pátek 1. července 2022

Střípky ČERVEN 2022

 Ahojky :)


já už si pomalu začnu užívat volníčka - dneska máme ještě školení, ale pak už prááázdniny a moc se těším, ale ani červen nebyl vůbec špatný a užila jsem si ho snad nejvíce ze všech měsíců, co nám zatím rok 2022 dopřál. Cítila jsem se šťastnější, než poslední dobu a doufám, že to vydrží. 

Červen jsem začala na šumavě, ale o té už jsem psala, takže začnu rovnou návratem :)
A čím jiným oslavit návrat, než dobrým jídlem :D


Holub na návštěvě - Daisy ho pěkně pozorovala, pak se do toho ale vložila Golda, ta byla tak hrr, takže holub frnknul :D


Na procházce v lese


Jeden z deštivých dnů 



Noc kostelů - 10.6., bylo to strašně krásné, poslechli jsme si varhany (přímo u nich) a pak jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí


Vydali jsme se s manželem na SVĚT KNIHY do Prahy, jeli jsme v sobotu 11.6., já tam chtěla tak jako tak, ale v sobotu tam měla být Shari Lapena, moje oblíbená autorka a to jsem si nemohla nechat ujít, takže jsem si na jí hned zarezervovala místa a těšila se. 
Po příchodu jsme si to prošli, koupila jsem si první knihu, potom jsme šli na přednášku, kde Shari i křtila svojí novou knihu, samozřejmě jsem šla na její autogramiádu a pak už si to procházeli a nakupovali (no, nakupovala jsem hlavně já) :D na konci jsou moje úlovky.













Po návratu z Prahy jsme si chvilku odpočinuli a pak jsme se vydali na večeři a na Historický víkend, který v Plzni probíhal. Bylo to vážně super a po fire show byl ještě ohňostroj. 
Historický víkend pokračoval i v neděli a po jeho skončení jsme si zašli do úžasné kavárny Orient coffee - takový malý kousek ráje :)












Pro své oddělení družiny jsem pořádala den s Harry Potterem a tady jsem dělala pozvánky :)


S kamarádkou K. na randíčku.


A o pár dní později s Honzou na snídani :)



Daisy se blížili narozeniny a když už nevíš, co koupit, kup hračku pro psa :D



Jako asistentka jsem vyrazila s TU a "našimi" dětmi na výlet na Hurvínkovu stezku :) Bylo to moc fajn, bavilo je to, plnili jsme úkoly a prostě jsme měli pěkné dopoledne.








Odpoledne jsem potom měla sraz s kamarádkou Z. :) do školy jsem si naštěstí vzala náhradní oblečení, abych se trochu zkulturnila a nešla do města v teplácích :D



24.6. - náš den s HP, hráli jsme hry, losovali si patrony, tančili a taky jsem dětem přichystala dárečky, dostali klíčenku s erbem Bradavic a bonbony :)


Ve stejný den měl můj úžasný manžel svátek, takže jsem ho vzala na skvělou večeři do angusu.




V sobotu jsem jela domů - manžel jel ke své rodině a já doma s mamkou a neteřemi grilovala, koupala se v bazénu a pak jsme jely na výlet, ale o tom chystám samostatný článek :)



Lunar


Noc s operou a její druhé představení, muzikál Elisabeth. Já už ho viděla a věděla jsem, že bude krásný. Také to bylo poprvé, co jsem mohla představení v rámci Noci s operou vidět, na Elisabeth se kompars nehledal, jen na operu, ale ani na něj jsem nenašla (poprvé), měla jsem toho letos hodně a nedalo se to, i když mi to bylo velmi líto. 
Muzikál jsme si ale užili, až na odjezd, protože se sice vypravili speciální spoje, ale k nám nejelo nic, nebo jelo, ale my stihli dojít až k nám domů (a blízko to není - 40 min.pěšky) a žádná tramvaj se neobjevila, takže pokud něco jelo, tak za hooodně dlouhou dobu, příště radši autem :D




Poslední školní den a mraky dárků ❤




A 30.6. nebyl jen konec školního roku, ale hlavně měla narozeniny naše Daisynka, plameňák měl úspěch, ale ta krabice, ta byla nejvíc :D






A já už Vám přeji krásný červenec, brzy ahoj :)

28 komentářů:

  1. Měla jsi nabitý měsíc :) Na Světě knihy jsem byla se střední a moc se mi tam líbilo. Tolik knih na jednom místě jsem nikdy neviděla :D Noc kostelů mám také ráda. Párkrát jsem pomáhala p. farářovi s přípravami :) Den s HP musel být úžasný! Jsi moc šikovná :) fotky kočiček jsou parádní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Den s HP se dětem moc líbil, za což jsem ráda, bylo to pěkné rozloučení před prázdninami :)

      Vymazat
  2. Hezké shrnutí měsíce. Užila jsi si toho spoustu :). Užij si prázdniny

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale zážitků! Nejvíce mě zaujala kombinace historický víkend a krásné kavárničky, ale ty výlety do přírody jsou taky skvělé. Tak ať je červenec stejně vydařený! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že bude ještě lepší, chystáme se po těch 2 covid letech na dovču, tak si přeji, aby to všechno klaplo :D

      Vymazat
  4. Měla jsi krásný měsíc. Svět knihy byl určitě fajn. Já jsem ho ještě nikdy nenavštívila - a nejspíš nikdy nenavštívím, ale letos mě to opravdu mrzelo, a tak jsem si novou Shari alespoň objednala. 🙂
    Přeji ti hezké léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět knihy je báječný, jsem ráda, že jsem se tam zase mohla podívat :)

      Vymazat
  5. Ahoj, včera jsem si ze zájmem přečetla Tvůj článek, moc pěkné. Krásnou neděli přeji, a hezké léto přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný červen plný akcí a dobrého jídla :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá na opravdu hodně dobrý měsíc - plný mňam jídla a zábavy. Já jsem doma s dvouměsíčním miminkem, takže si takovéhle zážitky teď nedopřeju, ale zase mám jiné. :-D Takovéhle shrnutí měsíce je docela dobrý nápad, fakt suepr článek.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  8. Na noc kostelů jsem chtěla jít taky, ale nějak jsem na to pak zapomněla.
    Svět knihy plánuji navštívit příští rok, letos to nevyšlo. Ségra měla svaté přijímání. :) Asi skončím v mínusu :D
    Pozvánky Harryho vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si letos Svět knihy prostě nemohla nechat ujít kvůli Shari :D

      Vymazat
  9. Noc kostelů jsem stihla, Svět knihy ne a docela mě to mrzí. Snad mi to za rok vyjde. Přeji krásné prázdniny. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Muzikál jsem neviděla, ale co není může být, léto je ještě před náma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, já chci vzít manžela také na muzikál, tak snad to po divadelních prázdninách vyjde :)

      Vymazat
  11. Pěkné shrnutí měsíce a také plno skvělého a chutného jídla 🙈🙂. Zalíbila se mi ta Hurvínkova stezka 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hurvínkova stezka je moc fajn i jen jako procházka, mám jí moc ráda :)

      Vymazat
  12. To je moc hezké shrnutí měsíce. :) Závidím ti Svět knihy, já se na něj chystala, ale pak jsem kvůli neschopence nikam nemohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak to je určitě škoda, Svět knihy se jim moc povedl :)

      Vymazat
  13. Měla jsi povedený červen a přeji ti stejně krásný i zbytek léta. :))

    OdpovědětVymazat
  14. Zbožňuju takovéhle oddychové články. Moc krásné fotky! A jak je možné, že jako knihomol nevím o něčem, jako je Svět knihy? 😂🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak Svět knihy je úžasná akce, určitě doporučuji se tam zajít podívat až zase bude :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :) ♥