teprve chystám a moc se těším. Neklidnou krev mám v plánu koupit - vlastně už jen čekám, až ji konečně objednám. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Neklidnou krev jsem já šla hned jak vyšla, už jsem se nemohla dočkat :D

      Vymazat
  6. Tak to je skvělé, to si měla krásné měsíce :-) Srní chvíli připomínalo Stezku korunami stromů :-) Já měla hezké měsíce, uteklo to rychlostí blesku. Už máme červen. Já stihla dvě dovolené (Berlín a Dolní Morava) a jsem naprosto šťastná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to tam tak jen chvilku u vlků, jinak tam vede cesta lesem :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥