úterý 14. června 2022

We ♡ Šumava

Ahojky :)


Na přelomu května a června jsem strávila pár dní na Šumavě a bylo to vážně super, protože i když jsem na Šumavě byla už několikrát, vždy je to jiné, ale pokaždé krásné. Šumavu mám v podstatě za rohem, což je velké plus a jezdím tam často, ale po dlouhé době jsem tam jela na několik dní a užila jsem si to na 110%.

První den jsem se byla  podívat v environmentálním centru v Železné Rudě, kde jsem byla vůbec poprvé, i když v samotné Rudě jsem byla už několikrát. Bylo to tam vážně krásné a moc se jim to povedlo, centrum se nachází v íčku a má několik expozic a částí, které jsou zaměřené na určitou věc. Vstup do centra je navíc zdarma. 











Panoramata


Poprvé jsem se také vydala pěšky na Pancíř, chvilkami jsem ten nápad proklínala, ale když jsem se vydrápala nahoru, tak jsem byla nadšená a byla jsem ráda, že jsem se hecla a vyšlápla to, ten výhled za to stál :) A ty dveře, tam jsem prostě musela :D





No a v neposlední řadě Čertovo jezero. Na jezerech už jsem byla několikrát, ale už je to pár let, tak jsem ráda, že jsem si mohla oživit vzpomínky a pokochat se.
Taky byste se v té vodě nejradši vykoupali, když tu vodu vidíte? Já to mám vždy, když něco tak krásného vidím a zvlášť když je horko :D Budu si muset najít nějaký přístupný lom, kde koupání není zakázáno :)










Špičák bych bez toho sněhu skoro ani nepoznala :D



A to je vše, co vy a Šumava?

21 komentářů:

  1. Na Šumavě jsem nebyla, ale ta příroda je tam tak krásná, že by to určitě stálo za to. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem několikrát.....a úžasné místo, nádherná příroda.
    Tvoje fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Já na Šumavě byla jednou, loni poprvé, byl to jeden z mých cestovatelských snů :). Jenom týdenní dovča, takže jsme stihli jen něco. Krásná příroda a moc hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já jsem ráda, že jí máme za humny a tak máme stále plno námětů na výlety :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné! V přírodě je dobře. :) Na Šumavě jsem byla naposledy loni v zimě, skrze covid ne na lyžích, ale na pěších výletech po rašeliništích. Nikde nikdo, jen mráz a pocukrováno sněhem. Bylo to překrásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě je taky krásná, ale na výlety mám radši léto :)

      Vymazat
  5. Na Šumavě jsme byli na prvních dovolených po svatbě, což už je tedy straně dávno. Ale moc se nám tam líbílo, navíc tenkrát ještě nebyla tak turisticky "profláknutá", tak tam bylo míň lidí, což je pro nás bonus ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zas za anonyma :(. Nevím, co s těmi komentáři je.
      Stáňa - https://veverkoviny.blogspot.com/

      Vymazat
    2. Ani teď tam nebylo moc lidí, respektive já skoro nikoho nepotkala, jen na jezeře nějaké dvě menší skupinky :) Nekomentuješ z telefonu? V telefonu jsem taky anonymní, musím z PC

      Vymazat
  6. Šumavu mám moc ráda :) Studuji v ČB, takže ji mám blízko. Pár výletů už jsem udělala a další mám v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šumavu mám také blízko, ale už je na čase ji pořádně navštívit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Šumava je jedním slovem nádherná, miluji tu přírodu všude kolem a moc ráda se tam vracím, jen škoda, že ji máme celkem z ruky. Výlet na Pancíř mám již na seznamu a přesně kvůli těm dveřím :D ale i kvůli nádherným výhledům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Pancíři byla už několikrát, ale poprvé pěšky a poprvé jsem tam viděla ty dveře, takže jsem je na ně strašně těšila :D

      Vymazat
  9. Já měla vždy raději Krkonoše, protože tam jezdíme od mého dětství, ale i Šumava je nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám přesně naopak, prostě místa dětství jsou nej :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥